X2Y. Особливості комунікацій бізнесу з представниками покоління Y

26/ 10/ 2018

Наталія Дмитренко

CMO Arricano Real Estate Plc

На пропускному пункті офісного центру, в якому розташований офіс відомого креативного агентства, вона сказала, що їй призначено зустріч. Сказане це було з тим ступенем незворушності, щоб у охоронця не могло виникнути навіть натяку на думку про відсутність зустрічі. Перепустку було отримано, і впевнена в собі, вона вирушила в те саме креативне агентство. Потрапивши на потрібний поверх, секретарю в прийомній дівчина повідомила, що їй потрібен HR менеджер. Як навіщо? Вона прийшла дізнатися, як можна потрапити на роботу в цю компанію. Так, вона студентка, так, вона хоче тут працювати. Дуже дивний візит закінчився зустріччю з HR менеджером. А через кілька турів співбесід і обговорення умов, студентка була прийнята на роботу в те саме агентство, до слова – одне з топових креативних агентств не тільки в нашій країні, але і в Європі.

Пропрацювавши в цій компанії 6 місяців і розібравшись, що таке офісна робота, які завдання необхідно виконувати, чого ще треба навчитися, що подобається і що не подобається, дівчина вирішила, що пора щось змінювати. Рішення було прийнято швидко, хоча і не без жалю – колектив агентства був дуже приємний, масштаб завдань і рівень клієнтів, з якими доводилося працювати – вражаючими. І все-таки своє бачення власної кар’єри трохи розходилося з наявним працевлаштуванням.

Представники покоління Y – вони такі!

Вам здається ця історія дивною? Зовсім ні, це звичайна історія, за якою я спостерігала з першого дня. Тому що ця дівчина, тоді – студентка четвертого курсу університету ім. Шевченка – моя дочка. 

Ігреки дійсно інакше дивляться на роботу, їм важливо, щоб це було осмислене заняття, на яке вони витрачають більшу частину свого життя; вони вивчають образ роботодавця, зважують свою роль і значущість того, що доводиться робити. Вони самі вирішують, з ким працювати, як довго працювати, скільки вони хочуть заробляти; вони самі вирішують, коли варто щось змінювати, вчитися чогось нового; вони розуміють, якими мають бути їхні колеги, а з ким вони не зможуть працювати навіть за великі гроші. Ігреки хочуть бути впевненими в своїх рішеннях і тому так багато тем і подій потрапляє в поле їх інтересів – відкриті зустрічі, майстер-класи, музика, соціальні мережі, книги…. Ось лише неповний перелік ресурсів та комунікаційних каналів, які надихають представників «Y» і через які з ними можна спілкуватися.

Нюансів роботи з ігреками багато, саме тому роботодавці, які зможуть зрозуміти систему координат і цінностей ігреків і запропонувати їм взаємовигідний обмін, зможуть отримати ні, не ігреків – співробітників, а ігреків – гравців, натхнених і зацікавлених, що інвестують свої знання і енергію в зростання бізнесу роботодавця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: