European Business Association

Вхід

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me
EBA Management Development Centre

Програма розвитку з ефективного менеджменту

СТАТУС: МОДУЛЬ І РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ 9 ЛИСТОПАДА, 2017

ТРИВАЛІСТЬ: 7 ТИЖНІВ
ЧАС: ЩОЧЕТВЕРГА З 14:00 ДО 19:00
ФОРМАТ: 7 ЗАНЯТЬ ПО 5 ГОДИН (35 ГОДИН)
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: ОФІС АСОЦІАЦІЇ У М. КИЇВ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, 1А
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ: 4400 ГРН ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
РАННЯ РЕЄСТРАЦІЯ: 3960 ГРН ДО 9 ЖОВТНЯ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
МОВА: РОСІЙСЬКА/УКРАЇНСЬКА
СЕРТИФІКАТ МОДУЛЯ І: "EFFECTIVE PEOPLE MANAGEMENT: KEY ORGANISATIONAL COMPETENCIES"

СТАТУС: МОДУЛЬ ІІ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ 15 ЛЮТОГО, 2018

ТРИВАЛІСТЬ: 7 ТИЖНІВ
ЧАС: ЩОЧЕТВЕРГА З 14:00 ДО 19:00
ФОРМАТ: 7 ЗАНЯТЬ ПО 5 ГОДИН (35 ГОДИН)
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: ОФІС АСОЦІАЦІЇ У М. КИЇВ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, 1А
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ: 4400 ГРН ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
РАННЯ РЕЄСТРАЦІЯ: 3960 ГРН ДО 15 СІЧНЯ ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
МОВА: РОСІЙСЬКА/УКРАЇНСЬКА
СЕРТИФІКАТ МОДУЛЯ ІІ: "EFFECTIVE PEOPLE MANAGEMENT: KEY COMMUNICATION COMPETENCIES"

про програму розвитку

Управління людьми – це мистецтво, яке потребує постійного вдосконалення протягом всього життя. Навіть найдосвідченіші менеджери періодично оновлюють свої знання та навички, щоб бути в тренді сучасних тенденцій. Чим раніше людина замислюється над здобуттям менеджерських компетенцій, чим більше часу приділяє їх вдосконаленню, тим краще та швидше складається її кар’єра та досягаються професійні цілі.

Щоб бути конкурентоздатними на ринку праці, теперішнім та майбутнім менеджерам доводиться постійно навчатися та вдосконалювати свої знання та навички. Враховуючи зростаючі потреби у системному та прискореному розвитку власного менеджерського потенціалу, Освітній центр ЕВА започатковує нову Програма розвитку з ефективного менеджменту. Це - середньострокова комплексна програма, яка допоможе слухачам у короткий термін підвищити свої конкурентні переваги через розвиток власних менеджерських компетенцій, а також - засвоїти сучасні практики управління людьми та сформувати системний підхід до ефективної реалізації функцій менеджера.

цільова аудиторія

  • Менеджери початкової та середньої ланки, з різним ступенем підготовки та стажем роботи
  • Майбутні менеджери, які зацікавлені у розвитку свого потенціалу та бажають завчасно підготуватись до кар’єрного зростання
  • Менеджери з тривалим досвідом, які бажають систематизувати існуючі знання та вдосконалити свої управлінські навички

СЕРЕД ПЕРЕВАГ програми розвитку

  • Вдалий формат для поєднання з роботою. 70 годин навчання розділені на короткострокові 5-годинні сесії 1 раз на тиждень
  • Для зручності учасників, програму курсу розділено на 2 незалежних модулі (по 35 годин)
  • Вдале поєднання теорії і практики. Стислий та структурований виклад теорії дозволить новачкам швидко засвоїти матеріал, а досвідченим менеджерам – систематизувати наявні знання. Практичні завдання дозволять менеджерам-початківцям спробувати застосувати теорію на практиці, а досвідченим управлінцям – потренувати та вдосконалити існуючі навички або здобути нові
  • Високий рівень практичних завдань. Рольові ігри, кейси, групові роботи побудовані на основі матеріалів, що використовуються для студентів МВА
  • Наповнення програми найбільш обговорюваними і дискусійними питаннями сучасного менеджменту.
  • Змістовні роздаткові матеріали
  • Побудова програми у оптимальному співвідношенні «зміст-вартість-тривалість-якість»

ПРОГРАМА ПЕРШОГО МОДУЛЯ

Тема 1. Лідерство та менеджмент

  • Поняття, характер і природа лідерства.
  • Лідер і менеджер: спільні риси та відмінності.
  • Складові впливу керівника. Моделі поведінки, які сприяють завоюванню поваги та довіри підлеглих. Діагностика та корекція хибних моделей поведінки менеджерів.
  • Стилі керівництва. Небезпечні ролі менеджера в управлінні підлеглими. Як уникнути небезпечних ролей.

Тема 2. Рекрутинг і адаптація персоналу як важлива компетенція менеджера та інструмент формування команди

  • Ефективні техніки job-інтерв’ю, якими повинен володіти кожний менеджер.
  • Секрети HR`ів: як оцінити кандидата за годину job-інтерв’ю.
  • Використання різних видів інтерв'ю для оцінки кандидата: біографічний профіль, аналіз метапрограм, інтерв'ю на основі компетенцій, CASE-інтерв'ю, проективне інтерв'ю, стресове інтерв'ю.
  • Моделювання проведення різних видів співбесід (рольові ігри, вирішення кейсів).
  • Оцінка достовірності відповідей кандидата.
  • Участь менеджера у створенні коректного профілю посади своїх підлеглих.
  • Особливості управління мотивацією підлеглих у період іспитового терміну. Принципи "введення в компанію", постановка цілей на випробувальний термін та контроль їх виконання.

Тема 3. Емоційний інтелект як важлива складова особистого ресурсного потенціалу менеджера

  • Емоційний інтелект (EQ) в управлінні підлеглими. Кореляція ефективності менеджменту з рівнем EQ менеджера.
  • Продуктивні і контрпродуктивні емоції менеджера. Типологія енергетичних ресурсних станів.
  • Типологія працівників в залежності від їх емоційного стану. Особливості емоційної взаємодії менеджера і підлеглих.
  • EQ і лідерство.
  • Значення управління емоційним інтелектом для саморозвитку менеджера.

Тема 4. Тайм-менеджмент і делегування

  • Тайм-менеджмент як невід'ємна частина self-менеджменту і ефективної роботи керівника.
  • Прийняття рішень в умовах ліміту часу, встановлення пріоритетності справ і визначення переліку делегованих завдань.
  • Делегування. Переваги делегування.
  • Правила делегування: що, коли, кому і як делегувати?
  • Подолання опору до делегування.
  • Тайм-менеджмент і самомотивація. «ТМ меню».

Тема 5. Організаційна поведінка менеджера в залежності від типу корпоративної культури компанії

  • Цінності, притаманні різним корпоративним культурам, та їх вплив на практики менеджменту в компанії.
  • Правила гри, які повинен знати та виконувати менеджер, щоб бути ефективним гравцем управлінської команди в різних корпоративних культурах.
  • Особистісний розвиток менеджера в контексті різних корпоративних культур.

Завершення 1-го модуля. Написання фінального тесту. Вручення сертифікатів 1-го модуля.

ПРОГРАМА ДРУГОГО МОДУЛЯ

Тема 1. Мотивація персоналу як одна з головних функцій менеджера

  • Як менеджеру мотивувати підлеглих в умовах обмежених фінансових ресурсів. Роль менеджера в забезпеченні високого рівня мотивації підлеглих.
  • Основні мотивуючі чинники, що впливають на результативність роботи підлеглих. Мотиви і потреби людей в організації.
  • Ступені лояльності працівників. Залученість як найвищий рівень лояльності працівника та її вплив на фінансові показники компанії в цифрах і фактах.
  • Основні фактори, що впливають на залученість персоналу. ТОП-5 драйверів залученості.
  • Як менеджеру знаходити спільну мову з представниками різних поколінь. Характерні риси мотиваційного профілю поколінь ВВ, X, Y, Z та їх використання в мотиваційному менеджменті.

Тема 2. Ефективні комунікації менеджера з підлеглими

  • Культура зворотного зв’язку як важлива складова щоденної комунікації менеджера з підлеглими.
  • Види зворотного зв'язку. Правила ефективного зворотного зв'язку.
  • Як надавати розвиваючий зворотній зв'язок, який спонукає працівників змінити деконструктивну поведінку і працювати краще.
  • Проведення результативних нарад. Організація наради. Цілі і план наради.
  • Особливості організаційної поведінки працівників під час нарад: ролі, які грають люди.
  • Управління груповою динамікою під час наради.

Тема 3. Управління конфліктами в роботі менеджера

  • Виявлення та попередження конфліктних ситуацій в колективі. Природа конфлікту, сторони конфлікту, інтереси і позиції сторін.
  • Класифікація і види конфліктів.
  • Причини виникнення конфліктів, їх вплив на діяльність колективу і організації.
  • Стадії розвитку конфлікту.
  • Технологія вирішення конфліктів. Прямі та непрямі методи
  • Особливості та способи вирішення конфліктів по осі "менеджер - підлеглий". Методика проведення корегуючої бесіди.

Тема 4. Мистецтво переконання та презентаційні навички менеджера

  • Публічний виступ.
  • Формулювання мети виступу. Визначення ключових меседжів, які потрібно донести аудиторії.
  • Складання структурного плану виступу. Різні методи структурування, які забезпечують логічну послідовність виступу.
  • Типи комунікації під час виступу. Правила аргументації.
  • Боротьба зі страхами перед виступом. Як виглядати впевнено перед слухачами. План «В» у разі непередбачуваних обставин.
  • Вербальна комунікація. Модуляція голосу.
  • Невербальна комунікація. «Мова тіла»: сигнали, які спікер демонструє аудиторії. Міміка, жести, поза, переміщення: важливо не «ЩО», а «ЯК» сказано.
  • Зоровий контакт. Стилі спілкування очима із слухачами як дієвий метод встановлення контролю над аудиторією.
  • Типи слухачів. Управління увагою слухачів. Використання візуальних засобів. Як максимізувати увагу слухачів з використанням фліп-чарту та Power Point.
  • Робота із запитаннями та зауваженнями. Протидія провокативним запитанням.

Тема 5. Типологія менеджерів: психологічні та комунікативні особливості

  • Матриця психологічно-комунікативних (П/К) типів. Основні складові кожного П/К профілю.
  • Визначення індивідуальних П/К профілів учасників. Рекомендації щодо роботи з власним П/К профілем. Особливості комунікації в залежності від конкретного П/К профілю.
  • Побудова власної кар'єри. Ключові чинники та мотиваційні фактори, що впливають на індивідуальний підхід до побудови кар’єри. Визначення індивідуального кар’єрного профілю учасників та надання рекомендацій.

Завершення 2-го модуля. Написання фінального тесту. Виконання командного проекту. Вручення сертифікатів 2-го модуля.

ТРЕНЕР

ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ СТАТИ УЧАСНИКОМ, БУДЬ ЛАСКА,
ЗАПОВНІТЬ АНКЕТУ УЧАСНИКА АНГЛІЙСЬКОЮ АБО УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.

ДЛЯ УТОЧНЕННЯ НЕОБХІДНИХ УМОВ ТА ВИМОГ ЩОДО УЧАСТІ, НАПИШІТЬ НАМ НА: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 
АБО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ: +38 (044) 496 06 01.
 

EBA Official Partners