fbpx

Бізнес-стратегії в соціальних мережах

30/ 07/ 2020

Автор: компанія MDConsult

Напевне ви помітили, що сьогодні соціальні мережі — найпотужніший інструмент впливу на споживачів. Інтернетом та особливо соціальними медіа користуються дуже різні люди — від студентів та бебі-бумерів до пенсіонерів. Тому, якщо ви займаєтеся чи хочете займатися бізнесом, тоді вам необхідне чітке розуміння стратегії для соціальних мереж. Думаєте, що потрібно просто створити профіль та час від часу публікувати матеріали в спільності? Цього недостатньо. Вам необхідна стратегія.

Що таке бізнес-стратегія в соціальних мережах?

Щоб впевнитись, що ви берете максимум від соціальних мереж, потрібно знати, які ваші цілі і як саме їх досягти. Потрібно створити чітку та продуману стратегію. Вона дозволить підвищити впізнаваність бренду, лояльність клієнтів, знизити маркетингові витрати й дасть компанії конкурентні переваги.

У 2009 році компанія «Форд» готувалася до запуску своєї нової машини. Вона застосувала оригінальний та інноваційний підхід, який можна було реалізувати лише в інтернеті. Замість того, щоб витрачати десятки мільйонів доларів на рекламну кампанію, компанія подарувала 100 своїх автомобілів лідерам думок — людям з великою кількістю фоловерів в соціальних мережах. За 6 місяців вони опублікували понад 60 тисяч постів, які генерували кілька мільйонів кліків, а також 6,5 мільйонів переглядів на Youtube.

Як придумати оригінальну та дієву стратегію просування в соціальних мережах?

Визначте свої цілі в соціальних мережах

Без визначення цілей не обходиться жодне серйозне починання. Можливо ви хочете:

  • підвищити впізнаваність торгової марки;
  • покращити взаємовідносини з клієнтами;
  • залучити більше трафіку на свій сайт;
  • рекламувати нові продукти.

Важливо концентруватися на невеликій кількості цілей для запобігання розфокусування. Зосередьтеся на трьох найважливіших напрямках, тримаючи в голові інші, менші. Якими б не були ваші цілі, використовуйте техніку SMART: зробіть їх чіткими, вимірюваними, реалістичними та прив’язаними до часу.

Оцініть чинний статус своєї компанії в соціальних мережах 

Якщо ви вже застосовуєте стратегію в соціальних мережах, подивіться на свої цілі та спробуйте визначити, чи досягаєте ви їх на цей момент. Чи не варто підвищити планку? Чи, навпаки, знизити?

Подумайте про платформи, якими ви користуєтеся. Чи є соціальна мережа, якою ви не пустили в дію, але у неї є певні переваги перед іншими? Можливо варто припинити просувати свої товари через декілька мереж відразу та зосередитись на одній? Пам’ятайте про принцип Парето.

Якого формату пости ви розміщуєте? Чому одні приваблюють аудиторію, а інші ні? Використовуйте аналітику для того, щоб стежити за трафіком та тенденціями.

Познайомтеся зі своєю аудиторією

Щоб знайти зв’язок зі своєю аудиторією, потрібно чітко розуміти, хто ваші потенційні та теперішні клієнти, які їхні інтереси та рід діяльності.

Почніть з визначення ідеального клієнта: вік, стать, рід занять, рівень прибутку, схильності, захоплення та мотиваційні фактори. Важливо вияснити, що та чому клієнту не подобається — так ви можете уникнути багатьох помилок на цьому етапі.

Чим точнішим буде визначення клієнта, тим більш цільовою стане ваша стратегія і тим кращі будуть результати.

Оберіть правильний канал зв’язку

Ви вже почали думати про це питання у другому пункті. Яку онлайн-платформу використовувати, як саме це робити? Пам’ятайте, що платформи мають ключові особливості, «фішки», які можуть допомогти вам у досягненні багатьох цілей.

Ви напевне знаєте усі ці платформи, але не лишнім буде нагадати про них:

  • Instagram
  • Telegram
  • TikTok
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
  • LinkedIn

Це популярні та прості платформи, які може освоїти кожен. Існують, звичайно, і специфічні канали зв’язку, проте частіше вони сфокусовані на конкретних вузьких цілях чи потребують деяких розвинутих навичок.

Плануйте свій контент

Без контенту ви не зможете залучити та розважити свою аудиторію, утримати її увагу та змусити зробити омріяну дію.

Контент має «говорити» голосом вашої компанії, інакше ви у найкращому випадку станете наслідувати стратегії, які в минулому були ефективними, а зараз забуті.

  • Ви хочете розважити свою аудиторію?
  • Ви хочете навчати аудиторію чомусь новому?
  • Чи будете ви використовувати візуальну інформацію?
  • Чи будете витрачати свій час на створення інфографіки?

Пам’ятайте, що сучасна людина інформована з надлишком і вам дійсно потрібно добре подумати перед тим, як ви станете наповнювати контентом свою групу чи профіль. Навіщо людям читати те, що ви публікуєте? Чим ваша інформація відрізняється від інформації ваших конкурентів? Як надати вашій інформації додаткову цінність?

Вирішіть, коли та як часто будете публікувати матеріали

І знову подумайте про свою аудиторію. Коли вона знаходиться в хорошому настрої та використовує інтернет? Коли їй зручно читати ваші пости?

Не існує правильної універсальної відповіді на запитання про частоту постингу. Єдина порада: прийняти рішення, проаналізувати результати та експериментувати. Якщо ви вирішили публікувати п’ять постів в день, слідуйте цій стратегії один чи декілька місяців. Потім кардинально змініть її — публікуйте один-два чи десять постів.

І не забувайте, головне — якість. У вас може бути декілька постів в день, але такої якості, що ваша аудиторія з нетерпінням чекатиме ще. Будь-яка стратегія стане лише спамерською маніпуляцією, якщо у вас жахливий контент.

Плануйте стратегію

Зберіть всю інформацію з попередніх шести пунктів та почніть планувати. План для стратегії в соціальній мережі відрізняється від планування проєктів хоча б з тої причини, що це часто одноманітний та повторюваний процес. Вам потрібно кожен день робити приблизно одне і теж, вас чекає рутина. Однак задоволення ви можете отримувати від створення контенту.

Відстежуйте прогрес та коригуйте стратегію

У кожної соціальної мережі є свої способи відстеження прогресу. Вивчайте всі можливості, знаходьте інформацію та використовуйте соціальну мережу правильно.

Ваша стратегія має бути гнучкою. Спочатку буде багато помилок, тому потрібно відразу психологічно правильно налаштуватися та не засмучуватись. Це не точна наука, і ідеальну формулу можна знайти лише за допомогою експериментів та тестів. Думайте про те чому щось не працює і що необхідно зробити, щоб усе запрацювало. Гнучкість стратегії означає, що ви можете протягом дня перейти до плану Б, якщо план А повністю провалиться.

Бажаємо вам удачі!

Контакти

ОДЕСА

ФРАНЦУЗСЬКИЙ БУЛЬВАР 66/1,
ОФІС 501B
+380 67 400 4774
ODESSA@MDCONSULT.COM.UA

ЛЬВІВ

КУЛЬПАРКІВСЬКА, 200A
PLATFORMA, 3 ПОВЕРХ, ОФІС D13
+38 (067) 400 96 96
LVIV@MDCONSULT.COM.UA

КИЇВ

САПЕРНЕ ПОЛЕ, 14/55,
2 ПОВЕРХ, 12 КАБ.
+38 (067) 400 09 09
KYIV@MDCONSULT.COM.UA

Сторінка у FB та сайт

https://mdconsult.com.ua/
https://www.facebook.com/mdconsultua/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: