fbpx

9 запитань, які вже завтра потрібно поставити вашим співробітникам

21/ 12/ 2020
  Автор: компанія MDConsult Вдалий аналіз та підсумки діяльності вашої компанії у 2020 році, допоможуть стратегічно правильно планувати 2021 рік. Якщо вам потрібна допомога в аналізі — переходьте на сайт та зателефонуйте нам. А тепер перейдімо до запитань, адже час зайнятися брендингом. Відповіді на запитання, які ми вам пропонуємо у цій статті, допоможуть краще зрозуміти ваших співробітників та вашу аудиторію. Якщо ж у вас виникають складнощі з аналізом HR-брендингу та ефективності вашої команди й вам потрібен швидкий результат — ми поряд. А тепер до справи. HR-брендинг — це не просто цікава та тривала історія. Брендинг — це дослідження компанії, у якій ви працюєте. І це спосіб донести до кандидатів цінності компанії та можливості, котрі компанія готова надати своїм співробітникам. Це досить цікаво і ми досі не розуміємо: чому це питання залишають «на завтра» і зовсім не інтегруються в систему, цікаву та побудовану за вашими власними правилами? Які ж запитання допоможуть вам зрозуміти своїх співробітників та спрямують вашу стратегію HR-брендингу у правильному напрямку? Ось і вони. Яка ваша позиція в компанії? Як працівники ідентифікують себе в компанії? Варто володіти цими знаннями на початку дослідження. Перед тим як проводити співбесіди зі співробітниками, радимо створити список позицій, котрі є у вашій компанії. Розділити їх по відділах та зробити власні замітки стосовно того, які функції виконує кожен з працівників і яке місце в колективі займає. Це необхідно для того, щоб ви змогли співвіднести своє уявлення про позицію з думкою колег. Які три слова ідеально описують компанію? Обов’язково фіксуйте ці слова для себе, а потім погляньте, які з них співробітники вживають частіше. По-перше, це буде корисно для вас, щоб визначити, якою ж бачать компанію ваші колеги і як краще представити бренд. По-друге, ви зможете це використати в рамках рекрутингових та брендингових компаній. Які, на вашу думку, цінності компанії, і як особисто для себе ви їх розумієте? Якщо в компанії є щось на кшталт власного кодексу, у якому визначені цінності вашої компанії, то співробітники повинні ознайомитися з ним. І саме про цінності й має йти мова — що для співробітника означає «відповідальність», а що «корпоративна культура»? Всі мають право на власну інтерпретацію, тим паче якщо бачать роботу компанії з середини. Прислухайтеся до своїх колег та сформуйте цінності «без купюр». Які соціальні мережі ви використовуйте для особистих цілей? Хтось, наприклад, використовує Telegram лише для того, щоб слухати музику. На Facebookпублікує пости зі своїми замітками, спілкується з друзями. В Instagram сторіз інколи жаліється на сумні часи. Всі по-різному використовують соціальні медіа. Знати відповіді на ці запитання потрібно, щоб розуміти, де знаходяться потенційні кандидати та пасивні кандидати. Скажімо, якщо 90% ваших співробітників використовують Facebook та Instagram в особистих цілях, то можете сміливо починати рекрутингову компанію там. Наступне запитання теж для цього, щоб зрозуміти, наскільки перетинаються відповіді. Які соціальні мережі ви використовуєте для ділового спілкування? До речі, цілком можливо, що ваші співробітники скажуть, що не ведуть ділове листування в соціальних мережах. Це теж неодмінно варто враховувати. Які соціальні мережі, на ваш погляд, найбільше підходять для пошуку роботи? Можливо у ваших співробітників є досвід? Це питання також допоможе вам зорієнтуватися. Таргетинг вашої наступної вакансії чи рекрутингової компанії буде налаштований вже ефективніше. Використайте всі ці питання, щоб створити портрет вашого співробітника і вашого кандидата одночасно. Намагайтеся хоч якось розділити співробітників на вікові та гендерні групи та потім виведіть для себе все це в систему, інфографіку, в Excel хоча б. Так набагато простіше орієнтуватися в тому, де публікувати, що публікувати та з якою ціллю. Чули про нашу компанію в процесі пошуку роботи? Взагалі, згідно з ідеальним сценарієм, ви маєте знати, де та як дізналися ваші співробітники про компанію та вакансію. Це дозволить вам перевірити ефективність каналів комунікації. А ще це запитання обов’язково варто додати у ваш must-ask лист для співбесід, щоб зрозуміти, якого віку і на які позиції, наприклад, ви змогли знайти кандидатів за допомогою соціальних медіа. Скільки часу ви проводите в соціальних мережах в день? Тільки не лякайте своїх колег — це питання не з розряду «зараз перевіримо твою продуктивність», а знову ж таки для розуміння активності ваших співробітників та потенційних кандидатів, яку вони регулярно здійснюють на соціальних платформах. Скажімо, ваш головний бухгалтер проводить 2 години на день на Facebook (і це нормально), а співробітник відділу маркетингу проводить 2 години на день в Instagram — от і склалася карта дій та поведінки ваших колег в соціальних мережах. І вона теж може бути для вас дуже корисною. Як ви вважаєте, які емоції повинні виникати у кандидатів при онлайн-знайомстві з компанією? Спочатку здається, що відповідь на це запитання може бути одна: «неймовірне бажання почати працювати». Та це зовсім не так. Будуть ті, у котрих прокинеться азарт, хтось раптово подумає про те, що його робота не дає йому нічого (а значить, він почне сумувати та з пасивного кандидата може раптово стати дуже активним), а хтось раптово відчує, що готовий змінити весь світ. Так що поцікавтеся у колег, як їм здається, яке відчуття може бути справді мотивацією? А якщо вам потрібен повний аналіз задоволеності співробітників чи ви в пошуках ефективних шляхів взаємодії з командою, тоді заповніть анкету на нашому сайті для первинної консультації чи відразу телефонуйте +380 67 509 22 99. Ми знайдемо найкраще рішення для вас ще у 2020 році.

Автор: компанія MDConsult

Вдалий аналіз та підсумки діяльності вашої компанії у 2020 році, допоможуть стратегічно правильно планувати 2021 рік. Якщо вам потрібна допомога в аналізі — переходьте на сайт та зателефонуйте нам. А тепер перейдімо до запитань, адже час зайнятися брендингом.

Відповіді на запитання, які ми вам пропонуємо у цій статті, допоможуть краще зрозуміти ваших співробітників та вашу аудиторію. Якщо ж у вас виникають складнощі з аналізом HR-брендингу та ефективності вашої команди й вам потрібен швидкий результат — ми поряд.

А тепер до справи. HR-брендинг — це не просто цікава та тривала історія. Брендинг — це дослідження компанії, у якій ви працюєте. І це спосіб донести до кандидатів цінності компанії та можливості, котрі компанія готова надати своїм співробітникам. Це досить цікаво і ми досі не розуміємо: чому це питання залишають «на завтра» і зовсім не інтегруються в систему, цікаву та побудовану за вашими власними правилами? Які ж запитання допоможуть вам зрозуміти своїх співробітників та спрямують вашу стратегію HR-брендингу у правильному напрямку? Ось і вони.

Яка ваша позиція в компанії?

Як працівники ідентифікують себе в компанії? Варто володіти цими знаннями на початку дослідження. Перед тим як проводити співбесіди зі співробітниками, радимо створити список позицій, котрі є у вашій компанії. Розділити їх по відділах та зробити власні замітки стосовно того, які функції виконує кожен з працівників і яке місце в колективі займає. Це необхідно для того, щоб ви змогли співвіднести своє уявлення про позицію з думкою колег.

Які три слова ідеально описують компанію?

Обов’язково фіксуйте ці слова для себе, а потім погляньте, які з них співробітники вживають частіше. По-перше, це буде корисно для вас, щоб визначити, якою ж бачать компанію ваші колеги і як краще представити бренд. По-друге, ви зможете це використати в рамках рекрутингових та брендингових компаній.

Які, на вашу думку, цінності компанії, і як особисто для себе ви їх розумієте?

Якщо в компанії є щось на кшталт власного кодексу, у якому визначені цінності вашої компанії, то співробітники повинні ознайомитися з ним. І саме про цінності й має йти мова — що для співробітника означає «відповідальність», а що «корпоративна культура»? Всі мають право на власну інтерпретацію, тим паче якщо бачать роботу компанії з середини. Прислухайтеся до своїх колег та сформуйте цінності «без купюр».

Які соціальні мережі ви використовуйте для особистих цілей?

Хтось, наприклад, використовує Telegram лише для того, щоб слухати музику. На Facebookпублікує пости зі своїми замітками, спілкується з друзями. В Instagram сторіз інколи жаліється на сумні часи. Всі по-різному використовують соціальні медіа. Знати відповіді на ці запитання потрібно, щоб розуміти, де знаходяться потенційні кандидати та пасивні кандидати. Скажімо, якщо 90% ваших співробітників використовують Facebook та Instagram в особистих цілях, то можете сміливо починати рекрутингову компанію там. Наступне запитання теж для цього, щоб зрозуміти, наскільки перетинаються відповіді.

Які соціальні мережі ви використовуєте для ділового спілкування?

До речі, цілком можливо, що ваші співробітники скажуть, що не ведуть ділове листування в соціальних мережах. Це теж неодмінно варто враховувати.

Які соціальні мережі, на ваш погляд, найбільше підходять для пошуку роботи?

Можливо у ваших співробітників є досвід? Це питання також допоможе вам зорієнтуватися. Таргетинг вашої наступної вакансії чи рекрутингової компанії буде налаштований вже ефективніше. Використайте всі ці питання, щоб створити портрет вашого співробітника і вашого кандидата одночасно. Намагайтеся хоч якось розділити співробітників на вікові та гендерні групи та потім виведіть для себе все це в систему, інфографіку, в Excel хоча б. Так набагато простіше орієнтуватися в тому, де публікувати, що публікувати та з якою ціллю.

Чули про нашу компанію в процесі пошуку роботи?

Взагалі, згідно з ідеальним сценарієм, ви маєте знати, де та як дізналися ваші співробітники про компанію та вакансію. Це дозволить вам перевірити ефективність каналів комунікації. А ще це запитання обов’язково варто додати у ваш must-ask лист для співбесід, щоб зрозуміти, якого віку і на які позиції, наприклад, ви змогли знайти кандидатів за допомогою соціальних медіа.

Скільки часу ви проводите в соціальних мережах в день?

Тільки не лякайте своїх колег — це питання не з розряду «зараз перевіримо твою продуктивність», а знову ж таки для розуміння активності ваших співробітників та потенційних кандидатів, яку вони регулярно здійснюють на соціальних платформах. Скажімо, ваш головний бухгалтер проводить 2 години на день на Facebook (і це нормально), а співробітник відділу маркетингу проводить 2 години на день в Instagram — от і склалася карта дій та поведінки ваших колег в соціальних мережах. І вона теж може бути для вас дуже корисною.

Як ви вважаєте, які емоції повинні виникати у кандидатів при онлайн-знайомстві з компанією?

Спочатку здається, що відповідь на це запитання може бути одна: «неймовірне бажання почати працювати». Та це зовсім не так. Будуть ті, у котрих прокинеться азарт, хтось раптово подумає про те, що його робота не дає йому нічого (а значить, він почне сумувати та з пасивного кандидата може раптово стати дуже активним), а хтось раптово відчує, що готовий змінити весь світ. Так що поцікавтеся у колег, як їм здається, яке відчуття може бути справді мотивацією?

А якщо вам потрібен повний аналіз задоволеності співробітників чи ви в пошуках ефективних шляхів взаємодії з командою, тоді заповніть анкету на нашому сайті для первинної консультації чи відразу телефонуйте +380 67 509 22 99. Ми знайдемо найкраще рішення для вас ще у 2020 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: