fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Побудова бренду, який працюватиме

  • Дата: 14/05/2019 (ВТ)
  • Мова: Російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів Асоціації
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Побудова бренду, який працюватиме. Дата: 14 травня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: Російська. Внесок: безкоштовно для членів Асоціації. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Будувати бренд для власного бізнесу - необхідне, але доволі складне завдання. Чому деякі бренди роками користуються успіхом в покупців, а деякі не отримують результатів навіть після наймасштабніших рекламних компаній? Відповідь у тому, що успіх бренду - не питання удачі, захмарних бюджетів чи ринкових умов, а наслідок фундаментальної роботи, концентрації на іноді непомітних ззовні процесах в компанії, і систематичної перевірки гіпотез.  Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Filberry  запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Побудова бренду, який працюватиме. Результат: після відкритої лекції учасники зможуть оцінити масштаб роботи з побудови бренду, звернути увагу на ключові процеси всередині компанії, необхідні для успіху бренду, та отримати інформацію, яка дозволить їм розпочати самостійну роботу над побудовою чи перебудовою бренду або залучити професіоналів на певні ланки роботи.  Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry”, архітектор таких брендів, як Prime, «Сніжна панда», «Фокстрот», Prom, та автор «Головної маркетингової книги». Основний партнер: Filberry. Партнери заходу: HUB 4.0, Coca-Cola Ukraine, 2Amovers Цільова аудиторія: власники бізнесу, директори, директори з маркетингу, а також професіонали, задіяні в розробці і просуванні брендів.  Питання для обговорення: Володіти інформацією, щоб володіти брендом Яку інформацію необхідно зібрати перед побудовою бренду.  Необхідні знання про компанію, ринок і аудиторію. Як збирати таку інформацію і працювати з нею.  Джерела такої інформації і проведення досліджень.  Фундамент бренду і «великі камені» Як знайти і працювати з суттю, обіцянками і цінностями бренду.  Навіщо цінності бренду потрібні в його повсякденному житті.  Бізнес-план конкретного бренду. Ключові показники. Гіпотези щодо розвитку бренду і їхня перевірка.  Тактичні дії Бренд і продукт. Як вони співвідносяться і взаємно впливають. Ресурси компанії, задіяні в побудові бренду. Як їх планувати і залучати. Фінанси. Як збирати і відстежувати ключові показники.  Дистриб’юція і її роль в стосунках бренду з покупцями. Комунікації. Яскрава зовнішня частина бренду. Що потрібно врахувати в комунікаційній платформі.  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Олексій Філановський. співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry» та автор книги «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Будувати бренд для власного бізнесу – необхідне, але доволі складне завдання. Чому деякі бренди роками користуються успіхом в покупців, а деякі не отримують результатів навіть після наймасштабніших рекламних компаній? Відповідь у тому, що успіх бренду – не питання удачі, захмарних бюджетів чи ринкових умов, а наслідок фундаментальної роботи, концентрації на іноді непомітних ззовні процесах в компанії, і систематичної перевірки гіпотез. 

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Filberry  запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Побудова бренду, який працюватиме.

Результат: після відкритої лекції учасники зможуть оцінити масштаб роботи з побудови бренду, звернути увагу на ключові процеси всередині компанії, необхідні для успіху бренду, та отримати інформацію, яка дозволить їм розпочати самостійну роботу над побудовою чи перебудовою бренду або залучити професіоналів на певні ланки роботи. 

Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry”, архітектор таких брендів, як Prime, «Сніжна панда», «Фокстрот», Prom, та автор «Головної маркетингової книги».

Основний партнер: Filberry.

Партнери заходу: HUB 4.0Coca-Cola Ukraine2Amovers

Цільова аудиторія: власники бізнесу, директори, директори з маркетингу, а також професіонали, задіяні в розробці і просуванні брендів. 

Питання для обговорення:

  • Володіти інформацією, щоб володіти брендом
  1. Яку інформацію необхідно зібрати перед побудовою бренду. 
  2. Необхідні знання про компанію, ринок і аудиторію.
  3. Як збирати таку інформацію і працювати з нею. 
  4. Джерела такої інформації і проведення досліджень. 
  • Фундамент бренду і «великі камені»
  1. Як знайти і працювати з суттю, обіцянками і цінностями бренду. 
  2. Навіщо цінності бренду потрібні в його повсякденному житті. 
  3. Бізнес-план конкретного бренду. Ключові показники.
  4. Гіпотези щодо розвитку бренду і їхня перевірка. 
  • Тактичні дії
  1. Бренд і продукт. Як вони співвідносяться і взаємно впливають.
  2. Ресурси компанії, задіяні в побудові бренду. Як їх планувати і залучати.
  3. Фінанси. Як збирати і відстежувати ключові показники. 
  4. Дистриб’юція і її роль в стосунках бренду з покупцями.
  5. Комунікації. Яскрава зовнішня частина бренду. Що потрібно врахувати в комунікаційній платформі. 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олексій Філановський
співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry» та автор книги «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх»
Олексій Філановський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: