fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK

  • Date: 24/02/2020 (MON)
  • Language: Ukrainian/Russian
  • Time: 16:45 - 18:30
  • Початок реєстрації:16:30
Place:

New Work Labs Globus (вул. Інститутська, 2а, GLOBUS 2 лінія, 3 поверх)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Як побудувати LOVEMARK. Date: 24 February2020. Time: 16:45 18:30. Language: Ukrainian/Russian. Початок реєстрації: 16:30. Place: New Work Labs Globus (вул. Інститутська, 2а, GLOBUS 2 лінія, 3 поверх). Колеги, вітаємо! LOVEMARK – бренд, який люблять всередині і ззовні організації, який оточує споживача щирою увагою та турботою і отримує зворотну любов ні, вже не просто клієнтів, а справжніх фанів.  LOVEMARK – це історія про те, коли споживач частково забуває про час, гроші і відстані, прагнучи зустрічі з улюбленим брендом. LOVEMARK, як і весь прибутковий цілісний маркетинг, – це про любов і щиру увагу до клієнта та його досвіду, які завжди окуповуються. Як будувати LOVEMARK? Хто за це відповідальний? Як його створювати на кожному кроці взаємодії з внутрішнім та зовнішнім клієнтом? Що таке модель прискореної лояльності і як її приборкати? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу. Спікер: Дмитро Джеджула, 20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких Смак, Фрутіко, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, Світонлайн, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші. 4 роки керував власним консалтинговим бізнесом у царині стратегічного маркетингу та брендингу. З 2007 року безперервно Дмитро член журі Effie Awards Ukraine. Лідер сімейного освітнього проекту Dzh-Shi Marketing Family: 25+ років у маркетингу на двох™. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою. Разом з Дмитром ми поговоримо про: Потенціал для побудови LOVEMARK у різних типах ринкової орієнтації Про точки контакту, взаємодію та пальне у довгострокових стосунках Про модель прискореної лояльності — наріжний камінь управління маркетингом, продажами та геть усім у створенні LOVEMARK Кейси любові з клієнтом, що надихають і примушують задуматися  Спойлер: ми не будемо переповідати епічну книгу Кевіна Робертса Lovemarks, хіба що згадаємо, що вона існує 😊 Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!   Партнери: New Work Labs GlobusSpeakers. Dmytro Dzhedzhula. 20 years in managing marketing, brands and transformation at versatile businesses in Ukraine. As CMO and consultant built and developed brands, among them «SMAK», «FRUTIKO», kmbs, «Golden Telecom», «Svitonline», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, LIGA:ZAKON, SOCAR etc. The only Effie Awards Ukraine Jury Member since 2007.. You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. 067 218 27 38.

Колеги, вітаємо!

LOVEMARK – бренд, який люблять всередині і ззовні організації, який оточує споживача щирою увагою та турботою і отримує зворотну любов ні, вже не просто клієнтів, а справжніх фанів.  LOVEMARK – це історія про те, коли споживач частково забуває про час, гроші і відстані, прагнучи зустрічі з улюбленим брендом. LOVEMARK, як і весь прибутковий цілісний маркетинг, – це про любов і щиру увагу до клієнта та його досвіду, які завжди окуповуються.

Як будувати LOVEMARK? Хто за це відповідальний? Як його створювати на кожному кроці взаємодії з внутрішнім та зовнішнім клієнтом? Що таке модель прискореної лояльності і як її приборкати? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Дмитро Джеджула, 20-ий рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі. У ролі директора з маркетингу та консультанта створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких “Смак”, “Фрутіко”, “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, “Світонлайн”, Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА:ЗАКОН, SOCAR та інші. 4 роки керував власним консалтинговим бізнесом у царині стратегічного маркетингу та брендингу. З 2007 року безперервно Дмитро член журі Effie Awards Ukraine. Лідер сімейного освітнього проекту Dzh-Shi Marketing Family: 25+ років у маркетингу на двох™. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою.

Разом з Дмитром ми поговоримо про:

  • Потенціал для побудови LOVEMARK у різних типах ринкової орієнтації
  • Про точки контакту, взаємодію та пальне у довгострокових стосунках
  • Про модель прискореної лояльності — наріжний камінь управління маркетингом, продажами та геть усім у створенні LOVEMARK
  • Кейси любові з клієнтом, що надихають і примушують задуматися 

Спойлер: ми не будемо переповідати епічну книгу Кевіна Робертса Lovemarks, хіба що згадаємо, що вона існує 😊

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  

Партнери: New Work Labs Globus

Speakers

1 / 1
Dmytro Dzhedzhula
20 years in managing marketing, brands and transformation at versatile businesses in Ukraine. As CMO and consultant built and developed brands, among them «SMAK», «FRUTIKO», kmbs, «Golden Telecom», «Svitonline», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, LIGA:ZAKON, SOCAR etc. The only Effie Awards Ukraine Jury Member since 2007.
Dmytro Dzhedzhula

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
067 218 27 38

Partners

Report and photogallery

Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: