fbpx

Development Programme on Client Service

18/ 10/ 2019
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи.

Дякуємо чудовим тренерам: Родіону Сорокіну, Валентину Яроменко, Сергію Ткаченко, Наталії Шматько, Інні Макотерській та Олені Ранцевич за яскраве проведення Програми розвитку з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації!

Окрема подяка DOT ___ DOT, White Sales, Devellar, Multiplex, inna+julia, Stockholm Studios за приємну співпрацю!

Speakers

1 / 6
Rodion Sorokin
Head of Service Design, partner of DOT_DOT Innovations. An author of a magazine “Humanized Design” about creating customer-centric products and services, curator of a course on service design at Projector. For 7 years led the development of e-commerce and retail solutions at OWOX and Facelet. Implemented projects for Rozetka, Foxtrot, Eldorado, Comfy, GoodWine, Subaru, Panasonic
Valentyn Yaromenko
general director of the Sales consulting company “White Sales”, owner of the largest educational project on sales in Ukraine “White Sales School”, founder of “Creators”, author of white sales philosophy
Sergiy Tkachenko
leads the direction of client operations in the company Devellar (IT, e-commerce). 7 years experience in the field of service business processes improvement. Managed service subdivisions in Prominvestbank and Bank Mikhailovsky. Work experience as a leading expert on quality and customer experience in Vodafone Ukraine, with functional areas: NPS, Customer Journey Mapping, Customer Care.
Natalia Shmatko
Chief customer experience officer of the cinemas network "Multiplex". 2011 to 2017 - Head of Client Experience Department, Deputy Director of Marketing at Pumb Bank. 15 years of experience in quality management - logistics, telecom, bank, cinema
Inna Makoterska
Co-founder of the consulting company I+J (www.i-plus-j.com), 9 years of experience in marketing, author and curator of the courses Project та Account Management. Before: Operational manager/Middle partner of the marketing agency Aimbulance
Olena Rantsevich
Strategic Marketing Consultant, owner of Stockholm Studios (Co-living and inspiration space). Work Experience - the head of marketing office Samsung in Belarus. Studied marketing at the Chartered Institute of Marketing / UK, and management at Open University / UK
Rodion Sorokin
Valentyn Yaromenko
Sergiy Tkachenko
Natalia Shmatko
Inna Makoterska
Olena Rantsevich

Partners

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: