fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як допомагати власникам ІТ-компаній залучити великих клієнтів на Заході

17/ 08/ 2017
  Автор: Натан Коус, Засновник бізнес – товариства IT Founders Якщо ви не створите міцну основу для вашої системи, решта не буде дуже ефективною. Тепер давайте працювати над створенням системи, на яку ви можете покладатися в рамках продажу власних послуг протягом багатьох років. Першим кроком є ​​чітке визначення вашого ідеального клієнта. Будь ласка, не робіть помилку, говорячи всім, хто може платити або будь-який власник бізнесу. Ваш успіх буде набагато більшим, якщо зосереджуватиметься на конкретній галузі. Намагаючись бути всім для всіх, ваш меседж залишитьсянадто загальним, нудним, і не буде ні з ким асоціюватися. Нижче представлено кілька питань, необхідних для швидкого визначення профілю клієнта. Це лише приклад. Ключовим моментом є те, що ви повинні мати чітке бачення вашого ідеального клієнта. Розмір компанії? Кількість працівників? Сфера діяльності компанії? Який регіон? Яка посада або позиція працівника уповноважена приймати рішення (він / вона повинен мати право підписувати договір та мати автономний бюджет) Хто впливає на прийняття рішень? Використовуючи цю інформацію, ви можете визначити місця, де ваші клієнти зависають в мережі. Це можуть бути групи в LinkedIn, Facebook, актуальні форуми або інші види інтернет-спільнот. Вам слід приєднатися до кількох таких груп та витратити деякий час, щоб зрозуміти теми, які цікавлять аудиторію, а потім переглянувши публікації та питання в цих групах, слід створити список власних тем, які цікавлять ваших клієнтів. Цей список потім можна використовувати для інших цілей. Ще один хороший підхід, щоб краще зрозуміти інтереси ваших клієнтів - це запитати їх! Ви можете створити опитування та отримувати відгуки від вашої цільової аудиторії - це фантастичний спосіб точно дізнатися, що саме їм сподобається. Ще одним важливим компонентом є оптимізація профілю LinkedIn з позиціонуванням вас як експерта галузі. Вам не потрібно витрачати час, розповідаючи, наскільки ти крутий та що ти робиш і т. д. Краще замість цього сконцентруватися на тому, в чому зацікавлені ваші клієнти. Перегляньте кілька чудових профілів: Засновник компанії Hubber| Ми допомагаємо Постачальникам інтернет-магазинів знайти великих і надійних клієнтів | Нові ринки Засновник Business-Telecom | Ми допомагаємо сервісним компаніям у країнах СНД автоматизувати продаж та скоротити витрати. Засновник товариства Leading Marketing Directors’ Business Community of Ukraine. Ми знаходимо нові можливості для розвитку бізнесу! Будь ласка, перегляньте кілька порад, як зробити заголовок вашого профілю більш помітним: Що відрізняє вас від 10 000 конкурентів? Розмовляйте мовою цільової аудиторії та інформуйте про те, чим можете їм допомогти. Будьте чіткими та лаконічними - у вас є лише 120 символів. Я рекомендую наступний шаблон: Хто ви є | Ми допомагаємо КЛІЄНТУ / ЦІЛЬОВІЙ АУДИТОРІЇ (ЯКИМ ЧИНОМ) ...

Автор: Натан Коус, Засновник бізнес – товариства IT Founders

Якщо ви не створите міцну основу для вашої системи, решта не буде дуже ефективною. Тепер давайте працювати над створенням системи, на яку ви можете покладатися в рамках продажу власних послуг протягом багатьох років.

Першим кроком є ​​чітке визначення вашого ідеального клієнта. Будь ласка, не робіть помилку, говорячи “всім, хто може платити” або “будь-який власник бізнесу”. Ваш успіх буде набагато більшим, якщо зосереджуватиметься на конкретній галузі.

Намагаючись бути всім для всіх, ваш меседж залишитьсянадто загальним, нудним, і не буде ні з ким асоціюватися.

Нижче представлено кілька питань, необхідних для швидкого визначення профілю клієнта. Це лише приклад. Ключовим моментом є те, що ви повинні мати чітке бачення вашого ідеального клієнта.

  1. Розмір компанії? Кількість працівників?
  2. Сфера діяльності компанії?
  3. Який регіон?
  4. Яка посада або позиція працівника уповноважена приймати рішення (він / вона повинен мати право підписувати договір та мати автономний бюджет)
  5. Хто впливає на прийняття рішень?

Використовуючи цю інформацію, ви можете визначити місця, де ваші клієнти “зависають” в мережі. Це можуть бути групи в LinkedIn, Facebook, актуальні форуми або інші види інтернет-спільнот.

Вам слід приєднатися до кількох таких груп та витратити деякий час, щоб зрозуміти теми, які цікавлять аудиторію, а потім переглянувши публікації та питання в цих групах, слід створити список власних тем, які цікавлять ваших клієнтів. Цей список потім можна використовувати для інших цілей.

Ще один хороший підхід, щоб краще зрозуміти інтереси ваших клієнтів – це запитати їх! Ви можете створити опитування та отримувати відгуки від вашої цільової аудиторії – це фантастичний спосіб точно дізнатися, що саме їм сподобається.

Ще одним важливим компонентом є оптимізація профілю LinkedIn з позиціонуванням вас як експерта галузі.

Вам не потрібно витрачати час, розповідаючи, наскільки ти крутий та що ти робиш і т. д. Краще замість цього сконцентруватися на тому, в чому зацікавлені ваші клієнти.

Перегляньте кілька чудових профілів:

  1. Засновник компанії Hubber| Ми допомагаємо Постачальникам інтернет-магазинів знайти великих і надійних клієнтів | Нові ринки
  2. Засновник Business-Telecom | Ми допомагаємо сервісним компаніям у країнах СНД автоматизувати продаж та скоротити витрати.
  3. Засновник товариства Leading Marketing Directors’ Business Community of Ukraine. Ми знаходимо нові можливості для розвитку бізнесу!

Будь ласка, перегляньте кілька порад, як зробити заголовок вашого профілю більш помітним:

  • Що відрізняє вас від 10 000 конкурентів?
  • Розмовляйте мовою цільової аудиторії та інформуйте про те, чим можете їм допомогти.
  • Будьте чіткими та лаконічними – у вас є лише 120 символів.

Я рекомендую наступний шаблон: Хто ви є | Ми допомагаємо КЛІЄНТУ / ЦІЛЬОВІЙ АУДИТОРІЇ (ЯКИМ ЧИНОМ) …

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: