fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Принципи побудови функції корпоративної безпеки в бізнесі

09/ 10/ 2018
  Тетяна Андріанова. Генеральний директор Nota Group, голова комітету корпоративної безпеки Групи компаній «Октава» Вінстон Черчилль казав: «За безпеку треба платити, а за її відсутність - розплачуватися». Це золоте правило повинен знати кожен власник та керівник бізнесу. Часи, коли підприємство могло працювати без впровадження окремо функції корпоративної безпеки, вже у минулому. Сьогодні ж щодня з’являються все нові загрози, а їх ігнорування веде до колосальних збитків та витоку цінної інформації. Атаки йдуть як ззовні, так і з середини: шкоду бізнесу можуть нанести як органи влади, жадібні до хабарів, так і ображений звільнений співробітник. Свого часу у нас був клієнт, чий бізнес ледве не зруйнував менеджер, який «злив» конференційну інформацію конкурентам. Що вже казати про інший випадок, коли CEO бізнесу протягом досить довгого періоду спотворював звітність і показував прибуток там, де його не було. І таких прикладів – безліч! Побудована функція корпоративної безпеки здатна захистити бізнес майже від усіх загроз. Проте підхід до даного питання має бути структурним та комплексним. В іншому разі – вона просто не буде працювати, а власник дарма витрачатиме кошти. Це як корабель, який потоне, навіть якщо вода протікає тільки в одному місці. Побудова функціях корпоративної безпеки повинна закривати три основних напрямки: інформаційний, юридичний та фізичний. За кожен має відповідати окрема група людей, які разом складають комітет. Звітує він обов’язково напряму власнику. Така модель дає можливість приймати всі рішення колегіально, а не одноосібно, не допускати виникнення проблем, дотримуватися принципів корпоративної етики. А головне правило: бізнес має прагнути не «гасити пожежі», а не давати їм займатися.  Тільки так можна бути впевненим у завтрашньому дні.

Тетяна Андріанова

Генеральний директор Nota Group, голова комітету корпоративної безпеки Групи компаній «Октава»

Вінстон Черчилль казав: «За безпеку треба платити, а за її відсутність – розплачуватися». Це золоте правило повинен знати кожен власник та керівник бізнесу. Часи, коли підприємство могло працювати без впровадження окремо функції корпоративної безпеки, вже у минулому. Сьогодні ж щодня з’являються все нові загрози, а їх ігнорування веде до колосальних збитків та витоку цінної інформації.

Атаки йдуть як ззовні, так і з середини: шкоду бізнесу можуть нанести як органи влади, жадібні до хабарів, так і ображений звільнений співробітник. Свого часу у нас був клієнт, чий бізнес ледве не зруйнував менеджер, який «злив» конференційну інформацію конкурентам.

Що вже казати про інший випадок, коли CEO бізнесу протягом досить довгого періоду спотворював звітність і показував прибуток там, де його не було.

І таких прикладів – безліч!

Побудована функція корпоративної безпеки здатна захистити бізнес майже від усіх загроз. Проте підхід до даного питання має бути структурним та комплексним. В іншому разі – вона просто не буде працювати, а власник дарма витрачатиме кошти. Це як корабель, який потоне, навіть якщо вода протікає тільки в одному місці.

Побудова функціях корпоративної безпеки повинна закривати три основних напрямки: інформаційний, юридичний та фізичний. За кожен має відповідати окрема група людей, які разом складають комітет. Звітує він обов’язково напряму власнику. Така модель дає можливість приймати всі рішення колегіально, а не одноосібно, не допускати виникнення проблем, дотримуватися принципів корпоративної етики. А головне правило: бізнес має прагнути не «гасити пожежі», а не давати їм займатися.  Тільки так можна бути впевненим у завтрашньому дні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: