fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA HOW IT WORKS: EVENT-MARKETING

  • Date: 07/08/2018 (TUE)
  • Time: 18:00 - 20:00
Place:

Rockets Space, м. Київ, 14/17 Повітрофлотський проспект

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA HOW IT WORKS: EVENT-MARKETING. Date: 07 August2018. Time: 18:00 20:00. Place: Rockets Space, м. Київ, 14/17 Повітрофлотський проспект. Друзі, вітаємо! Івент-маркетинг набуває все більшої популярності і все більше компаній використовують саме цей інструмент під час реалізації своєї маркетинг-стратегії. Головна перевага будь-якої спеціальної події – безпосередній контакт між продуктом або брендом та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку. Як це працює? Дізнаємося 7 серпня від запрошених експертів: В’ячеслав Сотник, Директор з маркетингу та PR IT-компанії EDIN. Розкаже про таке: - Навіщо івенти компанії і як продавати «повітря» - Як перевірити агентство перед початком співробітництва - Ефективність проведених подій очами бізнесу - Особливості реалізації бізнес-подій - Гейміфікація, діджитал та маркетинг в івентах Альона Кавка, Керівник групи з корпоративних внутрішніх комунікацій, НАК «Нафтогаз України». Розповість: Як завдяки корпоративному заходу компанії заробити гроші Кейс: Надра Банк (цикл корпоративних подій, як інструмент трансформації бізнесу) Чому клієнти залишаються з агентством До зустрічі!You can send a question to:. Contact person:. Kateryna Trygub. E-mail [email protected] Contact Phone. 044 496 06 01.

Друзі, вітаємо! Івент-маркетинг набуває все більшої популярності і все більше компаній використовують саме цей інструмент під час реалізації своєї маркетинг-стратегії. Головна перевага будь-якої спеціальної події – безпосередній контакт між продуктом або брендом та аудиторією, створення між ними емоційного зв’язку. Як це працює? Дізнаємося 7 серпня від запрошених експертів: Вячеслав Сотник, Директор з маркетингу та PR IT-компанії EDIN. Розкаже про таке: – Навіщо івенти компанії і як продавати «повітря» – Як перевірити агентство перед початком співробітництва – Ефективність проведених подій очами бізнесу – Особливості реалізації бізнес-подій – Гейміфікація, діджитал та маркетинг в івентах Альона Кавка, Керівник групи з корпоративних внутрішніх комунікацій, НАК «Нафтогаз України». Розповість:

  • Як завдяки корпоративному заходу компанії заробити гроші
  • Кейс: Надра Банк (цикл корпоративних подій, як інструмент трансформації бізнесу)
  • Чому клієнти залишаються з агентством

До зустрічі!

You can send a question to:

Contact person:

Kateryna Trygub

Contact
044 496 06 01
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: