Програма розвитку з клієнтського сервісу

22/ 02/ 2019
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐

Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації.

Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!

Спікери

1 / 6
Валентин Яроменко
генеральний директор консалтингової компанії з продажів White Sales, власник найбільшого освітнього проекту України з продажів White Sales School, засновник компанії Creators. Автор філософії білих продажів.
Олена Ранцевич
консультант по стратегічному маркетингу, власник Stockholm Studios co-living and inspiration space. Досвід роботи - керівник маркетингового офісу Samsung в Білорусі. Вивчала маркетинг в Chartered Institute of Marketing/ UK, та менеджмент в Open University/ UK
Ольга Пефтієва
сфера діяльності – маркетинг в компанії Miele (німецький виробник побутової і професійної техніки преміум-класу); 11 років досвіду роботи в сфері закупок та маркетингу в компаніях Good Wine, Auchan
Наталія Шматько
директор департаменту клієнтського сервісу мережі кінотеатрів «Multiplex». З 2011 по 2017 року - начальник управління клієнтського досвіду, заступник директора з маркетингу банку ПУМБ. 15 років досвіду в управлінні якістю - логістика, телеком, банк, кінотеатри
Сергій Ткаченко
очолює напрямок клієнтських операцій в компанії Devellar (сфери IT, e-commerce). 7-річний досвід в сфері вдосконалення сервісних бізнес-процесів. Керував сервісними підрозділами в Промінвестбанку і Банку Михайлівський. Також, займав посаду провідного експерта з якості та клієнтського досвіду в Vodafone Україна, функціональні напрямки: NPS, Customer Journey Mapping, Customer Care
Родіон Сорокін
керівник департаменту сервіс дизайну, партнер DOT_DOT Innovations. Автор журналу про створення клієнтоцентричних продуктів і послуг Humanized Design, куратор курсу по сервіс-дизайну в Projector. 7 років керував розробкою рішень для електронної комерції та рітейлу в OWOX і Facelet. Реалізував проекти для Rozetka, Фокстрот, Eldorado, Comfy, GoodWine, Subaru, Panasonic.
Валентин Яроменко
Олена Ранцевич
Ольга Пефтієва
Наталія Шматько
Сергій Ткаченко
Родіон Сорокін

Партнери

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: