fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Пишіть для людей, а не для роботів

30/ 03/ 2017
  Автор: Юлія Колесник, старший копірайтер BBDO Ukraine, 11 років досвіду у рекламі Коли я читаю тексти у стилі «Шановні клієнти! У звязку з тимчасовим перенесенням дат відкриття, намічених на червень, ми змушені інформувати вас, ... і бла-бла-бла» я думаю - чому, ну чому вони ставляться до мене, як до робота? Невже живі люди так розмовляють? Чому вони (читай «бренд») вважають, що такий текст я взагалі дочитаю до кінця? Такі думки часто приходять до мене - робота така, що звертаєш увагу на всі тексти навколо. Але звичайна людина (ваш покупець або клієнт) про це не думає. Він просто не читає до кінця. Проходить повз. Перемикає канал. Пролистує пост. Пропускає вашу інформацію. За брендами стоять люди. І перед брендами стоять люди. Чомусь, між собою вони зазвичай спілкуються більш-менш, а от від імені бренду починаються «в звязку з ...». Давайте раз і назавжди вирішимо - ми хочемо, щоб бренд почули і полюбили. Адже так? Тоді давайте будемо говорити по-людськи. На майстер-класі «Пишіть для людей, а не для роботів» ми навчимося це робити. А ще займемося тим, що: Поговоримо про людей - про те, чим вони відрізняються від роботів. Навчимося знаходити правильні психологічні кнопки і використовувати їх в своїх текстах. Навчимося відрізняти добре написаний текст від погано написаного тексту. Напишемо і той, і інший. Складемо історії про бренд і продукт. Зробимо так, щоб вони були близькими читачеві. Спробуємо себе в ролі «вершителів текстів» і навчимося безжально редагувати, викидаючи все зайве на смітник Отримаємо нові враження, порцію натхнення і чітке розуміння як писати так, щоб було цікаво. Навички та знання, отримані на майстер-класі, допоможуть вам не тільки писати краще, але і змусять вас назавжди переглянути своє ставлення до тексту.

Автор: Юлія Колесник, старший копірайтер BBDO Ukraine, 11 років досвіду у рекламі

Коли я читаю тексти у стилі «Шановні клієнти! У зв’язку з тимчасовим перенесенням дат відкриття, намічених на червень, ми змушені інформувати вас, … і бла-бла-бла» я думаю – чому, ну чому вони ставляться до мене, як до робота? Невже живі люди так розмовляють? Чому вони (читай «бренд») вважають, що такий текст я взагалі дочитаю до кінця? Такі думки часто приходять до мене – робота така, що звертаєш увагу на всі тексти навколо. Але звичайна людина (ваш покупець або клієнт) про це не думає. Він просто не читає до кінця. Проходить повз. Перемикає канал. Пролистує пост. Пропускає вашу інформацію.

За брендами стоять люди. І перед брендами стоять люди. Чомусь, між собою вони зазвичай спілкуються більш-менш, а от від імені бренду починаються «в зв’язку з …». Давайте раз і назавжди вирішимо – ми хочемо, щоб бренд почули і полюбили. Адже так? Тоді давайте будемо говорити по-людськи.

На майстер-класі «Пишіть для людей, а не для роботів» ми навчимося це робити. А ще займемося тим, що:

  • Поговоримо про людей – про те, чим вони відрізняються від роботів. Навчимося знаходити правильні психологічні кнопки і використовувати їх в своїх текстах.
  • Навчимося відрізняти добре написаний текст від погано написаного тексту. Напишемо і той, і інший.
  • Складемо історії про бренд і продукт. Зробимо так, щоб вони були близькими читачеві.
  • Спробуємо себе в ролі «вершителів текстів» і навчимося безжально редагувати, викидаючи все зайве на смітник
  • Отримаємо нові враження, порцію натхнення і чітке розуміння як писати так, щоб було цікаво.

Навички та знання, отримані на майстер-класі, допоможуть вам не тільки писати краще, але і змусять вас назавжди переглянути своє ставлення до тексту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: