G Suite: ефективний аналіз даних в онлайн-документах

28/ 03/ 2017

Автор: Дмитро Рябенко, спеціаліст з розвитку хмарних рішень, Softline Group Ukraine

Кожного дня ми отримуємо шалену кількість інформації, з якою треба працювати. І щоразу нам необхідно проводити аналіз отриманих даних та робити висновки.

Чи можемо ми автоматизувати свої дії та бути більш ефективними? Відповідь на це запитання, так! Звісно, ми можемо обробляти дані автоматично з допомогою G Suite та Google Документів, які пропонують цілу низку корисних опцій. Ви можете автоматично сформувати варіанти візуалізації для великого обсягу даних та шукати необхідну інформацію у інтернеті, не виходячи з документа. Залиште пошук зображень в окремому вікні браузера у минулому, додавайте зображення та формуйте дизайн слайдів не виходячи з презентації.

Усі вказані функції G Suite ви можете використовувати як для власних документів, так і для проектів, над якими ви працюєте у команді. Крім того, уся інформація автоматично зберігається через кожні 1-2 секунди, тож ви можете бути впевнені, що ваша робота буде збережена навіть при виникненні технічних неполадок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: