fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як коучинг допомагає побудувати роботу в команді

21/ 02/ 2019
    14 лютого до Європейської Бізнес Асоціації завітала Алла Заднепровська з відкритою лекцією «Бізнес-гнучкість. Як бути лідером в епоху постійних змін». На лекції йшла мова про кризу управління та потреби бізнесу у часи, коли розвиток компанії не поспіває за її зростанням. Бізнес – це жива система, і сьогодні такі види управління як тримання працівників у страху (1.0) та матеріальне стимулювання (2.0) вже є морально застарілими. Вони не працюють на сучасного працівника. Люди зараз переймаються самореалізацією, самоповагою та розумінням їх ідентичності, вони не бажають працювати над тим, у що не вірять. Вони не обмежують свої рішення логікою та воліють бачити сенс у своїй роботі, прагнуть до цілісності та балансу між приватним життям та роботою. І це потрібно враховувати. Тому зараз з’явився новий підхід (3.0)  –  запалювати вогник в серцях підлеглих шляхом командного лідерства. Одним з його інструментів є гнучкий підхід – коучинг. Проте він діє лише з тими працівниками, які мають і компетентність, і бажання. Усі інші вимагають інших підходів (новачки – досвіду та навчання, а працівники, у яких відсутнє бажання, задоволення своїх мотивів). Потрібно завважити, що він застосовується не для всіх проблем та не у всіх організаціях. Коучинг – один з 3 китів управління, разом з лідерством (вектор) та менеджментом (технології). Площа його впливу – люди. Фокус бізнесу зараз на людях, на створення умов, коли можлива повна реалізація їхнього потенціалу. Керівники ставлять запитання, а не надають накази. Завдяки цьому з’явилась мотивація, підвищена відповідальність, нові стратегії. Гнучкість, здатність виростити лідерів зі своїх підлеглих (Лідер 3.0), лише позитивні емоції на роботі, правильна екологія та інше – усі важливі складники ефективності роботи бізнесу. Для досягнення найкращих результатів важливо налагодити комунікацію з підлеглими: як формулювати питання, як досягти довіри, показати рівність та розуміння. Правильна комунікація з підлеглими допоможе їм розвиватися та досягти рівня, де вони зможуть вирішувати проблеми та виконувати задачі самостійно.   
01/

 

14 лютого до Європейської Бізнес Асоціації завітала Алла Заднепровська з відкритою лекцією «Бізнес-гнучкість. Як бути лідером в епоху постійних змін». На лекції йшла мова про кризу управління та потреби бізнесу у часи, коли розвиток компанії не поспіває за її зростанням.

Бізнес – це жива система, і сьогодні такі види управління як тримання працівників у страху (1.0) та матеріальне стимулювання (2.0) вже є морально застарілими. Вони не працюють на сучасного працівника. Люди зараз переймаються самореалізацією, самоповагою та розумінням їх ідентичності, вони не бажають працювати над тим, у що не вірять. Вони не обмежують свої рішення логікою та воліють бачити сенс у своїй роботі, прагнуть до цілісності та балансу між приватним життям та роботою. І це потрібно враховувати.

Тому зараз з’явився новий підхід (3.0)  –  запалювати вогник в серцях підлеглих шляхом командного лідерства. Одним з його інструментів є гнучкий підхід – коучинг. Проте він діє лише з тими працівниками, які мають і компетентність, і бажання. Усі інші вимагають інших підходів (новачки – досвіду та навчання, а працівники, у яких відсутнє бажання, задоволення своїх мотивів). Потрібно завважити, що він застосовується не для всіх проблем та не у всіх організаціях.

Коучинг – один з 3 китів управління, разом з лідерством (вектор) та менеджментом (технології). Площа його впливу – люди. Фокус бізнесу зараз на людях, на створення умов, коли можлива повна реалізація їхнього потенціалу. Керівники ставлять запитання, а не надають накази.

Завдяки цьому з’явилась мотивація, підвищена відповідальність, нові стратегії. Гнучкість, здатність виростити лідерів зі своїх підлеглих (Лідер 3.0), лише позитивні емоції на роботі, правильна екологія та інше – усі важливі складники ефективності роботи бізнесу.

Для досягнення найкращих результатів важливо налагодити комунікацію з підлеглими: як формулювати питання, як досягти довіри, показати рівність та розуміння. Правильна комунікація з підлеглими допоможе їм розвиватися та досягти рівня, де вони зможуть вирішувати проблеми та виконувати задачі самостійно.   

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: