fbpx

Аромамаркетинг як інструмент для комунікації. Аромати в готельному бізнесі

15/ 10/ 2020

Аромат — сенсорний  інструмент маркетингу. Аромамаркетинг — один з рекламних каналів взаємодії з покупцями, який разом з іншими інструментами допомагає збільшити клієнтську аудиторію і ефективніше з нею взаємодіяти. Адже працює нейромаркетинг — аромати асоціюються з певними емоціями, створюючи у клієнта потрібний вам настрій: радість, прагнення до комунікації. В результаті, зростає прибуток, вдосконалюється зворотний зв’язок з клієнтом, підтримується позитивний імідж компанії. Аромат — інструмент реклами, який не вимагає постійного переосмислення. Головне завдання — створити неповторну композицію, яка буде звучати в унісон з ключовим посилом бренду.

Якщо чітко перерахувати на що спрямований аромат:

1) зміцнення зв’язку споживач-бренд
2) монетизацію
3) передачу емоції й позиціювання бізнесу через аромат (асоціація буде зберігатись дуже довго: люди пам’ятають запахи краще, ніж, наприклад, зорові образи)
4) коли потрібно поліпшення продажів на торгових майданчиках
5) залучення більшої аудиторії — успішно спрацює ароматизація приміщень

Унікальний аромат – це така ж частина айдентики, як логотип, чи фірмовий стиль.

Як це працює в готельному бізнесі?

Ситуація: відвідувач, приходячи в готель або хостел, в першу чергу, звертає увагу на комфорт, затишок і чистоту повітря. Ви надали клієнту ексклюзивні інтер’єри, першокласне обладнання номера і бездоганний сервіс. Але в номері пахне тютюновим димом, а в коридорі відчуваються запахи з кухні. Ви вже ніяк не зможете переконати клієнта, що ваш заклад має «марку». Якщо додати приємні ароматичні композиції, це поліпшить настрій клієнтів, знизить їх рівень стресу і підвищить довіру до вас. ймовірність повторного звернення значно зросте.

На прикладі кейсів:

1) Один з готелів, рекомендованих Forbes Travel Guide — «Vdara Hotel & Spa», обрав аромат зеленого фіга (інжиру) в вестибюлі, в той час як спа зона Spa & Salon Vdara наповнена приємним запахом грейпфрута. Бренд «капіталізує» аромамаркетинг і використовує здатність запаху миттєво викликати спогади і певні емоції, комунікуючи зі своїми жителями безпосередньо на локації: ароматні подарунки (саше в подушки), засоби гігієни з єдиним ароматом.

2) Мережа готелів Sofitel, Le Meridién і The Ritz-Carlton, давно поширюють свої унікальні бренд-аромати, які відповідні до брендингу в своїх готельних комплексах. Кастомізують і монетизують: продають аромат готелю в рум-спреях, дифузорах з паличками і свічках для гостей готелю.

3) Готель Mandarin Oriental акцентуючи на неймінгу готелю створили букет аромату навколо нотки мандарина. Прислухавшись до операційного директора інституту маркетингу ароматів Дженніфера Дубліні «тютюновий аромат краще підходить для чоловічого клубного готелю, обставлений темним деревом і шкірою, в той час як більш легка, квітково-цитрусовий суміш буде працювати краще для просторого садового готелю і спа-салону», використовують його переконання в інших зонах готелю.

4) Готель Gramercy Park в Нью Йорку має власні бренд-аромати від Le Labo. Засновник Le Labo Фабріс Пенот і його партнер відвідали готель для пошуку ароматної композиції ще на етапі будівництва готелю. Дует зрозумів, що камін був центральним елементом у вестибюлі і передав це в основі аромату, який поєднував запах дерева і легкі відтінки шкіри. Монетизація: цей ексклюзивний аромат пізніше ліг в основу фірмової свічки під назвою Cade 26.

5) Готелі Westin, Sheraton, Marriott і Shangri-La Hotels являються клієнтами Scentair Technologies (США): «чай і цитрусові – популярний вибір, а фіга (інжир) – дуже гарячий тренд в багатьох арома-композиціях. ваніль, цитрусові і нотки зеленого чаю є фаворитами і позитивно сприймаються як жінками, так і чоловіками» — за словами Едварда Берка, директора з маркетингу компанії. Бренд ароматизує простір готелю й додає ноти інгредієнтів в інтер’єрні моменти.

6) W Hotels, L’Hôtel Le Bristol і Hôtel Costes в Парижі, а також The Langham Hotels продають свої аромати в будь-якій формі. успішний аромабрендиг в готельному бізнесі не тільки зміцнює лояльність до бренду, а також дає додатковий дохід від продажу ароматизованих фірмових сувенірів.

7) Готель Vdara Hotel & Spa не тільки ароматизує їх фірмовим ароматом в лобі, а й створив продукцію з персональним ароматом для споживача і його домівки: ви можете купити готельні халати, подушки і навіть спеціально розроблені матраци Sealy збренд-ароматом.

8) Мережа люксових готелів St. Regis Hotels & Resorts створила свій індивідуальний аромат на основі троянди, солодкого гороху і трубкового тютюну, який створює у відвідувача відчуття успіху і комфорту, міцно закріплюючись в пам’яті.

9) Готель Rock Hotel (Орландо, США), ароматизували хол запахом вафель і цукрового печива в період різдвяних свят, що дало збільшення заселення площі +45%.

10) Одна з мереж недорогих готелів Британії запропонувала своїм постійним проживаючим нову послугу – вибрати запах постільної білизни: морського бризу, свіжоскошеної трави, домашнього яблучного пирога, шоколаду або ж дитячої присипки. Відібраним запахом будуть проароматизовані наволочки і простирадла. Запах зберігається протягом тижня. Якщо аромат дуже сподобається клієнтові, простирадла і наволочки можна купити і забрати з собою. Ця ідея вже реалізована в готелях Единбурга, Ньюкасла, Бірмінгема, Ноттінгема і в готелі, у Терміналу 5 аеропорту Хітроу.

Клієнт в гарному настрої – щедрий клієнт.

Впевнені, ви вже зацікавилися таким підходом. Чекаємо вас в нашому ольфакторного просторі в Києві (вул. Велика Васильківська, 100), де наша команда під керуванням СЕО Христини Курганської щодня створює нові аромати для українських брендів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: