Як організувати ефективний контроль якості робіт на об’єкті

07/ 02/ 2019

Катерина Станцева

Менеджер з контролю якості, SHEN Facility

Якість продукції, що виробляється або послуги давно стала важливою цінністю для прагнучих до розвитку компаній. Для того, щоб створювати якісний продукт одного бажання мало, і грамотно побудована система контролю тут є ключовим елементом. Особливо це стосується сфери фасіліті послуг, де існує безліч факторів, які необхідно враховувати при виконанні робіт. Сьогодні ми поговоримо з менеджером з контролю якості компанії SHEN Facility Катериною Станцевою про важливі аспекти управління якістю на підприємстві.

Катерина, добрий день, розкажіть будь ласка яку роль ви відводите поняттю якості в роботі компанії?

«Сприятлива можливість ховається серед труднощів і проблем». На мій погляд, цей афоризм Альберта Ейнштейна може служити гаслом для українських компаній, які намагаються триматися на плаву в нинішні непрості часи.

Часто я задаюся питанням, які є перспективи розвитку у компанії, яка не дбає про якість свого продукту? А якщо врахувати також сьогоднішню політичну і економічну ситуацію в країні? Виходить, що мінімальні перспективи є тільки у компаній-монополістів, які користуються фактом відсутності альтернативи на ринку. Але таких продуктів, у яких немає аналогів, стає все менше і менше. Для операторів ринку, представлених в своїй ніші з навіть несуттєвою конкуренцією, єдиний спосіб виживання – це вдосконалення сервісу, стрижнем якого є безпосередньо якісний кінцевий продукт.

Яким же чином можна вдосконалити сервіс в реаліях українського ринку?

Можливо, економічна ситуація в країні не дає можливості для дуже активного зростання, освоєння нових, більш дорогих видів сервісу, які потребують серйозних інвестицій. Однак, на мій погляд, це час створено для того, щоб відшліфовувати і приводити в порядок те, що вже було впроваджено, розроблено, зробити глибокий аналіз системи, прорахувати можливі варіанти якісних змін, які не потребують глобального бюджету та додаткових витрат. Дуже добре проглядається така стратегія і в змінах українського законодавства в сфері якості. Ці зміни демонструють націленість на корекцію підходу до питань безпеки і якості продукції та сервісу, їх євроінтеграційну спрямованість.

Розкажіть а яким чином такий підхід виглядає в послугах фасіліті на прикладі компанії SHEN?

Якість фасіліті-сервісу залежить від багатьох факторів: технології, використовуваних матеріалів, кваліфікації персоналу, можливості автоматизації процесів та інших важливих параметрів. Звести стандарти якості в єдину систему і контролювати її виконання – непросте завдання. Що стосується підходу до якості в компанії «Шен-Сервіс», можна констатувати факт, що ми вже зробили великий крок у цьому напрямку, запровадивши в життя стандарт ISO 9001.

Минулий 2018 рік також показав необхідність не тільки в контролі виконання вимог процедур і стандартів, але, перш за все в роботі з персоналом, оскільки надання послуг на об’єктах – далеко не повністю автоматизований процес. Від того, наскільки персонал орієнтується у вимогах, пропонованих компанією до його роботи, багато в чому залежить кінцевий результат і, що важливо, знижується ймовірність так званого «людського фактора».

Які кроки компанія SHEN має намір зробити в новому 2019 році, для поліпшення контролю якості своїх послуг?

На 2019 рік заплановано амбітний крок – проаналізувати всі існуючі процеси і стандарти і розробити програми-передумови, які є базою для подальшого впровадження міжнародного стандарту по фасіліті-менедженту ISO 41001.

Також ми плануємо зробити акцент на навчання персоналу, від якого залежить якість сервісу на місцях. Головне завдання – розкласти складні процедури на прості складові, зручні для розуміння і виконання, а також, що важливо, отримувати від персоналу зворотний зв’язок щодо життєздатності та актуальності прописаних вимог. Це дозволить своєчасно коригувати процедурну частину, виявляти прогалини або несумісні з виконанням вимоги.

Впевнена, перераховані вище кроки, сприятимуть формуванню виробничої культури – додаткового стимулюючого фактора для виконання роботи нашими співробітниками на найвищому рівні. Також, це дозволить уберегти компанію від додаткових витрат, пов’язаних з виправленням помилок.

І на завершення нашої розмови скажіть, чого планує досягти компанія завдяки впровадженим змінам?

Виграє той, хто перевершує очікування цільових клієнтів. Опрацьована, життєздатна система менеджменту якості допоможе збільшити кількість лояльних клієнтів і зміцнить сприятливий імідж нашої компанії.

Джерело: https://shen.ua/ua/efektivniy_kontrol_kachestva_SHEN

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: