Дослідження питань застосування медіації у бізнесі

16/ 08/ 2019

Медіація є одним з видів позасудових способів вирішення спорів. І сьогодні медіація у сфері бізнесу набуває особливого значення як на міжнародному рівні, так і в Україні, оскільки суспільство знаходиться у пошуку найоптимальніших способів для запобігання й вирішення конфліктів.

7 серпня 2019 року Україна, в особі Міністра Юстиції Павла Петренка, підписала Конвенцію ООН «Про міжнародні угоди за результатами медіації». Конвенція передбачає обов’язок держав-сторін Конвенції приводити у виконання міжнародні угоди за результатами медіації згідно з національним процесуальним правом та відповідно до умов, передбачених Конвенцією. Мова йде про запровадження примусового виконання міжнародних угод про врегулювання комерційних спорів, укладених в результаті медіації сторонами–резидентами країн–учасниць Конвенції, без розгляду судом суті спору та угоди.

Конвенція регулює виключно виконання угод, досягнутих в результаті медіації; виключно з міжнародним елементом; виключно щодо медіацій комерційних спорів; виключно примусове виконання через компетентний орган (суд), який не перевіряє угоду по суті. В Україні Конвенція набуде чинності після її ратифікації Верховною Радою України.

На підставі виняткової актуальності питань застосування медіації у різних сферах, лабораторія досліджень підприємництва Бізнес Школи КРОК за інформаційної підтримки Європейської Бізнес Асоціації запрошує керівників підприємств взяти участь в анонімному дослідженні питань застосування медіації в бізнесі.

Мета дослідження:

  • Виявити рівень обізнаності бізнесу про можливість застосування медіації в комерційних справах
  • Дослідити поширеність медіації в комерційних справах
  • Виявити чинники, які не дозволяють активно використовувати медіацію в комерційних справах
  • Зібрати пропозиції щодо поширення використання медіації в комерційних справах

Цільова аудиторія: керівники підприємств

Географія дослідження: Україна, за винятком тимчасово непідконтрольних територій

Методологія: кількісне опитування

Період проведення дослідження: з 13 серпня 2019 року по 09 грудня 2019 року.

Респонденти отримають змогу бути присутнім на презентації результатів дослідження та практичному тренінгу з питань застосування медіації, який відбудеться 19 грудня 2019 року.

Взяти участь у дослідженні ви можете, перейшовши за посиланням: https://forms.gle/2PCgEkk6oBTJ1EEi6

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: