DSV XPress. Спрямованість на результат

26/ 12/ 2017

Олександр Гусак

Керівник відділу DSV XPress

Близько року тому компанія ДСВ Логістика анонсувала запуск в Україні нового сервісу DSV XPress. Основоположним принципом експрес-доставки документів і малогабаритних вантажів був швидкий і гнучкий сервіс з доставкою до дверей в будь-яку точку світу.

Як сьогодні йдуть справи з експрес-доставкою в компанії ДСВ? Чи затребуваний сервіс DSV XPress в Україні? Яких результатів вдалося досягти?

Керівник відділу DSV XPress, Олександр Гусак, із задоволенням ділиться результатами нового проекту.

Яким був цей рік для проекту DSV XPress? Чи можна вже говорити про перші підсумки?

Цей рік видався дуже насиченим і цікавим. Охарактеризувався великою кількістю нестандартних і цікавих, можна навіть сказати креативних запитів. Наприклад, ми здійснювали перевезення з декількох точок в одній країні з подальшою консолідацією і доставкою в Україну, що для експрес-доставки в принципі дуже складно.

Якщо говорити безпосередньо про перші підсумки, я б першочергово виділив активний запуск продуктивного співробітництва з нашими партнерами і постачальниками послуг – ми підписали глобальні та локальні контракти і вже виходимо за межі сотень відправлень в місяць.

Також прийняли рішення працювати «у відкриту», тобто даємо повне право вибору клієнту вирішувати з яким з наших партнерів вигідніше співпрацювати при тих чи інших перевезеннях. Авжеж, ми консультуємо, даємо готові варіанти і підказуємо як буде краще, а клієнт вже сам вибирає з ким і за якою ціною перевозити свої вантажі. Такий підхід насправді більше подобається і нашим клієнтам. Коли є право вибору і усвідомлене рішення, а також зрозуміла і прозора пропозиція на даний момент на ринку, клієнт сам визначає який критерій в доставці для нього ключовий – якість, швидкість або ціна.

З якими труднощами зіткнулися в процесі організації експрес-доставки?

Ми зіткнулися зі складнощами юридичної складової перевезення – договором. Міркували як правильно скласти один договір для наших партнерів, який зміг би відображати всіх наших постачальників послуг і звести нанівець паперовий документообіг. Притому, ми розуміли, що такий договір повинен бути простим, чітким та змістовним.

Були труднощі з постачальниками, тому що в більшій частині наша операційна робота полягає в мануальних процесах створення накладної та подальшому супроводженні вантажу до дверей клієнта, а кожен наш партнер має свої особливості. Була потрібна невідкладна оптимізація процесів, наприклад, шляхом удосконалення наших внутрішніх CRM систем і використання певних ноу-хау в плані ІТ-рішень.

Левову частину часу і зусиль перед запуском проекту займало безпосередньо налаштування операційних питань, визначення точної схеми роботи DSV XPress по всьому світу і після цього її тестування конкретно на наших внутрішніх перевезеннях – тих, які здійснює саме компанія DSV в Україні.

Чи змінились за рік (вдосконалились, розширились або скоротились) можливості сервісу DSV XPress?

Однозначно так – змінилися, притому, тільки в кращу сторону. Ми розширили штат відділу DSV XPress, а якщо є розширення, значить ми йдемо в правильному напрямку. За поточний рік була спрощена система виставлення рахунків, налагоджено надання інформації та зворотного зв’язку клієнту і т. д.

Зусилля, які ми максимально докладали, допомогли значно збільшити як кількість постійних клієнтів, так і відповідно чисельність відправлень.

Тепер у компанії DSV, будучи в ринку експрес-відправлень, з’явились можливості займатися не тільки великими вантажами, де ваги йдуть на рахунок від 1 тонни і вище, але і більш дрібними вантажами і документами. Це вантажі до 70 кг, до 500 кг (палети, напівпалети), документи та інші дрібні відправки.

Тобто та ніша, яка раніше була для нас не доступна з тих чи інших причин, тепер надає нашим клієнтам додатковий сервіс в особі однієї компанії.

Розкажіть, будь ласка, детальніше - що входить в стандартний набір послуг, що найбільш затребуване?

В першу чергу необхідно визначитись про які саме відправлення йдеться мова – документи,  посилки або палети.

Якщо виходити з відправки документів, то в пакет послуг входить:

  • виклик кур’єра,
  • створення міжнародної накладної,
  • забір документів,
  • доставка в країну призначення,
  • доставка до дверей одержувача,
  • E-mail повідомлення та Tracking,
  • консалтинг та керування всім процесом перевезення персональним менеджером.

Що стосується посилок і палет, перелік послуг аналогічний і за бажанням клієнта додається:

  • відкриття імпортної декларації (імпорт),
  • відкриття експортної декларації (експорт),
  • оформлення вантажу на митниці нашим брокером (імпорт),
  • страхування DSV Insurance.
Як здійснюєте експрес-доставку? Які способи доставки вантажів використовуєте?

Для початку, хочу з акцентувати увагу, на те, що ми не є кур’єрською службою на території України. За великим рахунком ми виступаємо консолідаторами – об’єднуємо, обробляємо запити клієнтів і передаємо їх нашим партнерам.

Схема експрес-доставки DSV XPress виглядає так: надходить запит від клієнта, ми прораховуємо кілька варіантів доставки різними постачальниками, надаємо клієнту можливість вибору з яким з партнерів йому краще співпрацювати; успішно реалізовуємо перевезення.

Що стосується способів доставки, тут варіантів не так багато – доставка авіа експрес або авто експрес.

Вантажі якої категорії найчастіше доставляються за допомогою DSV XPress?

Дуже різні вантажі доводилося перевозити, починаючи від металевих виробів, запчастин, ІТ-комплектуючих і закінчуючи документами, інтелектуальною власністю. Ось зовсім недавно перевозили спеціальні паролі доступу для ПЗ, тобто за фактом п’ять листочків А4 формату вартістю більше EUR 50 000.

Зараз за допомогою DSV XPress почали активно доставлятися зразки дерев’яних виробів – МДФ панелей, підлоги, а також різноманітної хімії – порошків, мінералів, які дозволено перевозити в мережі експрес.

Який приблизно середній термін доставки?

Все залежить від того, куди і що конкретно веземо – документи або вантаж.

З документами все набагато простіше – вони не підпадають під митний контроль, терміни доставки до дверей з Європи в середньому 1-2 робочих днів, країн СНД близько 1-3 робочих днів, країн Азіатського регіону, Арабських країн, США, Канади орієнтовно від 2 до 4 робочих днів.

Що стосується вантажів, транзитний час безпосередньо перевезення через DSV XPress такий же, як і при доставці документів. Але є маленький нюанс – необхідно врахувати час, який додатково витрачається на митне оформлення, до того ж, як в країні відправлення, так в країні отримання.

В середньому, скільки становить чек однієї відправки?

Питання насправді дуже цікаве. Все дуже індивідуально, доставка документів в середньому від 700 грн. і вище, залежно від дальності країни призначення, режиму експорту\імпорту.

У розрізі вартості доставки вантажів, тут все персоналізоване. Перевагою доставки вантажів за допомогою DSV XPress, наприклад, перед кур’єрською службою, є потужності наших партнерів; індивідуальне ціноутворення в залежності від того, які обсяги має клієнт і які є вимоги, побажання щодо доставки.

Звертайтесь, будь ласка, в компанію DSV і ми обов’язково запропонуємо відповідний Вам варіант.

Чи доводилося Вам доставляти оригінальні, нестандартні вантажі? Чи є якісь особливості, тонкощі?

Звичайно ж в цьому році були присутні, так звані, оригінальні відправлення, вантажі. Я б визначив кілька відмінних із загального потоку: перевезення авторського права; доставку твору мистецтва – величезної картини розміром 170х120 см, спеціально для якої ми запропонували оригінальне герметичне пакування; нестандартні імплантанти та препарати для однієї з відомої клініки пластичної хірургії.

Тонкощі по доставці якихось нестандартних вантажів безумовно є, але це більшою мірою брокерська робота, тобто як правильно оформити такий вантаж і розмитнити.

Зараз збільшились випадки крадіжок, псування вантажів. Чи приймаєте додаткові заходи безпеки по доставці?

В основному список наших партнерів складається з міжнародних великих компаній, які вже за багато років зарекомендували себе на ринку і надають якісний сервіс. За весь поточний рік у нас було всього 2 випадки, коли була пошкоджена коробка, але не сам вантаж.

Що стосується псування і крадіжок вантажів, на щастя у нас таких ситуацій не було. У будь-якому випадку, з метою запобігання таких неприємних ситуацій ми можемо запропонувати власну програму страхування – DSV Insurance. Це окрема послуга, яка використовується клієнтами за бажанням. DSV Insurance – це додаткова гарантія, яка покриває всі можливі збитки при страховому випадку. Слід зазначити, що відповідно до умов страхування DSV Insurance, покривається 110% від інвойсної вартості вантажу, плюс транспортні витрати, а франшиза становить 0%.

Як справляєтесь з піковим навантаженням в сезон?

Потік робіт, який у нас був і є зараз, в цей нинішній high season, тільки загартовує. Навантаження насправді дуже великі, працюємо в режимі non-stop. Доводиться часом вибирати, піти на обід, або оформити ще кілька перевезень. Зараз виконуємо більше операційної роботи, аніж здійснюємо прорахунки.

Звичайно, запити потенційних партнерів і тих клієнтів, які вже працюють з нами на договірних умовах приймаються в роботу «позачергово».

Чим порадуєте нинішніх і потенційних клієнтів в найближчому майбутньому?

Радувати плануємо набагато більше в 2018 році. У нас є глобальні плани щодо розширення списку наших партнерів і можливостей в плані ціноутворення, додаткових інструментів – знижок, бонусів і т. д.

Будемо розробляти і створювати back-кабінет, який дозволить спрощувати процедуру прорахунку, білінгу, отримання рахунків і створення накладних, також плануємо підключення до системи трекінгу DSV XPress.

Які основні плани розвитку DSV XPress в 2018 році?

Плани як завжди амбіційні і грандіозні. Єдине, що можу озвучити – це збільшення кількості постійних клієнтів, а далі – стежте за нашими новинами на сайті та інтернет ресурсах.

Обіцяємо – буде цікаво, перспективно, вигідно, дуже швидко і якісно!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: