fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Development Programme on Client Service

18/ 10/ 2019
    Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи. Дякуємо чудовим тренерам: Родіону Сорокіну, Валентину Яроменко, Сергію Ткаченко, Наталії Шматько, Інні Макотерській та Олені Ранцевич за яскраве проведення Програми розвитку з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації! Окрема подяка DOT ___ DOT, White Sales, Devellar, Multiplex, inna+julia, Stockholm Studios за приємну співпрацю!
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи.

Дякуємо чудовим тренерам: Родіону Сорокіну, Валентину Яроменко, Сергію Ткаченко, Наталії Шматько, Інні Макотерській та Олені Ранцевич за яскраве проведення Програми розвитку з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації!

Окрема подяка DOT ___ DOT, White Sales, Devellar, Multiplex, inna+julia, Stockholm Studios за приємну співпрацю!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: