European Business Association

Вхід

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Статті та рекомендації

Щомісяця ми проводимо дуже багато освітніх заходів. Та не на всі з них вам вдається потрапити, не всю інформацію можна одразу засвоїти, а презентація після заходу не завжди є змістовною та інформативною.

У цьому розділі ви можете знайти для себе статті від експертів, які виступають на платформі EBA Education.

Ми сподіваємося, що їхні поради та досвід зможуть надати Вам корисну та цікаву інформацію з різного кола тем, яка допоможе вам досягти ще більшого успіху у вашій роботі та відкрити для себе нові горизонти.

Якщо ви хочете поділитися власною експертною думкою, будь ласка, зв'яжіться з нами: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Автор: Вікторія Антуневич, старший консультант, агентство GROU

Бренд роботодавця – це комплекс зусиль компанії по взаємодії з існуючими та потенційними співробітниками, що робить її привабливим місцем роботи. 

Автор: Валерій Глубоченко, сертифікований бізнес-тренер з великим досвідом публічних виступів, навчання і розвитку груп, а також корпоративного консультування, один з творців тренінгового ринку України, також є засновником кількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу, заходи якого відвідали більше 25000 чоловік

Як працювати з запереченнями: "у вас дорого", "я подумаю", "у мене вже є постачальник" та як навчитися читати думки клієнтів і розуміти, чому вони бурчать і заперечують та як набути  вміння «переступати» через звичні бар'єри в спілкуванні: ціна, знижка, конкуренти? 

Автор: Натан Коус, Засновник бізнес – товариства IT Founders

Якщо ви не створите міцну основу для вашої системи, решта не буде дуже ефективною. Тепер давайте працювати над створенням системи, на яку ви можете покладатися в рамках продажу власних послуг протягом багатьох років.

Автор: Ролан Бондарець, провідний юрист по податковим питанням, Finance Business Service, 15 років досвіду

Як відомо з 01 липня 2017 року  платники податків зіткнулися із проблемами пов’язаними із зупиненням реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також з відмовою їх реєстрації.

Автор: Академія бізнесу EY

Завдяки коштам інвесторів та кредиторів, менеджмент компанії  інвестує кошти в активи, засоби виробництва та проекти, організує бізнес так, щоб він зростав та отримував економічні вигоди, які вимірюються прибутком та грошовими коштами. Існує два основних напрямки аналізу й оцінки компанії: вигоди та ризики. Зрештою, успіх компанії – добробут інвесторів.

Автор: Олексій Купрієнко, CEO & Commander Компанії "Underdog The UnLawyers"

Головне завдання учасника конфлікту - знайти вразливі місця опонента, вивести його з рівноваги, створити максимальну кількість “пожеж” в його житті, таким чином змінивши статус-кво.

Автор: Юлія Колесник, старший копірайтер BBDO Ukraine, 11 років досвіду у рекламі

За брендами стоять люди. І перед брендами стоять люди. Чомусь, між собою вони зазвичай спілкуються історіями, а от від імені бренду починаються  «в зв'язку з ...»

Автор: Любов Цимбал, генеральний директор компанії «Група Фінансових Рішень»

Бути фінансово обізнаним сьогодні не тільки важливо, але й престижно. Адже ефективне управління фінансами – головний критерій досягнення фінансового успіху.

Автор: Петро Синєгуб, власник 14-ти бізнесів, що успішно розвиваються в Україні та інших країнах світу, засновник Бізнес Академії 4SMART

Одна із найголовніших умов розвитку бізнесу - відхід власника від операційного управління. Це логічно, тому що так він повертається до своїх початкових задач: будує стратегію, задає бачення усієї компанії, формує загальні цілі.

Автор: Сергій Сільченко, партнер юридичної фірми ILF, керівник практики трудового і податкового права, голова Комітету з трудового права Асоціації правників України, кандидат юридичних наук

Після тривалого періоду мораторіїв на перевірки у роботодавців настали жаркі часи. Намагання вивести з тіні значну частину ринку праці, боротьба з неформальними трудовими відносинами, прагнення легалізувати доходи працівників – це далеко не повний перелік причин зміни правил перевірок у сфері праці.

Автор: Денис Майстренко, партнер Pavlenko Legal Group, спеціалізується в питаннях корпоративного права / M&A

З набранням чинності законопроектом 2302а-д український бізнес отримав довгоочікувані та позитивно “нові” механізми у сфері корпоративного управління, які дуже жваво обговорювались юридичним ринком останні три роки. Серед нових механізмів корпоративного управління передбачені механізми примусового продажу акцій – “squeeze-out” (примусовий викуп) та “sell-out” (примусовий продаж).

Участь у тендерах саме через Систему електронних державних закупівель ProZorro значно спростила й оптимізувала процеси у компаніях-постачальниках. Завдяки новому формату закупівель стало легше відстежувати оголошені тендери й подавати в них пропозиції. Система дає можливість не пропустити нічого важливого: про всі зміни в закупівлі приходять сповіщення, і постачальник завжди знає, як треба підкоригувати пропозицію.

Cистемний підхід, націленість на надійний передбачуваний результат можуть значно підвищити ефективність бізнесу та мотивувати ваших співробітників. Саме цілісний підхід може стати дієвим інструментом, якщо ваш бізнес зіштовхнувся з кризою продуктивності.

Автор: Андрій Кищинський, 18 років досвіду у продажах, управлінні персоналом, у минулому директор департаменту продажів

Більшість продавців не люблять мати справу із запереченнями та замість того, щоб працювати з ними, вони просто дозволяють клієнтам піти. Важливо розуміти, що справжнє заперечення є дуже сильним сигналом до покупки. Але як розрізняти справжнє заперечення і заперечення, тверде «ні»?

Автор: Ольга Пестрецова-Блоцька, Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», кандидат економічних наук, доцент

Управління ризиками у світі VUCA (VUCA – volatility (нестабільність), uncertainty (невизначеність), complexity (складність), ambiguity (неоднозначність) стає базовим завданням підприємства, а вміння керувати ризиками в корпоративних моделях компетенцій можна впевнено відносити до загальнокорпоративної групи. 

Автор: Аліна Адаменко, сертифікований консультант-практик MBTI, сертифікований CPBA/CPMA (інструменти DiSC) фахівець, сертифікований EQ фахівець , тренер.

Є багато причин, з яких люди/компанії/організації не можуть або вважають, що не можуть змінюватись. Найбільш розповсюджені фрази, які можна почути в такому випадку: «ми ніколи раніше цього не робили», «ми намагались раніше», «це дуже дорого», «це не моя проблема/робота», «у нас нема на це часу», «нащо щось міняти, якщо воно і так працює?». 

Автор: Лілія Мороз бізнес-тренер, Tearay Україна

В бізнес-середовищі та в рамках нашої професійної діяльності все більше набирає популярність вебінарний формат взаємодії. Успішність проведення вебінару залежить від ефективного застосування його основних складових.

Автор: Ірина Богданова, сертифікований бізнес-тренер, консультант, 8 років досвіду у консалтингу та продажах

Кожен день ми переживаємо безліч різних емоцій: радість, страх, смуток, ніжність, злість, щастя, недовіру, захоплення, заздрість і багато інших. І якщо почуттями зі знаком «+» хочеться насолоджуватися якомога довше, то негативних гостей краще випроваджувати якомога швидше. Насправді, ви можете зробити так, щоб не емоції управляли вами, а ви - ними.

Автор: Олена Рубанець, бізнес-тренер, коуч (ICC, CIPD), фасилітатор (ToP Facilitator Master), понад 8 років досвіду роботи керівником HR напрямків у вітчизняних та міжнародних компаніях в Україні та за кордоном

Більш ніж 2400 років тому Лао-Цзи, один з найвизначніших китайських філософів, який жив у часи династії Чжоу, дав прекрасне визначення фасилітативного лідера, сказавши наступне: «Найкращим лідером є той, про існування якого люди ледве здогадуються. Мудрий лідер говорить мало, і коли роботу зроблено та мета досягнута, всі інші будуть казати: «Ми зробили це самі».

Автор: Світлана Немиря, Генеральний директор SHL Ukraine, кандидат психологічних наук, сертифікований коуч CCU, AMA, MDI, член Правління ЕВА Комітету з управління персоналом на 2017 рік

Протягом процесу продажу відбувається контакт з різними покупцями зі сторони клієнта, серед яких необхідно визначити тих, хто допоможе з просуванням переговорів на наступну стадію. Нове дослідження CEB “The Challenger Customer” показує,  що недостатньо бути продавцем Challenger, оскільки успіх чи поразка також залежить від того, хто отримує виклик серед представників компанії клієнта.

Календар

Last month Вересень 2017 Next month
П В С Ч П С Н
week 35 1 2 3
week 36 4 5 6 7 8 9 10
week 37 11 12 13 14 15 16 17
week 38 18 19 20 21 22 23 24
week 39 25 26 27 28 29 30

 

 

EBA Official Partners