fbpx

EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK

  • Дата: 24/02/2020
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:45 - 18:30
  • Початок реєстрації:16:30
Місце проведення:

New Work Labs Globus (вул. Інститутська, 2а, GLOBUS 2 лінія, 3 поверх)

Колеги, вітаємо!

LOVEMARK – бренд, який люблять всередині і ззовні організації, який оточує споживача щирою увагою та турботою і отримує зворотну любов ні, вже не просто клієнтів, а справжніх фанів.  LOVEMARK – це історія про те, коли споживач частково забуває про час, гроші і відстані, прагнучи зустрічі з улюбленим брендом. LOVEMARK, як і весь прибутковий цілісний маркетинг, – це про любов і щиру увагу до клієнта та його досвіду, які завжди окуповуються.

Як будувати LOVEMARK? Хто за це відповідальний? Як його створювати на кожному кроці взаємодії з внутрішнім та зовнішнім клієнтом? Що таке модель прискореної лояльності і як її приборкати? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Дмитро Джеджула, 20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші. 4 роки керував власним консалтинговим бізнесом у царині стратегічного маркетингу та брендингу. З 2007 року безперервно Дмитро член журі Effie Awards Ukraine. Лідер сімейного освітнього проекту Dzh-Shi Marketing Family: 25+ років у маркетингу на двох™. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою.

Разом з Дмитром ми поговоримо про:

  • Потенціал для побудови LOVEMARK у різних типах ринкової орієнтації
  • Про точки контакту, взаємодію та пальне у довгострокових стосунках
  • Про модель прискореної лояльності — наріжний камінь управління маркетингом, продажами та геть усім у створенні LOVEMARK
  • Кейси любові з клієнтом, що надихають і примушують задуматися 

Спойлер: ми не будемо переповідати епічну книгу Кевіна Робертса Lovemarks, хіба що згадаємо, що вона існує 😊

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  

Партнери: New Work Labs Globus

Спікери

1 / 1
Дмитро Джеджула
20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші.
Дмитро Джеджула

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
067 218 27 38

Партнери

Звіт та фотогалерея

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: