fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Workshop: Кризові комунікації в умовах війни

  • Дата: 28/04/2022 (ЧТ)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro Workshop: Кризові комунікації в умовах війни. Дата: 28 квітня2022. Час: 11:00 12:30. Місце проведення: Zoom. З початку війни в Україні у кожної організації постало питання щодо пошуку дієвого плану кризових комунікацій для підтримки свого інформаційного простору. Кризові ситуації, як правило, виникають миттєво і викликають відчуття невизначеності у працівників, а також можуть завдати великої шкоди та створити загрозу для бренду.   У момент кризи звичайні методи комунікації не завжди є доречними, тому способи реагування мають бути достатньо влучними та обережними. Невдало побудований антикризовий план може завдати збитків організації та нашкодити її репутації. Так, під час заходу разом зі спікером Олександром Равчевим ми дізнаємося, як вберегти бізнес\організацію\ підприємство від небажаних викликів, а також розглянемо наступні питання: 1. Кризові комунікації: як необачні слова можуть нашкодити більше, ніж конкуренти. 2. Табу та хороший тон спілкування організації в умовах кризи. 3. Про що говорити з громадськістю, коли криза завершилась. Реєструйтеся та приєднуйтеся! Все буде Україна!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Алла Чуприна. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380965051311.

З початку війни в Україні у кожної організації постало питання щодо пошуку дієвого плану кризових комунікацій для підтримки свого інформаційного простору. Кризові ситуації, як правило, виникають миттєво і викликають відчуття невизначеності у працівників, а також можуть завдати великої шкоди та створити загрозу для бренду.
 
У момент кризи звичайні методи комунікації не завжди є доречними, тому способи реагування мають бути достатньо влучними та обережними. Невдало побудований антикризовий план може завдати збитків організації та нашкодити її репутації. Так, під час заходу разом зі спікером Олександром Равчевим ми дізнаємося, як вберегти бізнес\організацію\ підприємство від небажаних викликів, а також розглянемо наступні питання:

1. Кризові комунікації: як необачні слова можуть нашкодити більше, ніж конкуренти.
2. Табу та хороший тон спілкування організації в умовах кризи.
3. Про що говорити з громадськістю, коли криза завершилась.

Реєструйтеся та приєднуйтеся!
Все буде Україна!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Алла Чуприна

Зв'язатись
+380965051311

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: