fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works. Guerrilla Marketing

  • Date: 07/11/2018 (WED)
  • Time: 17:00 - 19:00
Place:

Life Work Balance HUB, вул. Дегтярна, 11

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works. Guerrilla Marketing. Date: 07 November2018. Time: 17:00 19:00. Place: Life Work Balance HUB, вул. Дегтярна, 11. Вибачте, на жаль, реєстрацію вже закрито Запрошуємо вас на черговий захід нашої сесії EBA How It Works. Головним героєм цієї зустрічі стане, мабуть, найбільш хуліганський відтінок маркетингу – партизанський маркетинг! Чи є рамки у маркетингу та де їх шукати? Чому ідея важливіша за великий бюджет? Як зрозуміти, яку ідею обрати та скільки часу є на втілення сміливих рішень? Ці та інші питання, а також специфіку партизанського і вірусного маркетингу обговоримо вже 7 листопада зі спеціальною гостею нашого заходу. Наш спікер – Ольга Кокошко, бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017. Ольга займається створенням та розвитком брендів, має досвід роботи в Україні, Росії та США. Випускниця Miami Ad School, першою представила Україну в Roger Hatchuel Academy в рамках Cannes Lions. Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, Профессиональная Футбольная Лига, Коблево, Карпатська Джерельна та інші. Зустрінемось у самому серці затишної Воздвиженки – у новому освітньому просторі Life Work Balance HUB. Дякуємо нашим колегам за гостинність! Нагадуємо, що попередня реєстрація на захід є обов’язковою. Чекаємо на вас, до зустрічі на події!Speakers. Olga Kokoshko. Бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017. You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. 044 496 06 01.

Вибачте, на жаль, реєстрацію вже закрито

Запрошуємо вас на черговий захід нашої сесії EBA How It Works. Головним героєм цієї зустрічі стане, мабуть, найбільш хуліганський відтінок маркетингу – партизанський маркетинг!

Чи є рамки у маркетингу та де їх шукати? Чому ідея важливіша за великий бюджет? Як зрозуміти, яку ідею обрати та скільки часу є на втілення сміливих рішень? Ці та інші питання, а також специфіку партизанського і вірусного маркетингу обговоримо вже 7 листопада зі спеціальною гостею нашого заходу.

Наш спікер – Ольга Кокошко, бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017.

Ольга займається створенням та розвитком брендів, має досвід роботи в Україні, Росії та США. Випускниця Miami Ad School, першою представила Україну в Roger Hatchuel Academy в рамках Cannes Lions. Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, Профессиональная Футбольная Лига, Коблево, Карпатська Джерельна та інші.

Зустрінемось у самому серці затишної Воздвиженки – у новому освітньому просторі Life Work Balance HUB. Дякуємо нашим колегам за гостинність!

Нагадуємо, що попередня реєстрація на захід є обов’язковою. Чекаємо на вас, до зустрічі на події!

Speakers

1 / 1
Olga Kokoshko
Бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017
Olga Kokoshko

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
044 496 06 01

Partners

Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: