fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії»

  • Дата: 07/12/2021
  • Мова: Українська
  • Час: 16:00 - 17:00
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії». Дата: 07 грудня2021. Час: 16:00 17:00. Мова: Українська. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Чи всі памятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент. Тому на наступній зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже у найближчому майбутньому. Разом з нашим спікером Зоєю Лобод відстежимо тренди SMM, які будуть з нами у 2022 році: Нано-активації – як формат персоніфікації Трендові формати контенту та їх використання Історії як основний майданчик комунікації Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж Ця онлайн зустріч запланована на 7 грудня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії! Спікер: Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантСпікери. Зоя Лобод. Cпіввласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail pr@eba.com.ua. Контактний телефон. (093) 655-39-22.

Чи всі пам’ятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент. Тому на наступній зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій поговоримо про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже у найближчому майбутньому.

Разом з нашим спікером Зоєю Лобод відстежимо тренди SMM, які будуть з нами у 2022 році:

  • Нано-активації – як формат персоніфікації
  • Трендові формати контенту та їх використання
  • Історії як основний майданчик комунікації
  • Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж

Ця онлайн зустріч запланована на 7 грудня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!

Спікер:

Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант

Спікери

1 / 1
Зоя Лобод
Cпіввласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант
Зоя Лобод

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
(093) 655-39-22
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: