fbpx

EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK

  • Дата: 24/02/2020
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:45 - 18:30
  • Початок реєстрації:16:30
Місце проведення:

New Work Labs Globus (вул. Інститутська, 2а, GLOBUS 2 лінія, 3 поверх)

Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Колеги, вітаємо!

LOVEMARK – бренд, який люблять всередині і ззовні організації, який оточує споживача щирою увагою та турботою і отримує зворотну любов ні, вже не просто клієнтів, а справжніх фанів.  LOVEMARK – це історія про те, коли споживач частково забуває про час, гроші і відстані, прагнучи зустрічі з улюбленим брендом. LOVEMARK, як і весь прибутковий цілісний маркетинг, – це про любов і щиру увагу до клієнта та його досвіду, які завжди окуповуються.

Як будувати LOVEMARK? Хто за це відповідальний? Як його створювати на кожному кроці взаємодії з внутрішнім та зовнішнім клієнтом? Що таке модель прискореної лояльності і як її приборкати? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Дмитро Джеджула, 20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші. 4 роки керував власним консалтинговим бізнесом у царині стратегічного маркетингу та брендингу. З 2007 року безперервно Дмитро член журі Effie Awards Ukraine. Лідер сімейного освітнього проекту Dzh-Shi Marketing Family: 25+ років у маркетингу на двох™. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою.

Разом з Дмитром ми поговоримо про:

  • Потенціал для побудови LOVEMARK у різних типах ринкової орієнтації
  • Про точки контакту, взаємодію та пальне у довгострокових стосунках
  • Про модель прискореної лояльності — наріжний камінь управління маркетингом, продажами та геть усім у створенні LOVEMARK
  • Кейси любові з клієнтом, що надихають і примушують задуматися 

Спойлер: ми не будемо переповідати епічну книгу Кевіна Робертса Lovemarks, хіба що згадаємо, що вона існує 😊

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  

Партнери: New Work Labs Globus

Спікери

1 / 1
Дмитро Джеджула
20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші.
Дмитро Джеджула

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
067 218 27 38

Партнери

Звіт та фотогалерея

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: