fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA HOW IT WORKS: EVENT-MARKETING

  • Дата: 07/08/2018 (ВТ)
  • Час: 18:00 - 20:00
Місце проведення:

Rockets Space, м. Київ, 14/17 Повітрофлотський проспект

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA HOW IT WORKS: EVENT-MARKETING. Дата: 07 серпня2018. Час: 18:00 20:00. Місце проведення: Rockets Space, м. Київ, 14/17 Повітрофлотський проспект. Друзі, вітаємо! Івент-маркетинг набуває все більшої популярності і все більше компаній використовують саме цей інструмент під час реалізації своєї маркетинг-стратегії. Головна перевага будь-якої спеціальної події – безпосередній контакт між продуктом або брендом та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку. Як це працює? Дізнаємося 7 серпня від запрошених експертів: В’ячеслав Сотник, Директор з маркетингу та PR IT-компанії EDIN. Розкаже про таке: - Навіщо івенти компанії і як продавати «повітря» - Як перевірити агентство перед початком співробітництва - Ефективність проведених подій очами бізнесу - Особливості реалізації бізнес-подій - Гейміфікація, діджитал та маркетинг в івентах Альона Кавка, Керівник групи з корпоративних внутрішніх комунікацій, НАК «Нафтогаз України». Розповість: Як завдяки корпоративному заходу компанії заробити гроші Кейс: Надра Банк (цикл корпоративних подій, як інструмент трансформації бізнесу) Чому клієнти залишаються з агентством До зустрічі!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Катерина Тригуб. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Друзі, вітаємо!

Івент-маркетинг набуває все більшої популярності і все більше компаній використовують саме цей інструмент під час реалізації своєї маркетинг-стратегії.

Головна перевага будь-якої спеціальної події – безпосередній контакт між продуктом або брендом та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку.

Як це працює? Дізнаємося 7 серпня від запрошених експертів:

Вячеслав Сотник, Директор з маркетингу та PR IT-компанії EDIN.

Розкаже про таке:

– Навіщо івенти компанії і як продавати «повітря»

– Як перевірити агентство перед початком співробітництва

– Ефективність проведених подій очами бізнесу

– Особливості реалізації бізнес-подій

– Гейміфікація, діджитал та маркетинг в івентах

Альона Кавка, Керівник групи з корпоративних внутрішніх комунікацій, НАК «Нафтогаз України».

Розповість:

  • Як завдяки корпоративному заходу компанії заробити гроші
  • Кейс: Надра Банк (цикл корпоративних подій, як інструмент трансформації бізнесу)
  • Чому клієнти залишаються з агентством

До зустрічі!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Катерина Тригуб

Зв'язатись
044 496 06 01
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: