fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Сучасні тенденції у вирішенні конфліктних ситуацій: світ змінюється, а Ви?

08/ 07/ 2019
  Юна Потьомкіна, старший юрист ЮФ “Астерс”, медіатор Наталія Безхлібна, юрист, медіатор, фасилітатор Починаючи з 80-х років минулого століття понад 4000 компаній США приєдналося до спільної заяви про застосування альтернативних способів вирішення спорів (включаючи медіацію) (АDR — alternative dispute resolution) при Міжнародному інституті попередження і розвязання конфліктів. Дана заява передбачає застосування Альтернативних способів вирішення спорів між компаніями, що приєдналися до цієї заяви. Серед них: Siemens (з 1984  року), Coca-Cola, Sony и General Motors (з 1985 года), General Electric (з 1988 року), Apple (з 1989 року), PepsiCo (з 1992 року), Microsoft та PricewaterhouseCoopers (з 1993 року), Ernst&Young (з 1995 року), Deloitte (з 1997 року). За 40 років роботи компаній із застосуванням АDR дозволило досягти великого успіху в просуванні медіації. Так, дослідження Fortune 1000 компаній США показало, що на поточний момент для вирішення спорів в Сполучених Штатах медіацію використовують 97% компаній. Суть альтернативного вирішення спорів полягає в тому, що в разі наявності конфлікту сторони намагаються вирішити його за допомогою третьої сторони (перемовник, фасилітатора, медіатора), не звертаючись до суду. Коли відбувається врегулювання спору за допомогою медіації чи оцінки справи, результатом є не компроміс, коли хтось має сильно поступитися. Як правило, рішення в ADR носить характер «win-win», коли обом сторонам «комфортно». Це приводить до того, що після цього в більшості випадків рішення не буде оскаржуватися, оскільки сторони будуть розуміти, що це для них справедливо. В кожній з процедур ADR є свої переваги, повязані зі збереженням відносин і розвитком стабільної співпраці, гнучкістю та зручністю процесу, реалізувати який також можливо за допомогою електронних засобів звязку. Розуміння та правильний вибір найбільш ефективного інструменту розвязання конфлікту в кожній конкретній ситуації, веде до усунення його причин, а отже і до ефективнішого використання ресурсів компанії.

Юна Потьомкіна, старший юрист ЮФ “Астерс”, медіатор

Наталія Безхлібна, юрист, медіатор, фасилітатор

Починаючи з 80-х років минулого століття понад 4000 компаній США приєдналося до спільної заяви про застосування альтернативних способів вирішення спорів (включаючи медіацію) (АDR — alternative dispute resolution) при Міжнародному інституті попередження і розв’язання конфліктів. Дана заява передбачає застосування Альтернативних способів вирішення спорів між компаніями, що приєдналися до цієї заяви. Серед них: Siemens (з 1984  року), Coca-Cola, Sony и General Motors (з 1985 года), General Electric (з 1988 року), Apple (з 1989 року), PepsiCo (з 1992 року), Microsoft та PricewaterhouseCoopers (з 1993 року), Ernst&Young (з 1995 року), Deloitte (з 1997 року).

За 40 років роботи компаній із застосуванням АDR дозволило досягти великого успіху в просуванні медіації. Так, дослідження Fortune 1000 компаній США показало, що на поточний момент для вирішення спорів в Сполучених Штатах медіацію використовують 97% компаній.

Суть альтернативного вирішення спорів полягає в тому, що в разі наявності конфлікту сторони намагаються вирішити його за допомогою третьої сторони (перемовник, фасилітатора, медіатора), не звертаючись до суду.

Коли відбувається врегулювання спору за допомогою медіації чи оцінки справи, результатом є не компроміс, коли хтось має сильно поступитися. Як правило, рішення в ADR носить характер «win-win», коли обом сторонам «комфортно». Це приводить до того, що після цього в більшості випадків рішення не буде оскаржуватися, оскільки сторони будуть розуміти, що це для них справедливо.

В кожній з процедур ADR є свої переваги, пов’язані зі збереженням відносин і розвитком стабільної співпраці, гнучкістю та зручністю процесу, реалізувати який також можливо за допомогою електронних засобів зв’язку.

Розуміння та правильний вибір найбільш ефективного інструменту розв’язання конфлікту в кожній конкретній ситуації, веде до усунення його причин, а отже і до ефективнішого використання ресурсів компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: