fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інфографіка. Візуальний спосіб передачі даних у презентації

10/ 04/ 2017
  Автор: Анастасія Борко, засновник Room №10533, бізнес тренер Коли новинні стрічки переповнені інформацією, а час обмежений, найефективніше сприймаються ті дані, які дозволяють легко і швидко розібратися в суті проблеми. Більш того — когнітивні нейропсихологи стверджують, що 89% людської уваги займає візуальне сприйняття інформації, ще 10% — аудіальное (через слух) і лише 1% — кінестичне (через дотик). Візуальна інформація, яка відповідає тенденції «be simple and clear», якраз і втілюється в інфографіці. Перевага інфографіки полягає у поєднані візуальних і текстових стимулів, що дозволяє за короткий проміжок часу швидко та зрозуміло донести інформацію до глядача. Дослідження доводять: якщо ваші дані містять відео-, фото- або аудіоматеріал, кількість відгуків зростає в 4 рази. Основна мета інфографіки — задоволений користувач. Ідеальну інфографіку вже після першого перегляду хочеться не просто зберегти, «поцупити» собі в архів компютера, але й використовувати в подальшому — вже для власної візуалізації проекту. Наочна інформація ефективна, оскільки будується на асоціаціях і таким чином включає в себе емоції. Емоції в свою чергу дозволяють не просто легко і яскраво сприйняти повідомлення, але і передати його далі. Перевірено практикою: інфографіка на головній сторінці сайту в рази збільшує число його відвідувачів, а рекламні ролики в стилі інфографіки самі поширюються по інтернету і набирають величезну кількість переглядів. Крім того, бізнес-інфографіка — прекрасний інструмент для простеження звязків між процесами і перспективами: що звідки випливає та як потрібно виконувати роботу, щоб отримати конкретний результат. Інфографіка, яка містить текст, відео, фото та аудіо, замінює кілька тисяч слів і візуально є більш приваблива. Якою ж має бути інфографіка, щоб привернути увагу вашого глядача? На що варто звертати увагу при її створенні? Але головне питання, яке задає собі кожен, хто відчуває потребу в впровадженні інфографіки в своєму бізнесі, — як само її зробити, не маючи дизайнерських навичок? На тренінгу ми розберемо інструменти програми Power Point, які дозволять зробити вашу презентацію унікальною, цікавою та зрозумілою вашому глядачеві. Чому саме Power Point? Тому що у менеджерів та маркетологів частіш за все немає часу вивчати дизайнерські програми. А користуватися онлайн-ресурсами по створенню інфографіки, по-перше, небезпечно з точки зору корпоративної конфіденційності, а по-друге — їх можливості досить обмежені. Тому даний курс ми створили для максимально широкої аудиторії. Отримані на тренінгу навички допоможуть людям, які постійно займаються презентаціями, зробити їх роботу простішою та набагато ефективнішою.

Автор: Анастасія Борко, засновник Room №10533, бізнес тренер

Коли новинні стрічки переповнені інформацією, а час обмежений, найефективніше сприймаються ті дані, які дозволяють легко і швидко розібратися в суті проблеми. Більш того — когнітивні нейропсихологи стверджують, що 89% людської уваги займає візуальне сприйняття інформації, ще 10% — аудіальное (через слух) і лише 1% — кінестичне (через дотик). Візуальна інформація, яка відповідає тенденції «be simple and clear», якраз і втілюється в інфографіці.

Перевага інфографіки полягає у поєднані візуальних і текстових стимулів, що дозволяє за короткий проміжок часу швидко та зрозуміло донести інформацію до глядача. Дослідження доводять: якщо ваші дані містять відео-, фото- або аудіоматеріал, кількість відгуків зростає в 4 рази.

Основна мета інфографіки — задоволений користувач. Ідеальну інфографіку вже після першого перегляду хочеться не просто зберегти, «поцупити» собі в архів комп’ютера, але й використовувати в подальшому — вже для власної візуалізації проекту. Наочна інформація ефективна, оскільки будується на асоціаціях і таким чином включає в себе емоції. Емоції в свою чергу дозволяють не просто легко і яскраво сприйняти повідомлення, але і передати його далі. Перевірено практикою: інфографіка на головній сторінці сайту в рази збільшує число його відвідувачів, а рекламні ролики в стилі інфографіки самі поширюються по інтернету і набирають величезну кількість переглядів.

Крім того, бізнес-інфографіка — прекрасний інструмент для простеження зв’язків між процесами і перспективами: що звідки випливає та як потрібно виконувати роботу, щоб отримати конкретний результат. Інфографіка, яка містить текст, відео, фото та аудіо, замінює кілька тисяч слів і візуально є більш приваблива.

Якою ж має бути інфографіка, щоб привернути увагу вашого глядача? На що варто звертати увагу при її створенні? Але головне питання, яке задає собі кожен, хто відчуває потребу в впровадженні інфографіки в своєму бізнесі, — як само її зробити, не маючи дизайнерських навичок?

На тренінгу ми розберемо інструменти програми Power Point, які дозволять зробити вашу презентацію унікальною, цікавою та зрозумілою вашому глядачеві.

Чому саме Power Point? Тому що у менеджерів та маркетологів частіш за все немає часу вивчати дизайнерські програми. А користуватися онлайн-ресурсами по створенню інфографіки, по-перше, небезпечно з точки зору корпоративної конфіденційності, а по-друге — їх можливості досить обмежені.

Тому даний курс ми створили для максимально широкої аудиторії. Отримані на тренінгу навички допоможуть людям, які постійно займаються презентаціями, зробити їх роботу простішою та набагато ефективнішою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: