fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Мова візуалізації вашого бренду

  • Дата: 15/09/2021 (СР)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Мова візуалізації вашого бренду. Дата: 15 вересня2021. Час: 11:00 12:30. Місце проведення: Відбудеться онлайн.   Візуалізація бренду в цілому - це імідж, стиль, дизайн, всі атрибути й асоціації, які з ним повязують. Вона повинна створювати особливе враження. Аудиторія на несвідомому рівні зчитує враження від продукту, а бренд таким чином завойовує справжніх поціновувачів і шанувальників. Такий комплексно збудований до дрібниць образ корисний будь-якому бізнесу, будь то автомобільна корпорація або маленька кавярня. Як мати стиль, що виділяється серед інших та який буде не соромно показати? Про це поговоримо під час нашої зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB разом з Олександром Тараненком, креативним директором TECHIIA Holding та senseit.solutions, де розглянемо наступні питання: Хто такий дизайнер, і як з ним працювати? «Branding» не дорівнює «Айдентика». Навіщо вам потрібен фірмовий стиль? Кольори, принти, шрифти. Пошук ідеї. Банальність і стереотипи. Приклади кейсів. Посилання на онлайн - зустріч буде доступно після реєстрації.   Спікери. Олександр Тараненко. Креативный директор міжнародного технологічного холдингу TECHIIA Holding, серед найгучніших поточних проектів – співпраця з Міністерством цифрової трансформації щодо розбудови галузі інформаційних технологій, будівництва дата-центрів, розвиток кіберспорту та STEM-освіти; креативний директор агенції senseit.solutions. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Алла Чуприна. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380965051311.

 

Візуалізація бренду в цілому – це імідж, стиль, дизайн, всі атрибути й асоціації, які з ним пов’язують. Вона повинна створювати особливе враження. Аудиторія на несвідомому рівні зчитує враження від продукту, а бренд таким чином завойовує справжніх поціновувачів і шанувальників. Такий комплексно збудований до дрібниць образ корисний будь-якому бізнесу, будь то автомобільна корпорація або маленька кав’ярня.

Як мати стиль, що виділяється серед інших та який буде не соромно показати? Про це поговоримо під час нашої зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB разом з Олександром Тараненком, креативним директором TECHIIA Holding та senseit.solutions, де розглянемо наступні питання:

  • Хто такий дизайнер, і як з ним працювати?
  • «Branding» не дорівнює «Айдентика».
  • Навіщо вам потрібен фірмовий стиль? Кольори, принти, шрифти.
  • Пошук ідеї. Банальність і стереотипи.
  • Приклади кейсів.

Посилання на онлайн – зустріч буде доступно після реєстрації. 

 

Спікери

1 / 1
Олександр Тараненко
Креативный директор міжнародного технологічного холдингу TECHIIA Holding, серед найгучніших поточних проектів – співпраця з Міністерством цифрової трансформації щодо розбудови галузі інформаційних технологій, будівництва дата-центрів, розвиток кіберспорту та STEM-освіти; креативний директор агенції senseit.solutions
Олександр Тараненко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Алла Чуприна

Зв'язатись
+380965051311
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: