EBA How It Works: Медіа-мікс

  • Дата: 13/11/2019
  • Час: 17:00 - 19:00
Місце проведення:

HUB 4.0. зала Intelligence (Ярославський провулок, 1/3, Київ)

Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Колеги, вітаємо!

Медіа-мікс – комбінація каналів комунікації, яку використовує бізнес для досягнення своїх маркетингових цілей. Одночасне використання різних інформаційних майданчиків дозволяє комунікувати у найбільш ефективний спосіб з різними аудиторіями та на різних етапах просування продукту чи послуги.

Вибір каналів комунікації – одна з ключових задач при розробці медіа-стратегії. Правильний медіа-мікс допоможе оптимізувати рекламний бюджет, підвищити конкурентоспроможність та загальну ефективність рекламного повідомлення. Але як вибрати ефективний медіа-мікс? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry», архітектор таких брендів, як Prime, Сніжна панда, Фокстрот, Prom, автор «Головної маркетингової книги» та «Гри в бренди».

Разом з Олексієм ми поговоримо про:

  • Канали комунікації – улюблені та потрібні
  • Як влучити в матрицю комунікацій
  • Комунікацію як частину стратегії бренда
  • Чому не варто плутати комунікацію та лідогенерацію

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!

Партнери: HUB 4.0.  

Спікери

1 / 1
Олексій Філановський
співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry”, архітектор таких брендів, як Prime, «Сніжна панда», «Фокстрот», Prom, та автор «Головної маркетингової книги».
Олексій Філановський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 067 218 27 38

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: