Як допомогти продавцю говорити з клієнтом про дорогі та якісні рішення, а також залагоджувати заперечення “Дорого”

18/ 08/ 2017

Автор: Валерій Глубоченко, сертифікований бізнес-тренер з великим досвідом публічних виступів, навчання і розвитку груп, а також корпоративного консультування, один з творців тренінгового ринку України, також є засновником кількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу, заходи якого відвідали більше 25000 чоловік

Тренер надасть приклади скриптів та технік, а студенти під час навчання адаптують їх під свою специфіку, канали продажів і т.д.

Як працювати з запереченнями: “у вас дорого”, “я подумаю”, “у мене вже є постачальник” та як навчитися читати думки клієнтів і розуміти, чому вони бурчать і заперечують та як набути  вміння «переступати» через звичні бар’єри в спілкуванні: ціна, знижка, конкуренти? Унікальні скрипти і техніки, які представить Валерій допоможуть вам розібратися та пізнати мистецтво комунікації з клієнтом, які ви зможете застосувати вже на наступний день для ведення більш ефективних переговорів, а саме:

  • Вісім типів заперечень (що насправді є запереченням)?
  • Як змусити себе слухати навіть негативно налаштованого клієнта?
  • Як каверзні питання і репліки клієнта використовувати, щоб нав’язати наші умови і продати те, що потрібно нам?
  • Як працювати з частими запереченнями, наприклад, «Дорого»?
  • Як обгрунтувати високу вартість аналогічного продукту в порівнянні з конкурентами?
  • Як працювати із запитом на знижку?
  • Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати»?
  • Як правильно торгуватися з клієнтом і не поступатися йому в умовах більше, ніж потрібно?
  • Яка різниця між продажами, які «штовхають» і «притягують»;
  • В чому різниця між «запропонувати умови» і «запропонувати рішення»;
  • Як уникнути конкуренції за ціною;
  • Чому більшість Клієнтів нескінченно заперечують, холодно ставляться до пропозиції або говорять “я подумаю”;
  • Техніку ефективних торгів
  • Як завоювати довіру клієнтів
  • Як продавати дорогі і складні рішення
  • Як дізнатися про Клієнта щось, чого не знають ваші конкуренти
  • Які цілі на переговори наближають укладення угоди
  • Які питання самоаналізу дозволяють повернути, здавалося б, провальну операцію.
  • Як говорити з клієнтом про нашу продукцію та рішення, щоб він не втратив інтересу
  • Як подолати небажання клієнта нас слухати
  • Як утримувати ініціативу в переговорах і направляти розмову в потрібне русло
  • Основна причина чому клієнт заперечує
  • Як змінити або вплинути на точку зору клієнта
  • Як уникнути проблем в продажах через порівняння за ціною
  • Яким питанням варто закінчувати переговори, щоб завжди завершувати переговори перемогою
  • Як відповідати на питання клієнта «скільки коштує», уточнюючи важливі для клієнта критерії?
  • Як продати ваш товар/послугу за Вашою ціною, а не зі знижкою, яку хоче клієнт?
  • Як утримати ініціативу в переговорах і не втратити контроль в спілкуванні з клієнтом, коли він заперечує або задає «каверзне» питання?
  • Як залагоджувати такі заперечення, як: «дорого», «дайте знижку», «немає грошей»?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: