Аромамаркетинг для банку

04/ 12/ 2020
  Сьогодні в Україні фінансова галузь — одна з найскладніших в плані конкуренції. Станом на вересень 2020 року в нас в країні діє 74 банки, а значить - 74 різних брендів, що надають схожі послуги (дані Нацбанку України). Звісно, боротьба за клієнтів тут неабияка: постійно зявляються нові банкінгові сервіси, змінюються відсотки вкладів, і, звичайно, вкладаються гроші в рекламу. І тут виникає дві важливі проблеми, які команда Ol.factory знає, як вирішити. По-перше, як допомогти бренду виділитися на ринку і, по-друге, як залучити й утримати лояльну аудиторію? Відповідь одна: ароматизація банків Аромат як інструмент брендингу. Ми, як ольфакторні експерти вже не раз розповідали в нашому блозі на платформі ЕВА,  а також в нашому блозі – https://ua.olfactory.me/blog  про те, як сильно запахи впливають на поведінку людини. Завдяки прямому впливу на лімбічну систему, вони допомагають керувати емоціями й загальним станом: одні аромати заспокоюють, інші — надихають, а треті — допомагають впоратися зі стресом і прийняти зважене рішення. Причому працює це як на рівні фізіології, так і на рівні психології. До складу масел лимона, ялиці і бергамота входять терпени, які стимулюють вироблення ацетилхоліну, нейромедіатора, який бере участь в процесі запамятовування інформації. В результаті, якщо наповнити приміщення цими запахами, відвідувачі будуть куди уважніше і більше запамятають бренд. Є і сторона суто психологічна. Річ у тому, що аромати — це своєрідні якорі наших переживань і спогадів. Почувши знайомий запах, ми згадуємо події, повязані з ним. А значить, якщо правильно підібрати ольфакторну композицію (поєднання моноароматів), можна занурити людини в той стан, який потрібно власнику бренду. І, разом з тим, створити унікальний почерк, візитну картку простору, де відбувається взаємодія клієнта і працівників банку. Чому аромамаркетинг для банків такий важливий?. Аромат — частина брендингу. Чим він більш-унікальний і цікавий, тим більше шансів, що його запамятають і, отже, запамятають бренд, повязаний з ним. Вибір запаху так само важливий, як підбір фірмових кольорів або шрифту, тому тут не обійтися без допомоги ольфакторного фахівця. Його експертна оцінка допомагає перевести ідеологію і стратегію бренду в формулу аромату, яка потім буде впроваджуватися за допомогою інструментів аромабрендингу. Найчастіше ароматом наповнюють робочий простір (наприклад, відділення банку), але можна використовувати й інші способи. Наприклад, великий французький банк Societe General ароматизує чекові книжки. Тобто, обємне нагадування про бренд в буквальному сенсі завжди під рукою у клієнта. Аромамаркетинг для банку — це не тільки розробка і впровадження аромату, але і робота з аудиторією. Адже недостатньо просто говорити про бренд, важливо розуміти, що відчувають і переживають клієнти. І тут запахи точно також приходять на допомогу. Згадайте, які емоції у вас зазвичай викликає відвідування такого закладу? Роздратованість від черг, тривожність через гроші, банальне небажання витрачати свій час на бюрократичні питання. Чим допоможе ароматизація? 1) У просторі, наповненому ароматами, здається, що час пролітає швидше. А значить, немає відчуття тривалого очікування (Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors?). 2) Запахи допомагають справлятися зі стресом, покращують настрій і, як наслідок, підвищують підсумкову оцінку роботи відділення. Задоволений клієнт — лояльний клієнт. 3) За допомогою ароматів (особливо з деревними і цитрусовими нотами) можна створити відчуття стабільності і надійності, адже ці запахи часто використовуються в чоловічій парфумерії. 4) Аромамаркетинг банку — ознака турботи про клієнта: ви прагнете створити комфортну і приємну атмосферу для відвідувача, отже вам важливо, що з ним відбувається. Ольфакторна наука за останні десятиліття просунулася далеко вперед, тому зараз ми впевнено говоримо: ароматизація банку — це важлива частина стратегії розвитку і просування бренду. Зараз, коли клієнт вже звик до вау-ефекту, важливо використовувати нестандартні інструменти, які не викликають відторгнення. Саме тому все більше світових банків замовляє розробку унікального аромату під свій бренд. Ocean Bank (США, Маямі), National Australia Bank of Melbourne (Австралія, Мельбурн), Standard Chartered Bank (Китай, Гонконг) Helms Bank (США, Маямі), Bank of Cathay (США, Лос Анджелес) - це лише мала частка банків по всьому світу, які вже запровадили свій аромат. Зацікавилися? Шукаєте свіже і ароматне рішення? Пишіть нам на wish@olfactory.me, і ми почнемо роботу вже сьогодні!

Сьогодні в Україні фінансова галузь — одна з найскладніших в плані конкуренції. Станом на вересень 2020 року в нас в країні діє 74 банки, а значить – 74 різних брендів, що надають схожі послуги (дані Нацбанку України). Звісно, боротьба за клієнтів тут неабияка: постійно з’являються нові банкінгові сервіси, змінюються відсотки вкладів, і, звичайно, вкладаються гроші в рекламу. І тут виникає дві важливі проблеми, які команда Ol.factory знає, як вирішити. По-перше, як допомогти бренду виділитися на ринку і, по-друге, як залучити й утримати лояльну аудиторію? Відповідь одна: ароматизація банків

Аромат як інструмент брендингу

Ми, як ольфакторні експерти вже не раз розповідали в нашому блозі на платформі ЕВА,  а також в нашому блозі – https://ua.olfactory.me/blog  про те, як сильно запахи впливають на поведінку людини. Завдяки прямому впливу на лімбічну систему, вони допомагають керувати емоціями й загальним станом: одні аромати заспокоюють, інші — надихають, а треті — допомагають впоратися зі стресом і прийняти зважене рішення. Причому працює це як на рівні фізіології, так і на рівні психології. До складу масел лимона, ялиці і бергамота входять терпени, які стимулюють вироблення ацетилхоліну, нейромедіатора, який бере участь в процесі запам’ятовування інформації. В результаті, якщо наповнити приміщення цими запахами, відвідувачі будуть куди уважніше і більше запам’ятають бренд.

Є і сторона суто психологічна. Річ у тому, що аромати — це своєрідні якорі наших переживань і спогадів. Почувши знайомий запах, ми згадуємо події, пов’язані з ним. А значить, якщо правильно підібрати ольфакторну композицію (поєднання моноароматів), можна занурити людини в той стан, який потрібно власнику бренду. І, разом з тим, створити унікальний почерк, візитну картку простору, де відбувається взаємодія клієнта і працівників банку.

Чому аромамаркетинг для банків такий важливий?

Аромат — частина брендингу. Чим він більш-унікальний і цікавий, тим більше шансів, що його запам’ятають і, отже, запам’ятають бренд, пов’язаний з ним. Вибір запаху так само важливий, як підбір фірмових кольорів або шрифту, тому тут не обійтися без допомоги ольфакторного фахівця. Його експертна оцінка допомагає перевести ідеологію і стратегію бренду в формулу аромату, яка потім буде впроваджуватися за допомогою інструментів аромабрендингу. Найчастіше ароматом наповнюють робочий простір (наприклад, відділення банку), але можна використовувати й інші способи. Наприклад, великий французький банк Societe General ароматизує чекові книжки. Тобто, об’ємне нагадування про бренд в буквальному сенсі завжди під рукою у клієнта.

Аромамаркетинг для банку — це не тільки розробка і впровадження аромату, але і робота з аудиторією. Адже недостатньо просто говорити про бренд, важливо розуміти, що відчувають і переживають клієнти. І тут запахи точно також приходять на допомогу. Згадайте, які емоції у вас зазвичай викликає відвідування такого закладу? Роздратованість від черг, тривожність через гроші, банальне небажання витрачати свій час на бюрократичні питання. Чим допоможе ароматизація?

1) У просторі, наповненому ароматами, здається, що час пролітає швидше. А значить, немає відчуття тривалого очікування (Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors?).

2) Запахи допомагають справлятися зі стресом, покращують настрій і, як наслідок, підвищують підсумкову оцінку роботи відділення. Задоволений клієнт — лояльний клієнт.

3) За допомогою ароматів (особливо з деревними і цитрусовими нотами) можна створити відчуття стабільності і надійності, адже ці запахи часто використовуються в чоловічій парфумерії.

4) Аромамаркетинг банку — ознака турботи про клієнта: ви прагнете створити комфортну і приємну атмосферу для відвідувача, отже вам важливо, що з ним відбувається.

Ольфакторна наука за останні десятиліття просунулася далеко вперед, тому зараз ми впевнено говоримо: ароматизація банку — це важлива частина стратегії розвитку і просування бренду. Зараз, коли клієнт вже звик до вау-ефекту, важливо використовувати нестандартні інструменти, які не викликають відторгнення. Саме тому все більше світових банків замовляє розробку унікального аромату під свій бренд. Ocean Bank (США, Маямі), National Australia Bank of Melbourne (Австралія, Мельбурн), Standard Chartered Bank (Китай, Гонконг) Helm’s Bank (США, Маямі), Bank of Cathay (США, Лос Анджелес) – це лише мала частка банків по всьому світу, які вже запровадили свій аромат.

Зацікавилися? Шукаєте свіже і ароматне рішення?

Пишіть нам на wish@olfactory.me, і ми почнемо роботу вже сьогодні!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: