fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Online-lecture: Взаємодія з національними та міжнародними ЗМІ: відмінності в підходах для бізнесу

Офіс-менеджмент Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами HR, CSR, Внутрішні комунікації PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Дата: 10/10/2023 (ВТ)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Zoom.us

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro Online-lecture: Взаємодія з національними та міжнародними ЗМІ: відмінності в підходах для бізнесу. Дата: 10 жовтня2023. Час: 11:00 12:30. Місце проведення: Zoom.us. ЗМІ мають значний вплив на побудову репутації вашого бізнесу. Кожна публікація або репортаж у медіа може збільшити впізнаваність бренду, створити додатковий позитивний імідж, а також привернути увагу нових клієнтів. З іншого боку, негативна публікація може завдати збитків і втрат. Як побудувати вдалу комунікацію з українськими та міжнародними ЗМІ, яка буде працювати на вашу користь? Разом із Владою Миколюк, засновницею pr-агенції PRoector, під час онлайн-лекції отримаємо відповіді на наступні питання: Через які теми сьогодні можна зацікавити українські ЗМІ своїм бізнесом, а через які - закордонні? Коли та як правильно пітчити українські медіа, а коли - закордонні? Як неправильний день, місяць і час пітчу можуть зіпсувати комунікацію та залишити ваше звернення без відповіді? Які канали комунікації краще використовувати для спілкування з українськими медіа, а які - з міжнародними? Як неправильно обраний канал зробить всю працю марною? Як виглядає пітч, на який відреагують, і як виглядає той, який проігнорують? У чому відмінність матеріалу про бізнес, який ЗМІ сприймають як комерційний, і в тому, який цінний для їхньої ЦА і на безкоштовній основі? Як краще шукати цільові медіа за кордоном, якщо ти не знаєш медіаринку країни, до аудиторії якої тобі треба звернутись? Ціни: якщо це комерційний матеріал, то скільки може коштувати публікація в найретинговіших українських ЗМІ та в міжнародних. Формат зустрічі: онлайн (на платформі Zoom), за попередньою реєстрацією.Спікери. Влада Миколюк. Засновниця pr-агенції PRoector, яка спеціалізується на кампаніях соціального впливу. У минулому - бренд-євангелістка Work.ua. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Алла Чуприна. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380965051311.

ЗМІ мають значний вплив на побудову репутації вашого бізнесу. Кожна публікація або репортаж у медіа може збільшити впізнаваність бренду, створити додатковий позитивний імідж, а також привернути увагу нових клієнтів. З іншого боку, негативна публікація може завдати збитків і втрат. Як побудувати вдалу комунікацію з українськими та міжнародними ЗМІ, яка буде працювати на вашу користь? Разом із Владою Миколюк, засновницею pr-агенції PRoector, під час онлайн-лекції отримаємо відповіді на наступні питання:

  • Через які теми сьогодні можна зацікавити українські ЗМІ своїм бізнесом, а через які – закордонні?
  • Коли та як правильно пітчити українські медіа, а коли – закордонні? Як неправильний день, місяць і час пітчу можуть зіпсувати комунікацію та залишити ваше звернення без відповіді?
  • Які канали комунікації краще використовувати для спілкування з українськими медіа, а які – з міжнародними? Як неправильно обраний канал зробить всю працю марною?
  • Як виглядає пітч, на який відреагують, і як виглядає той, який проігнорують?
  • У чому відмінність матеріалу про бізнес, який ЗМІ сприймають як комерційний, і в тому, який цінний для їхньої ЦА і на безкоштовній основі?
  • Як краще шукати цільові медіа за кордоном, якщо ти не знаєш медіаринку країни, до аудиторії якої тобі треба звернутись?
  • Ціни: якщо це комерційний матеріал, то скільки може коштувати публікація в найретинговіших українських ЗМІ та в міжнародних.

Формат зустрічі: онлайн (на платформі Zoom), за попередньою реєстрацією.

Спікери

1 / 1
Влада Миколюк
Засновниця pr-агенції PRoector, яка спеціалізується на кампаніях соціального впливу. У минулому - бренд-євангелістка Work.ua
Влада Миколюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Алла Чуприна

Зв'язатись
+380965051311
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: