fbpx

Neuromarketing: how consumer’s brain works

  • Date: 27/03/2018
  • Time: 19:00 - 21:00
Place:

HUB 4.0 (м. Київ, Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence)

Привіт!

Запрошуємо на подію EBA HOW IT WORKS: Як працює мозок покупця або все про нейромаркетинг.

Захід відбудеться в рамках Комітету з маркетингу Європейської Бізнес Асоціації, 27 березня, початок о 16:00. Локація: HUB 4.0 (Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence).

На попередній зустрічі, коли ми говорили про контент-маркетинг, стало зрозуміло, що зараз споживач є критичним до зухвалої прямої реклами. Тепер ми хочемо буквально «залізти» в голову клієнту, щоб зрозуміти природу його вибору.

Чому зараз все частіше говорять саме про нейромаркетинг як про ключ до аналізу споживацької поведінки і як маркетолог може це застосувати на практиці? – Дізнаємося від наших спікерів:

Катерина Ильченко (Kateryna Ilchenko), CEO Havas Media Ukraine –

• Методи нейромаркетингових досліджень: Facial Expressions, GSR, EEG, fMRI
• Ключова роль емоцій у прийнятті рішень. Емоційна залученість.
• Нейрохаки для маркетологів.

Сергей Данилов, CEO в Beehiveor Lab; нейрофізиолог, phD в КНУ имени Тараса Шевченка –

• Неврологічні теорії. Софт і хард нейромаркетинг: чому теорії недостатньо?
• Айтрекінг – що це таке?
• Дослідження електричної активності мозку.
• Типи сегментації, таргетинг та Bigdata-аналіз.

Крім теоретичної частини на вас чекає багато прикладів та реальних кейсів.

До зустрічі!

You can send a question to:

Contact person:

Kateryna Trygub

Contact
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: