fbpx

13 Український маркетинг-форум: криза ролі маркетингу й росту бізнесу

26/ 02/ 2020

3-4 червня 2020 року відбудеться 13 Український маркетинг-форум (УМФ). Головні теми конференції — криза ролі маркетингу й росту бізнесу.

2010-ті запам’яталися несамовитою швидкістю змін, але нове десятиріччя заповідається як більш цікавий час для брендів і маркетологів. «Донести своє повідомлення до споживачів стає дедалі складніше, зокрема й через безупинний потік новин. Треба бути готовим вбудовувати свої комунікації в контекст дня, гнучко реагувати на ринкові процеси. Вміти працювати з кризами й не забувати про автентичність свого бренду. Адже нове десятиліття — час брендів із сенсами, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, засновниця Ideas First. — У 2020 році ми розповімо історії компаній, котрі зростають швидше за інших, переосмислюючи власні стратегії та маркетинг. Ми обговоримо роль маркетинг-директора у сьогоденні та її неминучу трансформацію, покажемо, як нові технології змінюють ринки й бізнес, нарешті, подискутуємо про те, яких знань бракує маркетинговим командам, аби додати драйву бізнесу».

Оргкомітет УМФ визначив п’ять головних тем року.

  • «Зростати не можна зупинитися!». Тема пов’язана з амбіціями власників у зв’язку з розвитком бізнесу, пошуками стійкого росту в VUCA-світі й роллю маркетингу в цьому процесі. Ментор секції — Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB (Develop Your Business).
  • «Бренд як джерело зростання»— про те, як бренди звільняються від обмежень маркетингу і перетворюються на джерело зростання, а отже, на стратегічне ядро бізнесу. Ментор секції — Володимир Соболєв, директор із digital-маркетингу «ПриватБанку».
  • «MarTech: “хакнути” маркетинг майбутнього». Нова хвиля маркетингових технологій призведе до масштабних змін в українському маркетингу, адже очікування українських споживачів підігрівають не локальні, а світові технологічні гіганти. Про те, як продавати післязавтра, який мартех починатися впроваджувати зараз — у секції з Ігорем Перцією, венчурним партнером фонду TA Ventures.
  • «Social media growth strategies». Як оцінювати ефективність кампаній у соціальних медіа — не лише wow-ефект, а й реальні комерційні результати, — коли нові практики, інструменти й самопроголошені гуру з’являються щодня. Маркетологам, які охоплені відчуттям хаосу й перебувають у стані часового тиску, допоможе розібратися ментор секції Ярослав Ведмідь, СЕО digital-агентства
  • «Репутаційні кризи: чи є життя після?». Кризи репутації трапляються у бізнесі дедалі частіше. Які головні ризики для українських компаній існують сьогодні, що допомагає вийти з кризи і яка роль у цьому особистого бренду — з ментором секції Володимиром Дегтярьовим, СЕО PR-агентства

КEYNOTE-СПІКЕРИ

  • Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера “Ends” (Лондон)

Джо допомагає світовим бізнесам адаптуватися до нових бізнес-моделей, краще розуміти клієнтів і створювати правильний клієнтський досвід для завершення відносин.

Майстер-клас “The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта”

  • Філіп Гузенюк, автор проекту “Щастя в діяльності” (Санкт-Петербург)

Філіп Гузенюк – визнаний міжнародний експерт в області лідерства, стратегії і ментального розвитку, партнер Інституту Коучингу, викладач бізнес-школи Сколково, коуч перших осіб багатьох провідних бізнесів, автор унікальної програми “Щастя в діяльності”. 

Майстер-клас “Корпоративний ЗСЖ: як зміцнити здоров’я компанії”

  • Oskar Pernefeldt та Erik Nordenankar, креативні директори Åkestam Holst NoA (Стокгольм)

Шведське агентство Åkestam Holst NoA відоме далеко за межами країни завдяки порушенню багатьох неписаних правил в рекламі. Проте, саме за це їх люблять такі клієнти, як IKEA, 7-Eleven, Pressbyrån, Max Burgers, Mediamarkt, Apotek Hjartat, Arla, ATG, SAS, Ving, Yoggi та інші.

Лекція “Ad Man і Ad Woman два капіталістичні лицарі, які борються за демократію”

На 13 Українському маркетинг-форумі виступить понад 80 спікерів, серед яких:

ПЕРШІ ОСОБИ ПІДПРИЄМСТВ:

  • Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine (Київ)
  • Ярослав Пригара, CEO SHERP (Київ)
  • Дмитро Расновський, генеральний менеджер Glovo в Україні (Київ)
  • Андрій Усенко, засновник компанії “Мясторія” (Київ)
  • Маргарита Сівакова, співзасновниця Legal Nodes (Київ)
  • Олександр Савілов, співзасновник мережі Salateira (Київ)
  • Роман Романчук, CEO Multiplex (Київ)
  • Наталя Кошова, віце-президент з маркетингу Comfy (Дніпро)
  • Ростислав Вовк, співвласник “Кормотех” (Львів)
  • Олексій Гулий, засновник торгової мережі “Техно Їжак” (Харків)

МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОРА:

  • Вадим Іщенко, керівник департаменту маркетингу Uklon (Київ)
  • Іван Ляшенко, директор з маркетингу Parimatch Holding (Київ)
  • Анатолій Рогальський, CMO Monobank (Київ)
  • Валентин Гриценко, CMO Ajax Systems (Київ)
  • Віолета Титаренко, CMO “Люксоптика” (Київ)
  • Максим Параска, комерційний директор moneyveo (Київ)
  • Анна Грішина, директор з маркетингу лінії магазинів EVA (Дніпро)
  • Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії “Кормотех” (Львів)
  • Василь Дмитрів, директор з маркетингу ПАТ “Концерн Галнафтогаз” (Львів).

13 Український маркетинг-форум – це:

✅ 1000+ учасників

✅ 500+ компаній

✅ 80+ спікерів

✅ Простора зона нетворкінгу та стендів

✅ Вечірка та неформальне спілкування

Форум відбудеться 3-4 червня 2020 року в Mercure Kyiv Congress Hotel за адресою: Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6.

Більше — на http://bit.ly/32q04if

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: