Про зміни в Adecco

21/ 02/ 2017

Автор: Інна Харченко, генеральний директор Adecco Україна

У жовтні 2016 року в нас пройшли певні зміни – офіси Adecco в Україні та Росії змінили власників. Але ми продовжуємо ексклюзивно представляти інтереси компанії Adecco Group на території України та Росії . Наша філософія та місія залишились незмінними, а принципи роботи не зазнали трансформацій. Крім того, ми і надалі продовжуємо співпрацю із нашими колегами із Adecсo  в інших країнах.

Ми активно вкладаємо ресурси у розвиток нашого внутрішнього персоналу – маємо чітку програму розвитку компетенцій, план тренінгів та інших навчальних заходів розплановано на тривалий термін. Ми консалтинговий бізнес, тому нашим найціннішим статком є люди, які в нас працюють.

Про найпопулярнішу професію

Найбільш затребуваними серед роботодавців на сьогодні є спеціалісти у сфері продажів. З плином часу ситуація залишається незмінною – «сейлзи» завжди були основою життєдіяльності будь-якого бізнесу. Особливий попит на спеціалістів з продажів з’являється у кризові, турбулентні часи. Якщо говорити про кваліфікаційний рівень таких фахівців, то найбільшим попитом користуються спеціалісти початкового та середнього рівнів.

Тенденції рекрутменту в Україні

Якщо порівнювати сьогоднішню ситуацію з докризовим періодом, то звичайно, динаміка певний час залишалася негативною – ринок зменшився як за об’ємом, так і за фінансовими показниками. Компанії почали заощаджувати, «закриваючи» вакансії силами внутрішніх рекрутерів. Проте зараз ми вже можемо фіксувати позитивні тенденції. На ринку з’являється більше вакансій і все більше компаній звертаються за послугами рекрутенгових агенцій – звичайно, це добре для нашого бізнесу та є індикатором економічної стабілізації всередині країни.

Про портрет українського рекрутера

Думаю, тут важко виділити якісь головні загальні риси але я спробую. Рекрутер перш за все має вміти швидко налогоджувати контакти з людьми та розширювати своє коло знайомств. Повинен мати здібність оброблювати велику кількість інформаціі та виділяти з неї найголовніше. Ну і останнє але найбільш важливе, рекрутер має бути в захваті від своєї справи та від людей з якими він спілкується.  Можу сказати, що жінки все ж більш ефективніші у професії рекрутера – даний фах передбачає роботу з багатьма справами одночасно, професія має високий рівень психологічного навантаження, а стреси є вашими постійними супутниками. Жінкам працювати у такому середовищі простіше.

фото з архіву Adecco Україна

Про головне запитання під час інтерв’ю

Зараз багато можна прочитати про те, що рекрутери (особливо це стосується технологічних компаній) мають одне спеціальне запитання, яке дозволяє прийняти рішення стосовно кандидата. Для того, щоб оцінити людину недостатньо лише якогось одного запитання. Потрібно хоча б 30-45 хвилин для розмови. Така розмова має бути абсолютно різносторонньою, щоб розкрити людину з усіх боків. Доволі часто одні і ті ж запитання задаються кілька разів, але у різній формі – це допомагає переконатися у правдивості слів кандидата. А ось ефективність застосування якогось одного спеціального питання під час інтерв’ю я б поставила під сумнів.

Про існування «чорних списків» серед рекрутерів

Говорячи відверто, не зустрічала такого поняття серед свого професійного кола. Хоча не виключаю, що деякі рекрутери можуть створювати «чорні списки» для кандидатів.

У нашій практиці були ситуації, коли певні компанії передавали нам інформацію про співробітників, які вчиняли протиправні дії перед своїм звільненням – крали майно підприємства,  продавали комерційні таємниці, тощо. Звичайно, ми звертаємо увагу на такі звернення.

Про найбільш цінні якості кандидатів

Ми, перш за все, відштовхуємось від того, яка людина, з яким досвідом та навичками, необхідна клієнту. А це завжди різне поєднання тих чи інших характеристик.

фото з архіву Adecco Україна

Коли ми підбираємо людину до своєї команди, то на перший план, звичайно, виходять професійні якості людини. Проте нехтувати особистісними рисами кандидата також не можна. Я, наприклад, завжди дивлюсь на те, як людина зможе вписатися в нашу команду – в Adecco доволі демократична атмосфера, де немає яскраво вираженої ієрархічної системи, як це буває у великих компаніях. Наш потенційний колега повинен мати підприємницькі якості, бажання розвивати бізнес, бути проактивним. Якщо обирати між супер-кваліфікованим професіоналом, який має проблеми з комунікацією в колективі, та комунікабельною людиною, яку доведеться дещо «підтягувати», то без вагань оберу останню.

Про важливість рекомендацій з попереднього місця роботи

30-40% наших клієнтів просять перевіряти рекомендації кандидатів. Тому «reference checks» все ще залишається ефективним класичним інструментом рекрутменту.

Але час іде і все змінюється. Я, наприклад, до перевірки рекомендацій відношусь достатньо скептично – іноді відгуки попереднього роботодавця можуть мати мало спільного з об’єктивним станом речей: можливо, людину не хотіли відпускати, тому дають їй негативну характеристику, мали місце і зворотні ситуації, коли роботодавець хотів щонайшвидше позбутися працівника і давав йому чудові відгуки.

Рекомендації можна і потрібно приймати до уваги. Але це однозначно не першочерговий фактор під час найму працівників.

Про плани на майбутнє

Чесно кажучи, планів дуже багато. Найголовніше зараз – запровадження інструментів digital-маркетингу. Тут я маю на увазі і акцент на рекламу в інтернеті, і роботу з соцмережами, і автоматизацію digital-активностей, про яку зараз всі так багато говорять.

Світ змінюється, і життєво необхідно змінюватись разом з ним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: