fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: Media Mix

  • Date: 13/11/2019 (WED)
  • Time: 17:00 - 19:00
Place:

HUB 4.0. зала Intelligence (Ярославський провулок, 1/3, Київ)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Media Mix. Date: 13 November2019. Time: 17:00 19:00. Place: HUB 4.0. зала Intelligence (Ярославський провулок, 1/3, Київ). Колеги, вітаємо! Медіа-мікс – комбінація каналів комунікації, яку використовує бізнес для досягнення своїх маркетингових цілей. Одночасне використання різних інформаційних майданчиків дозволяє комунікувати у найбільш ефективний спосіб з різними аудиторіями та на різних етапах просування продукту чи послуги. Вибір каналів комунікації – одна з ключових задач при розробці медіа-стратегії. Правильний медіа-мікс допоможе оптимізувати рекламний бюджет, підвищити конкурентоспроможність та загальну ефективність рекламного повідомлення. Але як вибрати ефективний медіа-мікс? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу. Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry», архітектор таких брендів, як Prime, «Сніжна панда», «Фокстрот», Prom, автор «Головної маркетингової книги» та «Гри в бренди». Разом з Олексієм ми поговоримо про: Канали комунікації – улюблені та потрібні Як влучити в матрицю комунікацій Комунікацію як частину стратегії бренда Чому не варто плутати комунікацію та лідогенерацію Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! Партнери: HUB 4.0.  Speakers. Oleksiy Filanovskyi. Co-founder, Managing Partner of Filberry, the Marketing Consulting Agency. You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. +38 067 218 27 38.

Колеги, вітаємо!

Медіа-мікс – комбінація каналів комунікації, яку використовує бізнес для досягнення своїх маркетингових цілей. Одночасне використання різних інформаційних майданчиків дозволяє комунікувати у найбільш ефективний спосіб з різними аудиторіями та на різних етапах просування продукту чи послуги.

Вибір каналів комунікації – одна з ключових задач при розробці медіа-стратегії. Правильний медіа-мікс допоможе оптимізувати рекламний бюджет, підвищити конкурентоспроможність та загальну ефективність рекламного повідомлення. Але як вибрати ефективний медіа-мікс? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry», архітектор таких брендів, як Prime, «Сніжна панда», «Фокстрот», Prom, автор «Головної маркетингової книги» та «Гри в бренди».

Разом з Олексієм ми поговоримо про:

  • Канали комунікації – улюблені та потрібні
  • Як влучити в матрицю комунікацій
  • Комунікацію як частину стратегії бренда
  • Чому не варто плутати комунікацію та лідогенерацію

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!

Партнери: HUB 4.0.  

Speakers

1 / 1
Oleksiy Filanovskyi
Co-founder, Managing Partner of Filberry, the Marketing Consulting Agency
Oleksiy Filanovskyi

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
+38 067 218 27 38

Partners

Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: