fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Oops-cases from Home Ideas Supply

  • Date: 16/09/2016 (FRI)
  • Time: 12:00 - 23:59
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Oops-cases from Home Ideas Supply. Date: 16 September2016. Time: 12:00 23:59. 14 вересня в новому креативному просторі Studio Європейської Бізнес Асоціації ми зустрілися з Олегом Клименко, одним із засновників української компанії Home Ideas Supply та дізналися про Oops-кейси компанії і шляхи виходу зі складних ситуацій. Home Ideas Supply (HIS) – це українська компанія, яка спеціалізується на дизайні і виробництві сучасних меблів за розумною ціною. Олег розповів нам про становлення виробничого процесу, а також поділився цінним досвідом виходу на зовнішні ринки. Виробництво Від  самого початку роботи компанії її засновники – два брати Олег та Видим Клименки, а також їхній колега Ігор Мартін, власноруч виготовляли меблі, витрачаючи на це забагато часу, що було досить неефективним процесом. Цей етап був не тривалим і логічно трансформувався в наступний  - пошук виробників на аутсорсингу. Вони почали зустрічатися з різними виробниками – але ті ціни, які були заявлені, перевищували навіть рівень роздрібної ціни компанії HIS. Тому хлопці змушені були відмовитися від послуг таких майстрів і започаткувати власне невелике виробництво. Але оскільки об’єми постійно зростали, виникла потреба в збільшенні виробництва та кваліфікованомуменеджменті. Результатом цього стала оренда великого цеху площею 300 кв. м, який наразі працює в Києві. Контролювати процес виробництва – справа нелегка .  Оскільки власники компанії більше дизайнери та рекламісти, їм було складно відслідковувати всі процеси виробництва, контролювати працівників, проводити аналіз витрат, виходячи з отриманих кошторисів. Також певні труднощі виникали і з людським фактором, оскільки на строки та якість виконання замовлення впливає, в першу чергу, робота найманих працівників. А кожне прострочене замовлення вартує колосальних фінансових втрат. Тому підбір висококваліфікованого персоналу та проведення ефективного менеджменту є вкрай важливими для успіху кожної компанії. Якщо сфера діяльності вашої компанії – виробництво продукції, вам також слід зважати на певну специфіку вибору партнерів та підрядників. Великі виробники орієнтовані на великі об’єми замовлень, які, поки що, не в змозі задовольнити невеликі компанії. При цьому масштабування виробництва вимагає великих інвестицій. Наразі компанія HIS має три різних виробництва: одне так і залишилося в Києві, а ще два розташувалися у Львові. На київському виробництві виготовляються спецзамовлення, а також прототипи власного дизайну. У Львові виробництво зосереджено на виготовленні меблів з фанери та металу. Відкрити додаткове виробництво у Львові було достатньо виваженим та продуманим рішенням з боку компанії, оскільки в цьому випадку зацікавленими виявилися обидві сторони, як підрядник, так і замовник. Для підрядника – це цікавий та корисний досвід, оскільки HIS пропонують дійсно новий формат меблів та декору, а отже, таким чином, підрядник розвивається з професійної точки зору. Для HIS користь в тому, що вони тепер можуть забезпечувати виконання замовлень з високим рівнем якості і за розумною ціною. Вихід на зовнішні ринки Для початку кожній компанії, яка вирішила опановувати закордонні ринки, важливо одразу визначитися з тим, на який саме ринок експортувати. Для цього першочергово треба провести аналітику по об’ємам продажів на всіх потенційно цікавих ринках. Після того, як ви вже визначилися з вашим цільовим ринком, другим кроком має стати відвідування виставок для розуміння локальної аудиторії, її смаків та вподобань. Наприклад, HIS, після участі в ряді таких виставок, зрозуміли для себе, що ринок Франції та Італії не є їхнім цільовим. Ринок Польщі є доволі складним для експорту, оскільки він являється четвертим в світі виробником меблів і його доволі важко вразити. Отже, виходячи зі своєї специфіки та дизайну цільовим ринком HIS виявився ринок Німеччини, на якому вони і зупинили свій вибір в пошуку партнерів. Окрім того, по об’ємам продажів ринок Німеччини є найбільшим ринком в Європі (19 млрд євро/рік), що додало впевненості у правильності зробленого вибору. Дуже важливо після участі у виставках отримати зворотній зв’язок від локальних споживачів, і,виходячи з цього, вжити потрібних кроків задля поліпшення пропонованої продукції. Але при всіх плюсах виходу на ззовні є певні складнощі роботи в Європі. Наприклад, певні труднощі виникають із транспортуванням з України габаритного товару кінцевому споживачеві в Європі. В такому випадку простіше зареєструвати локальну європейську компанію, але фінансово це доволі вартісно. Інший варіант – на пряму співпрацювати з ритейлерами, але і тут є свої нюанси: великі об’єми поставок з відстрочкою платежу; після відвантаження товару оплата по розрахунку має відбутися протягом 90 днів. Ви також можете працювати через дилерів – онлайн магазинів, так званих «флеш-сейлерів», які з моменту оголошення продажу відводять 4 тижні на відвантаження товару на склад. Відмінності продукції Важливо при виході на зовнішні ринки враховувати принцип ціноутворення. Кінцева ціна буде на 50% вищою за роздрібну ціну. А якщо, наприклад, ви співпрацюєте з дилером, то в такому випадку ціна зросте додатково на 25%. Дуже важливим фактором  є упаковка вашої продукції. Вона має бути доволі міцною та надійною для транспортування і складатися з шару пінопласту і шару картону. Також приділіть особливої уваги бренду та позиціонуванню вашої продукції. Компанія HIS, наприклад, використовує зовсім інший бренд в Європі, аніж той, що в Україні. Але така модель не обов’язково має застосовуватися у вашому власному бізнесі, тут ви вже самостійно приймаєте рішення, виходячи зі специфіки продукції. Маємо надію, що поради від компанії Home Ideas Supply стануть вам у нагоді при виході на закордонний ринок. Але в будь-якому випадку цінним є ваш власний досвід, власне бачення того, куди має рухатися ваша компанія і які шляхи її розвитку. А ми чекаємо на нові зустрічі з вами в рамках серії заходів проекту Unlimit Ukraine: «Oops-кейси або не тільки історії успіху», на яких ми будемо знайомитися з новими історіями та отримувати корисний досвід та знання у веденні бізнесу.

14 вересня в новому креативному просторі Studio Європейської Бізнес Асоціації ми зустрілися з Олегом Клименко, одним із засновників української компанії Home Ideas Supply та дізналися про Oops-кейси компанії і шляхи виходу зі складних ситуацій.

Home Ideas Supply (HIS) – це українська компанія, яка спеціалізується на дизайні і виробництві сучасних меблів за розумною ціною. Олег розповів нам про становлення виробничого процесу, а також поділився цінним досвідом виходу на зовнішні ринки.

Виробництво

Від  самого початку роботи компанії її засновники – два брати Олег та Видим Клименки, а також їхній колега Ігор Мартін, власноруч виготовляли меблі, витрачаючи на це забагато часу, що було досить неефективним процесом.

Цей етап був не тривалим і логічно трансформувався в наступний  – пошук виробників на аутсорсингу.

Вони почали зустрічатися з різними виробниками – але ті ціни, які були заявлені, перевищували навіть рівень роздрібної ціни компанії HIS. Тому хлопці змушені були відмовитися від послуг таких майстрів і започаткувати власне невелике виробництво.

Але оскільки об’єми постійно зростали, виникла потреба в збільшенні виробництва та кваліфікованомуменеджменті. Результатом цього стала оренда великого цеху площею 300 кв. м, який наразі працює в Києві.

Контролювати процес виробництва – справа нелегка .  Оскільки власники компанії більше дизайнери та рекламісти, їм було складно відслідковувати всі процеси виробництва, контролювати працівників, проводити аналіз витрат, виходячи з отриманих кошторисів.

Також певні труднощі виникали і з людським фактором, оскільки на строки та якість виконання замовлення впливає, в першу чергу, робота найманих працівників. А кожне прострочене замовлення вартує колосальних фінансових втрат. Тому підбір висококваліфікованого персоналу та проведення ефективного менеджменту є вкрай важливими для успіху кожної компанії.

Якщо сфера діяльності вашої компанії – виробництво продукції, вам також слід зважати на певну специфіку вибору партнерів та підрядників. Великі виробники орієнтовані на великі об’єми замовлень, які, поки що, не в змозі задовольнити невеликі компанії. При цьому масштабування виробництва вимагає великих інвестицій.

Наразі компанія HIS має три різних виробництва: одне так і залишилося в Києві, а ще два розташувалися у Львові. На київському виробництві виготовляються спецзамовлення, а також прототипи власного дизайну. У Львові виробництво зосереджено на виготовленні меблів з фанери та металу.

Відкрити додаткове виробництво у Львові було достатньо виваженим та продуманим рішенням з боку компанії, оскільки в цьому випадку зацікавленими виявилися обидві сторони, як підрядник, так і замовник.

Для підрядника – це цікавий та корисний досвід, оскільки HIS пропонують дійсно новий формат меблів та декору, а отже, таким чином, підрядник розвивається з професійної точки зору. Для HIS користь в тому, що вони тепер можуть забезпечувати виконання замовлень з високим рівнем якості і за розумною ціною.

Вихід на зовнішні ринки

Для початку кожній компанії, яка вирішила опановувати закордонні ринки, важливо одразу визначитися з тим, на який саме ринок експортувати. Для цього першочергово треба провести аналітику по об’ємам продажів на всіх потенційно цікавих ринках.

Після того, як ви вже визначилися з вашим цільовим ринком, другим кроком має стати відвідування виставок для розуміння локальної аудиторії, її смаків та вподобань.

Наприклад, HIS, після участі в ряді таких виставок, зрозуміли для себе, що ринок Франції та Італії не є їхнім цільовим. Ринок Польщі є доволі складним для експорту, оскільки він являється четвертим в світі виробником меблів і його доволі важко вразити. Отже, виходячи зі своєї специфіки та дизайну цільовим ринком HIS виявився ринок Німеччини, на якому вони і зупинили свій вибір в пошуку партнерів. Окрім того, по об’ємам продажів ринок Німеччини є найбільшим ринком в Європі (19 млрд євро/рік), що додало впевненості у правильності зробленого вибору.

Дуже важливо після участі у виставках отримати зворотній зв’язок від локальних споживачів, і,виходячи з цього, вжити потрібних кроків задля поліпшення пропонованої продукції.

Але при всіх плюсах виходу на ззовні є певні складнощі роботи в Європі.

Наприклад, певні труднощі виникають із транспортуванням з України габаритного товару кінцевому споживачеві в Європі. В такому випадку простіше зареєструвати локальну європейську компанію, але фінансово це доволі вартісно.

Інший варіант – на пряму співпрацювати з ритейлерами, але і тут є свої нюанси: великі об’єми поставок з відстрочкою платежу; після відвантаження товару оплата по розрахунку має відбутися протягом 90 днів.

Ви також можете працювати через дилерів – онлайн магазинів, так званих «флеш-сейлерів», які з моменту оголошення продажу відводять 4 тижні на відвантаження товару на склад.

Відмінності продукції

Важливо при виході на зовнішні ринки враховувати принцип ціноутворення. Кінцева ціна буде на 50% вищою за роздрібну ціну. А якщо, наприклад, ви співпрацюєте з дилером, то в такому випадку ціна зросте додатково на 25%.

Дуже важливим фактором  є упаковка вашої продукції. Вона має бути доволі міцною та надійною для транспортування і складатися з шару пінопласту і шару картону.

Також приділіть особливої уваги бренду та позиціонуванню вашої продукції. Компанія HIS, наприклад, використовує зовсім інший бренд в Європі, аніж той, що в Україні. Але така модель не обов’язково має застосовуватися у вашому власному бізнесі, тут ви вже самостійно приймаєте рішення, виходячи зі специфіки продукції.

Маємо надію, що поради від компанії Home Ideas Supply стануть вам у нагоді при виході на закордонний ринок. Але в будь-якому випадку цінним є ваш власний досвід, власне бачення того, куди має рухатися ваша компанія і які шляхи її розвитку.

А ми чекаємо на нові зустрічі з вами в рамках серії заходів проекту Unlimit Ukraine: «Oops-кейси або не тільки історії успіху», на яких ми будемо знайомитися з новими історіями та отримувати корисний досвід та знання у веденні бізнесу.

Report and photogallery

Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: