Чому варто перевести ваш бізнес на електронний документообіг якнайшвидше

13/ 04/ 2017

Автор: Оксана Ферчук, керівник сервісу “Вчасно”

Чи знаєте ви, що понад 70% витрат на документи можна заощадити, якщо перевести компанію з паперового документообігу на електронний? Що цифрові бізнес-процеси зменшують можливості для корупції як всередині компанії, так і з боку перевіряючих органів? А перевести компанію на електронний документообіг можна реально за лічені дні.

Потребу диктує ринок

Будь-яка українська компанія, яка працює у правовому полі, укладаючи угоду з іншою, обов’язково обмінюється з нею купою документів. Це і договори, і додатки, і акти виконаних робіт тощо. При чому з появою кожного нового контрагента, кількість документів збільшується, як збільшується і кількість часу, який співробітники витрачають на монотонну нудну роботу — роздрукувати, підписати, поставити печатку, запакувати, наліпити марку, відправити — так по колу, з місяця в місяць. Паралельно бухгалтерія працює у режимі кол-центру і щодня відповідає на одні й ті самі питання:«А чи був уже кур’єр?», «Хто забрав мої документи у секретаря?», «Підкажіть, чи отримали ви вже наш договір?».

І, що найсумніше, всі ці дії абсолютно не страхують від втрачених актів, переплутаних адрес та інших непорозумінь, які обертаються у кращому випадку штрафами. Мрія будь-якого бухгалтера — щоб всі документи звітного періоду були підписані контрагентом за кілька хвилин і зберігалися в легкодоступному надійному місці. Мрія власника бізнесу — щоб усі процеси були прозорі і зрозумілі, а перевірки проходили швидко і безболісно. Саме ці завдання і вирішують сервіси миттєвого документообігу, зокрема, “Вчасно”.

Зручне бізнес-рішення вже доступне

Онлайн-сервіс “Вчасно” – це сервіс, який дає змогу підприємствам просто і швидко обмінюватись документами в електронному форматі. Він призначений для обміну, підписання та зберігання будь-яких юридично вагомих документів: угод, актів виконаних робіт, рахунків тощо. Він працює з усіма видами ключів ЕЦП (електронно-цифрового підпису).

Мета сервісів електронного докуменообігу — повністю позбавити компанії непотрібної механічної роботи та миттєво отримувати підписані первинні документи. Сервіс збереже тонни паперу, сотні робочих годин на рік і дасть змогу компаніям зберегти кошти, які витрачались на фізичну доставку документів.

Уже 24 травня під час майстер-класу від спеціалістів сервісу миттєвого обміну документами онлайн «Вчасно» ви дізнаєтесь набагато більше про те, як працює електронний документообіг в Україні, яке законодавство регуює ці процеси, чому передові компанії вже його активно використовують і чому вам також зволікати не варто. А фахівці юридичної компанії ILF розкажуть про особливості взаємодії податкових органів і підприємців на реальних прикладах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: