Чим корисний кейтерінг міжнародного рівня для Вашої важливої події?

09/ 07/ 2019

Олександр Котолуп

Засновник компанії Фігаро-Кейтерінг

Організація події високого рівня – завжди виклик. Кожен бізнес визначає рівень важливості сам. Але всі подібні заходи об’єднують схожі цілі – продемонструвати статус компанії або цілої країни, справити необхідне враження, показати гостинність і належну увагу гостям.

Такі події відбуваються або на Вашій території, або Ви організовуєте їх за кордоном. Фігаро-Кейтерінг знає тонкощі підготовки важливих івентів і ділиться основними деталями зі свого досвіду. Як не зійти за новачка та організувати все на вищому рівні – розповідає Олександр Котолуп, засновник компанії Фігаро-Кейтерінг. П’ять пунктів, які необхідно врахувати при підготовці події міжнародного значення:

01/

 

1. Подумайте про технічну зону

Розмір має значення. Театр неможливий без закулісся, а підготовка до визначної події – без технічної зони. Бездоганний кейтерінг – це професійне обладнання для приготування страв, холодильне обладнання для зберігання і, звичайно ж, зона формування страв перед подачею.

«Розберемося на місці» не працює у випадку з подією високого рівня. Представнику кейтерінг-компанії необхідно зробити точний прорахунок часу приготування страв, шляхи їх транспортування на локацію заходу, вивчити найближчі місця для якісної закупівлі, оцінити потужності обладнання. 

01/

 

2. Кава – не просто стандартний атрибут, це – показник рівня події

Фігаро-Кейтерінг відрізняється пристрастю до їжі та кави, відстежуючи тенденції і піклуючись про смакові якості. Щоб забезпечити високу якість кави, ми адаптували роботу з професійними кавомашинами під формат виїзного ресторану і навчили цього свою команду. 

Наші кейтерінг-бариста проходять обов’язкове навчання з подальшою атестацією і немов риба у воді орієнтуються у великій кавовій карті.

01/

 

3. Пам’ятайте про нетворкінг

Жоден захід зараз не проходить без нетворкінгу – це щось середнє між мистецтвом і наукою побудови професійних відносин. Термін настільки популярний, що на полицях магазинів можна знайти книги про нетворкінг для інтровертів.

А ще наше внутрішнє дослідження показало, що найкращі ділові відносини зав’язуються саме під час фуршету. 

01/

 

4. Дотримуйтесь єдиної концепції

Коли події властива певна концепція, всі тематичні зони, елементи декору та кейтерінг повинні гармонійно інтегруватися. Ще на етапі планування обслуговування Ukraine House Davos ми точно знали, що будемо пригощати гостей форуму стравами української кухні в сучасній інтерпретації, використовувати глиняний посуд і носити вишиванки. 

Важливо уважно вивчити аудиторію, запропонувати оптимальний набір страв та форматів, з огляду на національні особливості і переваги гостей. 

01/

 

5. Створіть WOW-ефект

Здивуйте гостей, щоб їм хотілося зачекінитись, зняти сторіс і розповісти про подію всьому світу. Бачили б Ви захоплені обличчя людей зі смартфонами, коли кухарі Фігаро-Кейтерінг на Франкфуртському книжковому ярмарку показали анімаційне шоу Chocolate Art з використанням рідкого азоту. Перформанс захопив увагу всіх!

Коли Ви організовуєте визначну подію, пам’ятайте, доля любить сміливців! Особливо тих, які вдало обирають підрядників, вміють поєднувати раціо, емоційність та професіоналізм. Тож, беріть в партнери тільки кращих та перевірених часом!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: