Клеменс Лер, Директор Skyline Residences by Amstar Europe

30/ 03/ 2017

Про вибір галузі

В Україні я вже 16 років – з 2001 року. Тоді працював у Raiffeisen Bank, займався супроводом міжнародних клієнтів.

Як я прийшов у сферу нерухомості? Коли працював у банку, одні з моїх клієнтів запросили мене працювати у цій галузі. Тоді я відмовився, та деякий час потому, знову отримав пропозицію. Цього відмовити вже не зміг – пропозиція була більш ніж цікавою. Я мав змогу побудувати бізнес з нуля. Тож, у 2005 році я прийшов на ринок нерухомості. Компанія почалася з однієї людини – з мене.

Про ринок України

Після Помаранчевої революції багато західних бізнесменів відкрили для себе ринок України – гроші вкладалися величезними сумами. Нерухомість та банківська сфери були найпривабливішими.

Сьогодні, відверто кажучи, інвестори дивляться в бік України з обережністю. Та ситуація дещо покращується, не в принципово кращий бік, але невеликий позитивний рух є.

Відлякує інвесторів, перш за все, відсутність чітких і прозорих правил гри у бізнесі, корупція та відсутність довіри до судів. Якщо я, наприклад, вирішу будувати щось в Австрії, то матиму чіткі обмеження, вимоги, обов’язки. Так само їх буде мати і мій конкурент. А тут все інакше. І за весь час мого перебування в Україні ситуація майже не змінилася.

Та чому Amstar вибрав для себе Україну? Ми віримо в успіх, і, крім того, маємо спеціальну формулу для нього – роби якісну річ і попит на неї буде завжди. Ефективність такого підходу чудово відслідковується на прикладі нашого проекту Skyline Residences, очікування від якого повністю виправдались.

Про важливість позиціонування

Сьогодні сфера нерухомості в Україні, а особливо в її столиці, є дуже конкурентною. Причина для такої великої пропозицій доволі проста та зрозуміла: банкам люди вже не довіряють, а інших інструментів для збереження коштів українці не мають. Тож житлова нерухомість залишається чи не єдиною адекватною можливістю для інвестицій для пересічного громадянина, який має певні статки.

Подивіться навколо себе – вулиці переповнені рекламою житла на будь-який смак та гаманець. Та, на жаль, більшість пропозицій виглядають однаковими, єдиним головним «месседжем» у комунікації залишається ціна, ні про яку «унікальну торгову пропозицію» і мови не йде. Все це значно спростило задачу нам – вийти на ринок значно легше, коли ти маєш чіткі переваги і вмієш про них говорити, доки твої конкуренти грають в демпінг.

Про розвиток

В основі будь-якої підприємницької діяльності лежить прибуток. Якщо він є – бізнес працює, якщо його немає, то це однозначно не бізнес. Так, Skyline Residences успішний проект, та я не можу сказати однозначно, що будемо розпочинати якісь активні дії на ринку. Якщо буде можливість заробляти, то ми будемо розпочинати інші проекти, якщо ж маржинальність, умовно, складатиме 3%, то, звичайно, про бізнес в Україні мови бути не може. А все це залежить від дій уряду, влади, швидкості реалізації реформ.

Потенціалу в Україні дуже багато, але тут негативно впливають різні обмеження. Наприклад, якщо б зняли мораторій на продаж сільськогосподарської землі, то це б однозначно прискорило прихід нових гравців на український ринок, активізацію вже існуючих, була б конкуренція, а отже – і ріст економіки.

У нашій штаб-квартирі зараз активно слідкують за тим, що відбувається на українському ринку. Як вже казав, потенціал тут значний. Особисто я дуже хотів би створити ще кілька якісних проектів в Україні. Але, як кажуть, час покаже.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: