Робота із запереченнями та закриття угоди

31/ 05/ 2017

Автор: Андрій Кищинський, 18 років досвіду у продажах, управлінні персоналом, у минулому директор департаменту продажів

Більшість продавців не люблять мати справу із запереченнями та замість того, щоб працювати з ними, вони просто дозволяють клієнтам піти. Важливо розуміти, що справжнє заперечення є дуже сильним сигналом до покупки. Але як розрізняти справжнє заперечення і заперечення, тверде «ні»?

Професійний продавець повинен володіти здібностями у ставленні правильних питань, щоб знати яку стратегію і техніку використовувати. Ефективні запитання допоможуть знайти прогалини в умовах покупки і надати продавцю достатньо інформації, щоб мати можливість обробляти заперечення і зробити пропозицію, адаптовану під клієнта.

Після обробки заперечень продавець повинен чітко зафіксувати закриття угоди. Дуже поширена проблема, коли це не робиться, тому що продавці бояться відмови. Щоб подолати це, у продавця має бути достатньо впевненості в собі, щоб задавати питання і реагувати на заперечення і відмови.

В результаті тренінгу учасники отримають розуміння реальної ролі заперечень і довіри у продажах, підвищать особисту ефективність при обробці заперечень і будуть успішно закривати угоди.

Робота з запереченнями та закриття угоди – це частина великої навчальної концепції Девелор, «Ситуаційні Продажі». Концепції, що допомагає продавцям в процесі продажів відчувати себе комфортно, впевнено і домагатися поставлених цілей використовуючи найбільш оптимальні та ефективні підходи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: