fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

PR Development Programme

  • Status:We are working on the next season
Google Apple Outlook Telegram Bot
  PR Development Programme. Date: 19 February2018. Time: 17:00 20:00. Place: офіс Асоціації у м. Києві, Андріївський узвіз 1-А. Роль комунікації на сьогоднішній день постійно трансформується. Наразі PR відіграє роль стратегічного та тактичного інструменту бренду. Найкращий PR спеціаліст повинен використовувати цей інструмент ефективно, а також створювати інформаційні приводи, які можуть бути цікавими для медіа, щоб бути на висоті. У турбулентні часи він/вона повинен також створити детальний анти-кризовий план, щоб ефективно реагувати на кризові ситуації, які виникають. Протягом програми найкращі професіонали у PR сфері поділяться їхнім досвідом, знаннями та практичними кейсами на всі вище-згадані теми. ЦЬОГО СЕЗОНУ НА ВАС ЧЕКАЄ: Більш детальний розгляд тем контент-стратегії та анти-кризових комунікацій у PR Командна робота над кейсами та шалений драйв Свіжий погляд на комунікації у власній компанії Унікальна можливість отримати консультації експертів з управління репутацією, антикризових та цифрових комунікацій, відносин з медіа та створення ефективних текстів Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Зрозумієте яку роль відіграє стратегічний, тактичний та операційний PR Отримаєте інструменти анти-кризової комунікації Дізнаєтесь як створювати інформаційні приводи Зробите анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ PR спеціалісти та менеджери Маркетинг менеджери Усі, хто бажає підвищити рівень володіння PR стратегією, інструментами та брендінгом ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ, ТАКТИЧНИЙ ТА ОПЕРАЦІЙНИЙ PR – 19 ЛЮТОГО – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ Основні бізнес-моделі та роль PR у різних типах бізнесу Стратегії компанії та місце PR в ній 10 інструментів діагностики та визначення PR-задач Постановка цілей та задач Визначення цільових аудиторій (publics) Основні інструменти дослідження аудиторії Розробка карти стейкхолдерів організації Сегментація цільових аудиторій на прикладі типів клієнтів та внутрішної аудиторії Інструменти взаємодії з різними типами аудиторії Методи оцінки ефективності PR МОДУЛЬ 2. СТВОРЕННЯ КОНТЕНТ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ (ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ, ПОМИЛКИ У МЕДІА ПРОСУВАННІ, СЕКРЕТИ ПРОСУВАННЯ) – 21 ЛЮТОГО - ФЕДІР КРИКУН Розробка контент-стратегії та PR-стратегії для B2C Сучасні типи та формати контенту Інформприводи: про що писати (та про що точно не писати) від імені бренду Media relations: як бути цікавими для українських ЗМІ МОДУЛЬ 3. МІЖНАРОДНІ КОМУНІКАЦІЇ – 23 ЛЮТОГО - ОЛЕКСІЙ ПЕДОСЕНКО Огляд міжнародних комунікацій МОДУЛЬ 4. 6 КРОКІВ АНТИКРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ – 26 ЛЮТОГО – ДЕНИС БОГУШ Антикризовий план Завоювання нового та збереження існуючого ринку МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 28 ЛЮТОГО – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА Визначення кризової ситуації Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації Команда кризового реагування Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи Тактика оголошення “поганих новин” Практичні вправи МОДУЛЬ 6. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ – 02 БЕРЕЗНЯ - МИХАЙЛО ШУРАНОВ План підготовки Порядок дій Підготовка першої кризової заяви Speakers. Danylo Vakhovskyi. Marketing director, Uklon, co-founder, Brand Content, more than 10 years’ experience in Nova Poshta, COMFY, Ukrzaliznytsia. Fedir Krykun. Producer, ЩОГЛА, experience as PR director, ЛІГА.net and the Ministry of Economic Development and Trade. Oleksiy Pedosenko. PR Director Depositphotos, from 2004 to 2011 working as a journalist and editor in Economic News, RBK Ukraine, GlavKom, tochka.net, taking part in mobile photobank Clashot, from 2015 development of the communication of the the products Depositphotos: international photo bank, the biggest photo studium in Ukraine and creative space Lightfield Productions, graphic editor Crello.. Denys Bohush. Founder, Bohush Communications, has an experience in political PR. Oksana Monastyrska. Managing Director, Changers, leadership consultancy, worked as Managing Director, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, expert in the sphere of corporate communications with 20 years of experience, leading the projects on communicational strategies, corporate positioning and anti-crisis programmes. Mykhailo Shuranov. PR Director, Ukrtelecom, 20 years of experience. You can send a question to:. Contact person:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected] Contact Phone. 044 496 06 01.

About the Programme

Роль комунікації на сьогоднішній день постійно трансформується. Наразі PR відіграє роль стратегічного та тактичного інструменту бренду. Найкращий PR спеціаліст повинен використовувати цей інструмент ефективно, а також створювати інформаційні приводи, які можуть бути цікавими для медіа, щоб бути на висоті. У турбулентні часи він/вона повинен також створити детальний анти-кризовий план, щоб ефективно реагувати на кризові ситуації, які виникають. Протягом програми найкращі професіонали у PR сфері поділяться їхнім досвідом, знаннями та практичними кейсами на всі вище-згадані теми.

ЦЬОГО СЕЗОНУ НА ВАС ЧЕКАЄ:

  • Більш детальний розгляд тем контент-стратегії та анти-кризових комунікацій у PR
  • Командна робота над кейсами та шалений драйв
  • Свіжий погляд на комунікації у власній компанії
  • Унікальна можливість отримати консультації експертів з управління репутацією, антикризових та цифрових комунікацій, відносин з медіа та створення ефективних текстів

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Зрозумієте яку роль відіграє стратегічний, тактичний та операційний PR
  • Отримаєте інструменти анти-кризової комунікації
  • Дізнаєтесь як створювати інформаційні приводи
  • Зробите анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти та менеджери
  • Маркетинг менеджери
  • Усі, хто бажає підвищити рівень володіння PR стратегією, інструментами та брендінгом

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ, ТАКТИЧНИЙ ТА ОПЕРАЦІЙНИЙ PR – 19 ЛЮТОГО – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ

  • Основні бізнес-моделі та роль PR у різних типах бізнесу
  • Стратегії компанії та місце PR в ній
  • 10 інструментів діагностики та визначення PR-задач
  • Постановка цілей та задач
  • Визначення цільових аудиторій (publics)
  • Основні інструменти дослідження аудиторії
  • Розробка карти стейкхолдерів організації
  • Сегментація цільових аудиторій на прикладі типів клієнтів та внутрішної аудиторії
  • Інструменти взаємодії з різними типами аудиторії
  • Методи оцінки ефективності PR

МОДУЛЬ 2. СТВОРЕННЯ КОНТЕНТ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ (ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ, ПОМИЛКИ У МЕДІА ПРОСУВАННІ, СЕКРЕТИ ПРОСУВАННЯ) – 21 ЛЮТОГО – ФЕДІР КРИКУН

  • Розробка контент-стратегії та PR-стратегії для B2C
  • Сучасні типи та формати контенту
  • Інформприводи: про що писати (та про що точно не писати) від імені бренду
  • Media relations: як бути цікавими для українських ЗМІ

МОДУЛЬ 3. МІЖНАРОДНІ КОМУНІКАЦІЇ – 23 ЛЮТОГО – ОЛЕКСІЙ ПЕДОСЕНКО

  • Огляд міжнародних комунікацій

МОДУЛЬ 4. 6 КРОКІВ АНТИКРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ – 26 ЛЮТОГО – ДЕНИС БОГУШ

  • Антикризовий план
  • Завоювання нового та збереження існуючого ринку

МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 28 ЛЮТОГО – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

МОДУЛЬ 6. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ – 02 БЕРЕЗНЯ – МИХАЙЛО ШУРАНОВ

  • План підготовки
  • Порядок дій
  • Підготовка першої кризової заяви

Trainers

1 / 6
Danylo Vakhovskyi
Marketing director, Uklon, co-founder, Brand Content, more than 10 years’ experience in Nova Poshta, COMFY, Ukrzaliznytsia
Fedir Krykun
Producer, ЩОГЛА, experience as PR director, ЛІГА.net and the Ministry of Economic Development and Trade
Oleksiy Pedosenko
PR Director Depositphotos, from 2004 to 2011 working as a journalist and editor in "Economic News", RBK Ukraine, GlavKom, tochka.net, taking part in mobile photobank Clashot, from 2015 development of the communication of the the products Depositphotos: international photo bank, the biggest photo studium in Ukraine and creative space Lightfield Productions, graphic editor Crello.
Denys Bohush
Founder, Bohush Communications, has an experience in political PR
Oksana Monastyrska
Managing Director, Changers, leadership consultancy, worked as Managing Director, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, expert in the sphere of corporate communications with 20 years of experience, leading the projects on communicational strategies, corporate positioning and anti-crisis programmes
Mykhailo Shuranov
PR Director, Ukrtelecom, 20 years of experience
Danylo Vakhovskyi
Fedir Krykun
Oleksiy Pedosenko
Denys Bohush
Oksana Monastyrska
Mykhailo Shuranov

Partners

Should you be interested in participation, please, fill in the application form.
to questionnaire

For clarifiyng required conditions
and requirements of participation, write us

044 496 06 01

You can send a question to:

Contact person:

Ірина Шевчук

Contact
044 496 06 01
Registration
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register If your company is already a member of the EBA and you have a personal cabinet / or want to create it, please follow the link.
Close - 0
Register
Name
E-mail
Access to the event is possible only for business premium customers of Raiffeisen Bank, who have previously registered in the chat bot at the link
Close
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: