fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing Hub: In-house vs Outsourcing: Хто зробить ваш диджитал-маркетинг ефективним?

CEO, TOП менеджмент HR, CSR, Внутрішні комунікації PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами
  • Дата: 15/08/2024 (ЧТ)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Zoom.us

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro PR & Marketing Hub: In-house vs Outsourcing: Хто зробить ваш диджитал-маркетинг ефективним?. Дата: 15 серпня2024. Час: 11:00 12:30. Місце проведення: Zoom.us. Основна мета маркетолога та власника бізнесу – налагодити ефективну взаємодію з клієнтами та партнерами за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Хто з цією задачею впорається краще: власний маркетинговий відділ компанії чи фахівці на аутсорсингу? Де маркетологу знайти справжніх спеціалістів, які допоможуть керувати маркетинговою стратегією? Разом з експерткою Іриною Цвінкайло під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub ми отримаємо відповіді на ці питання, а також обговоримо наступні теми: Що обрати: аутсорсингову агенцію або власний маркетинговий відділ? Переваги та недоліки кожного варіанту. KPI для відстеження ефективності маркетингу. Як обрати агенцію партнера, на що звертати увагу. Як побудувати ефективну роботу з маркетинговою агенцією. Бонус для учасників заходу – чек-лист з необхідними ресурсами для маркетолога та власника бізнесу.Спікери. Ірина Цвінкайло. CMO в OdesSeo Викладачка в Hillel та Webpromoexperts. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Алла Чуприна. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0965051311.

Основна мета маркетолога та власника бізнесу – налагодити ефективну взаємодію з клієнтами та партнерами за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Хто з цією задачею впорається краще: власний маркетинговий відділ компанії чи фахівці на аутсорсингу? Де маркетологу знайти справжніх спеціалістів, які допоможуть керувати маркетинговою стратегією? Разом з експерткою Іриною Цвінкайло під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub ми отримаємо відповіді на ці питання, а також обговоримо наступні теми:

  • Що обрати: аутсорсингову агенцію або власний маркетинговий відділ? Переваги та недоліки кожного варіанту.

  • KPI для відстеження ефективності маркетингу.

  • Як обрати агенцію партнера, на що звертати увагу.

  • Як побудувати ефективну роботу з маркетинговою агенцією.

Бонус для учасників заходу – чек-лист з необхідними ресурсами для маркетолога та власника бізнесу.

Спікери

1 / 1
Ірина Цвінкайло
CMO в OdesSeo Викладачка в Hillel та Webpromoexperts
Ірина Цвінкайло

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Алла Чуприна

Зв'язатись
0965051311
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: