Підвищення ефективності керівника

23/ 08/ 2018

Балановська Катерина

СЕО Висоцький Консалтинг Київ

Розвиток компанії на пряму залежить від ефективності роботи керівника та співробітників. Чи раціонально Ви, як керівник, витрачаєте свій час?

Одні керівники працюють не покладаючи рук забувши про свою сім’ю, вихідні й тим паче про друзів та відпустку, а зрештою, виявляється, що не співробітники працюють на них, а навпаки.

Інші управлінці наче поверхнево дивляться на процес діяльності компанії тримаючи все під контролем, вдало делегуючи задачі підлеглим і мають час на навчання, стратегічні роздуми, та навіть планований відпочинок.

До якої з двох категорій керівників належите Ви? Прекрасно, якщо до другої. Але, якщо вам ближче перша ситуація, то розберемося в ній і спробуємо налагодити вашу ефективність роботи.

Для початку варто розібратися зі значенням слова керівник, виходячи зі словника, керівник – це той, хто керує, управляє ким-небудь, чим-небудь. Керувати – бути головним у будь-якій спільній діяльності, спрямовує чиюсь діяльність. В англійській мові керівник – executive – адміністратор, який здійснює нагляд за виконанням законів, по суті домагається їх реалізації.

Ні в одному тлумаченні слова “керівник” не говориться, що керівник має виконувати роботу своїх підлеглих, але багато начальників вирішують проблеми своїх підопічних автоматично, навіть не замислюючись. Тим самим керівник сам відбирає у підлеглого необхідність нести відповідальність за результати виконаної роботи.

Цю ситуацію, звичайно, не можна змінити за один день, але можна скористатися деякими рекомендаціями, які допоможуть виправити такий стан справ.

  1. Ніколи не приймайте у своїх співробітників проблеми. Завжди вимагайте, щоб співробітник пропонував рішення.
  2. Коли співробітник хоче отримати схвалення рішення у свого керівника, він повинен викласти на папері або в електронному вигляді суть проблеми. Також необхідно вказати всі дані для прийняття рішення, і на закінчення запропонувати свій варіант вирішення даної проблеми. Тим самим співробітник бере відповідальність за свою область діяльності.
  3. Не приймайте кілька варіантів рішення, запропонованих вашим співробітників. Тому що прийнявши 2 або 3 пропозиції щодо вирішення тієї чи іншої ситуації, ви, знову ж таки, самостійно приймаєте рішення за свого співробітника.
  4. Якщо рішення, запропоноване вашим співробітником, вирішує проблему, то ви його схвалюєте, якщо ні – відправляєте на доопрацювання.

Найцікавіше, що співробітники при складанні такої службової записки можуть зрозуміти, що ця ситуація знаходиться в області їх відповідальності та компетентності. І вирішать цю ситуацію, не привертаючи увагу керівника.

Якщо підсумувати, то зі схваленням вами кожної такої службової записки, відповідальність співробітників буде рости, вам доведеться працювати менше, а вони будуть працювати набагато ефективніше. Люди з великим задоволенням втілюють власні рішення в життя і з набагато меншим – ті, які їм спускають зверху.

Якщо управлінець вміло робить свою роботу, він отримує впорядковану діяльність, узгоджені дії співробітників, спрямовані на спільну мету, де кожен співробітник виконує певні функції, виконує розпорядження. Це непроста робота, і, виконуючи її добре, директор отримує статус, пошану і повагу. Він отримує підтримку, підтвердження і визнання від власника і своїх підлеглих, а його будні стають впорядкованими маючи велику ефективність в роботі.

“Бізнес – командна гра. Якщо управлінець не знає, як правильно організувати роботу, то навіть найкращі співробітники будуть створювати хаос.Олександр Висоцький

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: