Бізнес гра: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів

  • Дата: 10/07/2019
  • Мова: російська
  • Час: 16:00 - 19:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А, конференц-зал STEFES)

Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

«На передовій» – це настільна гра про просування та хороше обслуговування клієнтів, що складається з двох частин. Перша частина – про принципи продажу та хороше обслуговування клієнтів. Друга частина – про навчання навичкам продажів і обслуговування клієнтів в конкурентному ігровому форматі.

Команда EBA Management Development Centre спільно з NORDIC Training International запрошують Вас взяти участь у Бізнес грі: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів.

Бізнес-гра «На передовій» створена для прокачування наступних навичок:

  • Навчання навичкам додаткових продажів і стратегій.
  • Розуміння ключових складових гарного обслуговування клієнтів.
  • Принципи і відношення якісного обслуговування клієнтів.
  • Навчання навичкам обслуговування клієнтів.
  • Підвищена мотивація обслуговування клієнтів і продажі.
  • Повторне введення теми обслуговування клієнтів в новому форматі.

Спікер: Олексій Куклєєв, директор і бізнес тренер Nordic Training International в Україні з 2004 року, проводить ігри і тренінги по управлінню, продажам, формуванню команд, переговорам та інше.

Партнер: NORDIC Training International.

Цільова аудиторія: роздрібні продавці і їхні менеджери, персонал служби підтримки клієнтів і їх менеджери, менеджери по роботі з ключовими клієнтами, команди обслуговування клієнтів в сфері роздрібної торгівлі, готельного бізнесу, авіакомпаній, комунальних послуг, медицини, фінансів та інші.

Етапи гри: Гра складається з 2-х частин – гри концепцій, яка дає знання про принципи й підходи продажів і хорошого обслуговування, і гри навичок, яка навчає поведінковим навичкам для гри концепцій.

Гра Концепцій

  • Ми хочемо лояльності клієнтів, а не задоволення.
  • 20 принципів хорошого обслуговування клієнтів.
  • 20 методів продажів.
  • 20 факторів, чому клієнти не повернуться в вашу компанію.
  • 20 WOW факторів.
  • 20 заборонених фраз обслуговування клієнтів.
  • Принцип +1 – робити більше, ніж просив клієнт.
  • Стратегії продажів.

Гра навичок

  • Перше враження і контакт.
  • Жахливе обслуговування.
  • Додаткові продажі.
  • Вирішення проблемних ситуацій.
  • Робота з конфліктуючим клієнтом.
  • Почніть свою відповідь з «так».
  • Принцип +1 – робити більше, ніж просив клієнт.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олексій Куклєєв
директор і бізнес тренеро Nordic Training International (NTI) в Україні, з 2004 року. Проводить Ігри та Тренінги з управління, продажу, формування команди, переговорам та інші теми.
Олексій Куклєєв

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Ващенко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: