ПРОЕКТ «СУПЕР-ДІТИ»: Навіщо в школах використовують інструментарій Системи Томаса?

16/ 04/ 2019

Вікторія Спориш

Тренер Jansen Capital Management

Для того, щоб діти володіли достатнім запасом умінь і знань, з ними займаються батьки і вчителі. З раннього дитинства, завдяки правильному підходу, досвідченим педагогам і терпінню, дитина отримує і засвоює нову інформацію. Але чи гарантує хороше навчання, що випускник знайде своє місце в житті й буде займатися тим, до чого лежить душа? Не завжди.

Дітям важливо розуміти сильні сторони своєї поведінки. Тільки це гарантує впевненість в собі і зосередженість на власній справі. Так виглядає прямий шлях до успіху. Пораду, як зробити усвідомлений вибір в бік правильних цілей, може дати інструментарій Системи Томаса. Психометричні оцінки Thomas International давно і успішно використовуються в британських школах. Розглянемо, як це працює.

Кейс №1. Школа Святого Бенедикта

Британська школа Святого Бенедикта використовувала інструментарій Системи Томаса для підвищення успішності і поліпшення поведінки учнів.

«Деякі наші учні не могли розкрити свого потенціалу, бо не були залучені в процес навчання або вели себе дуже погано, – каже Енді Воттс, заступник директора. – Ми хотіли зменшити кількість негативних показників успішності, виключення зі школи, переведення у відділення для складних дітей з поганою поведінкою і видалення з класу».

Було вирішено протестувати учнів за допомогою інструментів Профільний Аналіз особистості (РРА), GIA і Тест емоційного інтелекту TEIQue. Діти поставилися до такої ініціативи позитивно.

«Навіть у найнеуспішніших виникло відчуття, що кожна людина повинна мати можливість пройти через такий процес зворотного зв’язку і розвинути свою самосвідомість. Вони дізналися, в яких областях можуть бути кращими, незважаючи на попередній негативний досвід», – каже заступник директора.

У школі вважають, що саме тестування допомогло домогтися 90-відсоткового зниження числа виключень зі школи і негативних відгуків. У більшості учнів з поганою відвідуваністю остання значно покращилася. І це, безсумнівно, заслуга інструментарію Системи Томаса.

Кейс №2. Середня школа Larbert High School

«Тепер я знаю, як можу отримати роботу своєї мрії. Я розумію, яка подальша освіта і досвід роботи мені потрібні, щоб досягти своїх цілей», – написав у своєму відгуку про тестування фахівцями компанії Thomas International учень британської середньої школи Larbert High School.

Всі діти пройшли тестування Профільний Аналіз особистості (РРА). Більше того, була розроблена програма Thomas PPA і включена в курс з основ безпеки життєдіяльності в рамках шкільної програми.

«Ми хочемо, щоб наші супер-учні розвивали самосвідомість, отримали більш глибоке розуміння своїх сильних сторін, і були впевнені, що вони повністю розкрили свій потенціал в школі та за її межами, – каже старший педагог Девід Кіллін. – Результати оцінки за Системою Томаса дійсно допомогли їм отримати цінну інформацію про себе».

У школі націлені на отримання хорошої подальшої освіти і успішне працевлаштування своїх учнів. Тут розуміють, що супер-дорослі виростають із супер-дітей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: