fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA Marketing and Communications Committee Meeting in Dnipro: Net Promoter Score

  • Date: 13/09/2018 (THU)
  • Time: 16:00 - 18:00
Place:

Conference Centre Parle, 21G Troyitska Str.

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Marketing and Communications Committee Meeting in Dnipro: Net Promoter Score. Date: 13 September2018. Time: 16:00 18:00. Place: Conference Centre Parle, 21G Troyitska Str.. Шановні колеги! Запрошуємо вас на зустріч комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі, де ми  разом з Головним директором з Досвіду компанії Алло Олегом-Жаном Даскалу поговоримо про Net Promoter Score (NPS) як оцінку лояльності клієнтів. NPS був вперше представлений в якості корисної альтернативи довгим і трудомістким опитуваннями ступеня задоволеності клієнтів. Замість того, щоб встановлювати, як люди ставляться до компанії на поверхневому рівні, основною метою цього KPI є створення комерційно значущого показника на основі лояльності клієнтів.   Завдяки своїй простоті і стандартизованій цінності NPS може використовуватися для одночасного порівняння періодів часу, компаній або продуктів. Але це тільки на поверхні. Треба вміти отримувати користь з цього інструменту! Тож, не зволікайте та реєструйтеся, щоб отримати цінну інформацію та важливі поради від експерта нашої зустрічі! Розпочнемо продуктивно цю осінь!You can send a question to:. Contact person:. Iryna Voloshyna. E-mail [email protected]. Contact Phone. +380966160409.
Шановні колеги!

Запрошуємо вас на зустріч комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі, де ми  разом з Головним директором з Досвіду компанії “Алло” Олегом-Жаном Даскалу поговоримо про Net Promoter Score (NPS) як оцінку лояльності клієнтів.

NPS був вперше представлений в якості корисної альтернативи довгим і трудомістким опитуваннями ступеня задоволеності клієнтів. Замість того, щоб встановлювати, як люди ставляться до компанії на поверхневому рівні, основною метою цього KPI є створення комерційно значущого показника на основі лояльності клієнтів.
 
Завдяки своїй простоті і стандартизованій цінності NPS може використовуватися для одночасного порівняння періодів часу, компаній або продуктів. Але це тільки на поверхні. Треба вміти отримувати користь з цього інструменту!

Тож, не зволікайте та реєструйтеся, щоб отримати цінну інформацію та важливі поради від експерта нашої зустрічі!

Розпочнемо продуктивно цю осінь!

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Voloshyna

Contact
+380966160409

Partners

Register
First name
Last name
Company name
Job title
Contact phone
E-mail
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: