fbpx

Development Programme on Client Service

22/ 02/ 2019
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐

Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації.

Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!

Speakers

1 / 6
Valentyn Yaromenko
general director of the Sales consulting company “White Sales”, owner of the largest educational project on sales in Ukraine “White Sales School”, founder of “Creators”, author of white sales philosophy
Olena Rantsevich
Strategic Marketing Consultant, owner of Stockholm Studios (Co-living and inspiration space). Work Experience - the head of marketing office Samsung in Belarus. Studied marketing at the Chartered Institute of Marketing / UK, and management at Open University / UK
Olga Peftieva
career field - marketing in the company Miele (German manufacturer of consumer and professional equipment of premium class); 11 years of experience in purchasing and marketing in Good Wine, Auchan
Natalia Shmatko
Chief customer experience officer of the cinemas network "Multiplex". 2011 to 2017 - Head of Client Experience Department, Deputy Director of Marketing at Pumb Bank. 15 years of experience in quality management - logistics, telecom, bank, cinema
Sergiy Tkachenko
leads the direction of client operations in the company Devellar (IT, e-commerce). 7 years experience in the field of service business processes improvement. Managed service subdivisions in Prominvestbank and Bank Mikhailovsky. Work experience as a leading expert on quality and customer experience in Vodafone Ukraine, with functional areas: NPS, Customer Journey Mapping, Customer Care.
Rodion Sorokin
Head of Service Design, partner of DOT_DOT Innovations. An author of a magazine “Humanized Design” about creating customer-centric products and services, curator of a course on service design at Projector. For 7 years led the development of e-commerce and retail solutions at OWOX and Facelet. Implemented projects for Rozetka, Foxtrot, Eldorado, Comfy, GoodWine, Subaru, Panasonic
Valentyn Yaromenko
Olena Rantsevich
Olga Peftieva
Natalia Shmatko
Sergiy Tkachenko
Rodion Sorokin

Partners

Reports and photo galleries

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: